Finansai

Lietuvoje veikianti japonų tabako bendrovė pripažinta vienu geriausių darbdavių pasaulyje

Lietuvoje atstovybę turinti tabako bendrovė „Japan Tobacco International“ šeštus metus iš eilės pripažinta viena geriausių darbdavių pasaulyje, praneša „Top Employers Institute“.

Darbdavių reitingus kasmet sudarinėjantis ir daugiau nei 1700 didžiausių įmonių 119 šalyse vertinantis „Top Employers Institute“ pripažino, kad „Japan Tobacco International“ taikomos žmogiškųjų resursų praktikos – geriausios pasaulyje,  o įmonė ypač išskiria didele darbuotojų įvairove.

Visame pasaulyje „Japan Tobacco International“ turi 63 atstovybes 58 šalyse, tarp jų – ir Lietuvoje, Vilniuje, kur įsikūrusi korporacijos dukterinė įmonė UAB „JTI Baltic“. UAB „JTI Baltic“ vadovė Olesja Flores sakė, kad ir Vilniuje įsikūrusi tabako bendrovės atstovybė pasižymi itin demokratiška kultūra ir darbuotojų įvairove.

„Mūsų įmonėje dirba žmonės iš 8 šalių – Lietuvos, Latvijos, Estijos, Kinijos, Serbijos, Graikijos, Švedijos, Rusijos. Didelį dėmesį skiriame lyčių lygybei – vadovybėje yra po lygiai moterų ir vyrų. Daug investuojame ir į naujų talentų pritraukimą, naujų darbuotojų įtraukimą bei ilgiau dirbančių motyvavimą“ – sakė O. Flores.  

UAB „JTI Baltic“ korporatyvinių ryšių ir komunikacijos vadovas Renaldas Vaisbrodas pastebėjo, kad Lietuvoje įsikūrusi tabako bendrovės dukterinė įmonė – talentų kalvė, pripažįstama ir pasauliniu mastu.

„Neseniai buvęs įmonės generalinis direktorius Linas Libikas buvo paskirtas analogiškos įmonės Austrijoje vadovu. Be abejo, kai  vadovas iš Rytų Europos tampa įmonės Vakarų Europoje vadovu, tai yra didelis įvertinimas. Kitas ilgametis „JTI Baltic“ darbuotojas Ramūnas Mačius šiuo metu užima viso „Japan Tobacco International“ viešųjų reikalų viceprezidento pareigas, o kitas lietuvis Gintautas Dirgėla – analogiškas pareigas Ukrainoje.  Tai – tik keli bendrovės darbuotojų sėkmės istorijų pavyzdžiai“ – sakė R. Vaisbrodas.

UAB „JTI Baltic“ Lietuvoje valdo tokius prekės ženklus kaip „Winston“, „LD“, „Camel“, „Glamour“ ir elektronines cigaretes „Logic“. „JTI Baltic“ valdomi prekės ženklai užima apytiksliai 32% visos Lietuvos tabako rinkos. Vilniuje įsikūrusi dukterinė „Japan Tobacco International“ bendrovė vykdo marketingą Lietuvos, Latvijos, Estijos, Islandijos ir Suomijos regionuose.

Pranešimą paskelbė: Eglė Markevičiūtė, UAB GLIK AGENCY

(Perskaityta per mėnesį: 7, iš jų šiandien: 1.)