Šiuolaikiniame skaitmeniniame amžiuje bet kuriai sėkmingai veikiančiai įmonei labai svarbu gerai įsitvirtinti internete. Interneto svetainių kūrimas atlieka svarbų vaidmenį, nes suteikia platformą produktams ar paslaugoms pristatyti, bendrauti su klientais ir skatinti verslo augimą. Štai kodėl svetainių kūrimas yra gyvybiškai svarbus įmonėms ir ką jis reiškia. 1. Svarbus pirmas įspūdis Jūsų interneto svetainė dažnai yra pirmasis jūsų įmonės ir potencialių klientų kontaktas. Gerai sukurta, profesionali svetainė sukuria teigiamą pirmąjį įspūdį, kuria pasitikėjimą ir patikimumą. Ji atspindi jūsų prekės ženklo identitetą ir gali daryti didelę įtaką lankytojo suvokimui ir sprendimų priėmimo procesui. 2. Prieinamumas ir patogumas Interneto svetainė leidžia jūsų verslui būti pasiekiamam 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę ir…
Nemokamo WEB hostingo populiarumas
Svetainių kūrimo srityje WEB hostingas atlieka svarbų vaidmenį, o nemokamos hostingo paslaugos per daugelį metų labai išpopuliarėjo. Tačiau kuo būtent šios paslaugos yra tokios patrauklios plačiam vartotojų ratui? Taigi, panagrinėkime nemokamo WEB hostingo paslaugų privalumus. Daugiau: FreeHosting.lt – Nemokamas WEB hostingas
SEO paslaugos – kaip išvengti neigiamų pasekmių
Dažnas atvejis yra, jog ateiname į rinką, kurioje jau ir taip daugybė konkurentų ir ji praktiškai perpildyta, o su esamais biudžeto limitais kartais prireikia ištisų metų tam, kad bent kažkiek juos prisivytume. Visa tai gali palengvinti paieškos variklių optimizavimas raktiniams žodžiams ir taip iš „Google“ paieškos pirmojo puslapio išstumti net pačius rimčiausius žaidėjus su kosminiais jų finansais. Tai reiškia, kad SEO paslaugos nėra vienkartinė investicija, o turi būti palaikoma nuolatos ir nesvarbu, kad atrodo, jog to net nereikia. Žinoma, kad reklamos biudžetas reikalauja daugybės planavimo ir palyginimo, o SEO čia tikrai nėra išimtis, todėl reikia suprasti jos teikiamus privalumus ir trūkumus. Tiesa, kad jos teikiami pliusai beveik visada atsveria minusus,…
Kaip pasiekti didesnį matomumą internetinėje paieškoje
Norint, kad jūsų svetainė būtų gerai matoma internetinės paieškos sistemos rezultatų puslapiuose, būtina pakankamai daug dėmesio skirti svetainės optimizacijai (SEO). Nuo to tiesiogiai priklauso svetainės pozicijos, tikslinių lankytojų srautas, žinomumas, matomumas, didesnės konversijos ir pardavimai. Todėl jei jūs iki šiol neinvestavote į savo svetainės SEO, dabar būtų pats metas šią klaidą ištaisyti. O tam, kad visą tai įgyvendinti jums būtų lengviau, pateiksime ir kelis praktiškus patarimus. Taigi, pirmiausia jums reikėtų pasidomėti pačiu SEO procesu. Nors tai tikrai nereiškia, kad jūs turėtumėte savo svetainės optimizacijos imtis patys, susipažinti su SEO pagrindais visuomet yra labai naudinga, nes tokiu atveju jums bus lengviau sekti SEO progresą ir suprasti ar pasirinkti SEO paslaugų teikėjai…
Internetinių svetainių kūrimas: nauda verslui
