Booking.com
Nuolaida viešbučiuiSpausk ir atgauk 10 % nuo viešbučiui išleistos sumos.

2018-aisiais Baltijos šalyse „Venipak“ fiksavo dviženklį augimą

2018-aisiais metais greitųjų siuntų bendrovė „Venipak“ grupės mastu fiksavo dviženklį augimą – siuntų skaičius išaugo 21 procentu lyginant su 2017-aisiais metais. 2018 – taisiais metais visos grupės apyvarta siekė 28,5 mln. eurų bei padidėjo 31 proc. lyginant su 2017 – tais metais.

Bendrovės vadovas Justas Šablinskas teigia, kad praėjusiais metais bendrovė įdiegė daug naujovių, susijusių su kokybės gerinimu ir procesų optimizavimu.

„Praėję metai mūsų įmonei buvo tikrai sėkmingi ir ne tik todėl, kad gabenome daug daugiau siuntų nei užpernai. Augimo be papildomų investicijų tikėtis būtų sunku. Investavome į kurjerių ir visų darbuotojų darbo įrankius, kvalifikacijos kėlimą, toliau sėkmingai vykdome auto parko atnaujinimą bei naujų terminalų atidarymą. Visą tai lemia, kad galime paslaugą atlikti kokybiškiau, o tuo pačiu labai džiugu, kad klientai mumis pasitiki vis labiau“, – sako J. Šablinskas.

J.Šablinskas sako, kad 2019 – taisiais bendrovės apyvarta sieks beveik iki 40 milijonų eurų: „Nauji projektai ir plėtra kitose šalyse lems ir tai, kad bendrovės pajamos turėtų ir toliau didėti“.

Bendrovės pervežamų siuntu kiekis 2018-aisiais, lyginant su 2017-aisiais metais, Lietuvoje išaugo 15 procentų, Latvijoje – 32 procentų, o Estijoje  – 62 procentais.

„Venipak“ pardavimų direktoriaus Tomo Raišelio teigimu, finansiniai duomenys leidžia spėti, kad vietinių siuntimo paslaugų dalis 2018-aisiais Lietuvoje sudarė 21 procentą, Latvijoje – 19  procentų, Estijos rinkoje „Venipak“ kol kas užima neryškią rinkos dalį, tačiau paskutinius keletą metų Estijos padalinys fiksavo apie 60-80 procentų augimą ir nuosaikiai siekia tikslo užimti 15 procentų rinkos.

Siunčiančiųjų kiekis didėja

J.Šablinskas teigia, kad per praėjusius metus didėjo ne tik siuntų, bet ir siunčiančiųjų ir gaunančiųjų siuntas skaičius. „Venipak“ vadovas sako, kad viena iš pagrindinių priežasčių – besitęsiantis e-prekybos augimas.

„Prekybos internetu mastai ir toliau išlieka įspūdingi. Vien Europos Sąjungoje kiekvienais metais fiksuojamas 10 – 12 procentų augimas, o Baltijos valstybės nėra išimtis. Kiekvienais metais jaučiame vis didėjantį poreikį, todėl kai kuriuos procesus pritaikėme būtent e-prekybos klientams, kad pirkėjas savo produktą gautų daug greičiau ir patikimiau“, – sako J. Šablinskas.

Didėjo atsiėmimo punktų skaičius ir investicijos į naujoves

„Venipak“ vadovas teigia, kad siekiant patenkinti didėjančius vartotojų poreikius dėl e-prekybos apimčių augimo, nuolat didinamas siuntų atsiėmimo punktų skaičius. Šiuo metu įmonė visose Baltijos šalyse valdo 282 punktus, Lietuvoje – 157, Latvijoje – 80, Estijoje – 45.

„Turime kuo labiau prisiderinti prie vartotojų poreikių. Matome, kad siuntų atsiėmimo punktai pasiteisina, todėl šiais metais tikrai plėsime jų tinklą, ypač Latvijoje ir Estijoje“, – sako J. Šablinskas.

Bendrovės vadovas teigia, kad didelį proveržį įmonė pasiekė investuodama į procesų optimizavimą bei IT sprendimus.

„Ne pirmus metus „Venipak“ gana daug investuoja į IT sprendimus, nes manome, kad procesų optimizavimas – tiek siuntų apdorojimo ir rūšiavimo terminaluose, tiek pagalba kurjeriams – atsiperka. Mūsų IT sprendimų dėka savo klientams galime pasiūlyti kokybiškesnes paslaugas – siuntų pristatymo kokybė ir greitis ženkliai pagerėjo, klientai daug geriau atsiliepia apie mūsų paslaugas“, – sako J. Šablinskas.

Pašnekovas teigia, kad visame pasaulyje greitųjų siuntų bendrovės stengiasi konkuruoti inovatyviais sprendimais.

„2018-aisiais galėjome stebėti, kaip stipriai informacinės technologijos ir inovacijos keičia šį sektorių. Europoje ir Amerikoje dažniau pradėta naudoti inovatyvias technologija, vis labiau eksperimentuojama su skraidančiais dronais ir siuntų pristatymu autonominėmis priemonėmis. Mūsų pačių vienas iš paskutinių inovatyvių produktų, kurį vieni pirmų pasaulyje pristatėme Lietuvos rinkai ir sėkmingai pradėjome naudoti dar 2016-aisiais, yra  „Venipak Drive“. „Venipak Drive“ projektas yra paremtas „crowdsoursing“ principu, kurio esmė yra, kad siuntas konkrečiam gavėjui pristato eiliniai žmonės, bet ne kurjerių tarnybos darbuotojai.  Pastarąjį projektą toliau sėkmingai plėtojame Lietuvoje, bei planuojame jį panaudoti vis labiau populiarėjančiai „tos pačios dienos“ pristatymo paslaugai. „Venipak Drive“ ateinančiais metais ketiname įgyvendinti Latvijoje, Estijoje ir kitose šalyse, kuriose vykdysime veiklą. Todėl naujovių prasme metai tikrai bus įdomūs“, – sako J. Šablinskas.

Bendrovė „Venipak“ yra viena didžiausių greitųjų siuntų tarnybų Baltijos šalyse, kuri veiklą vykdo Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, turi atstovybes Lenkijoje bei neužilgo pradės veiklą Vokietijoje.  

Pranešimą paskelbė: Asta Raudonienė, UAB „Venipak Lietuva“

(Perskaityta per mėnesį: 3, iš jų šiandien: 1.)