Internetinių svetainių kūrimas yra vienas iš patogiausių būdų pasiekti savo klientą ir pateikti jam visą naudingą ir dominančią informaciją vienoje vietoje. Taip pat, kokybiškos internetinės svetainės kūrimas klientų akyse sudaro patikimo verslo įvaizdį. Svetainė gali būti puikus būdas pritraukti daugiau klientų, padidinti pardavimus bei verslo žinomumą. Kadangi svetainė pateikia visą reikiamą informaciją, klientams nebereikia klausti primityvių klausimų, o šiuolaikinės gyvo pokalbio funkcijos leidžia greičiau ir patogiau pasiekti verslo atstovus ir užduoti papildomus klausimus. Patarimai internetinių svetainių kūrimui Nors dažniausiai internetinių svetainių kūrimas yra patikimas profesionalams, šiais laikais tai padaryti patiems naudojant tam sukurtus palengvinimo įrankius gali būti vienas iš variantų. Tačiau prieš pradedant tai daryti pačiam, reikia žinoti keletą svarbių…
Reklama Facebook – kodėl turėtumėte išnaudoti šį reklamos kanalą
Socialiniai tinklai turėtų būti bet kurios įmonės skaitmeninės rinkodaros strategijos dalis. Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter ir kiti socialiniai tinklai yra pagrindinis būdas dalytis turiniu, kurti nuorodas ir skatinti auditorijos įsitraukimą. Tačiau jūs praleidžiate visą socialinių tinklų potencialą, jei jį naudojate tik organiniam srautui generuoti. Reklaminiai skelbimai socialiniuose tinkluose leidžia pasiekti dar daugiau auditorijos, dažnai už pakankamai nedidelę kainą. Facebook reklama yra pati populiariausia rinkodaros vieta. Daugybė prekinių ženklų pasirenka būtent Facebook mokamą reklamą, kad pagerintų savo verslo rezultatus. Pateiksime kelias priežastis, kodėl ir jūs turėtumėte išbandyti šį reklamos kanalą. Lengva pradėti reklamuotis Facebook leidžia lengvai sukurti skelbimą, tereikia vykdyti ekrane matomą veiksmų seką. Pasirenkate skelbimo tipą, apibrėžiate auditoriją, nustatote biudžetą…
Įmonės reprezentacinio tinklalapio kūrimas
Jei įsteigėte savo pirmąją įmonę ir žengėte tvirtą žingsnį link nuosavo verslo vystymo, turėtumėte labai didelį dėmesį skirti ir savo parduodamas prekes ar teikiamas paslaugas reprezentuojančio internetinio tinklalapio kūrimui. Jūsų įmonės internetinis tinklalapis taps jos veidu internete. Tai lyg vizitinė kortelė, pagal kurią vartotojai spręs apie jūsų verslo patikimumą ir profesionalumą. Todėl internetinio tinklalapio kūrimo procesas privalo būti įgyvendinamas labai atsakingai, apgalvotai ir profesionaliai. Pagrindinės vizijos nustatymas Labai svarbu pradėti nuo savo pagrindinės vizijos nustatymo. Jūsų internetinis tinklalapis turėtų labai gerai atspindėti tai, kuo jūs užsiimate. Tai reiškia, kad tikslinis vartotojas, kuris apsilankys jūsų įmonės internetiniame tinklalapyje, turėtų akimirksniu suprasti, ką jūs veikiate ir kaip jam galėtumėte pagelbėti. Taip pat…
Instrukcijos, kaip atlikti tam tikrus darbus
Ieškoti instrukcijos kaip padaryti vieną ar kitą užduotį? Norite surasti daugiau informacijos, padedančios jums lengviau įgyvendinti savo užsibrėžtus tikslus? Tuomet akivaizdu, kad jums vertėtų pasinaudoti internetu, kadangi internete jūs galite labai lengvai surasti informacinius internetinius tinklalapius, pateikiančius instrukcijas pačiais įvairiausiais klausimais. Tai reiškia, kad šiandien kiekvienas vartotojas turi labai plačias galimybes ir gali išvengti bet kokių papildomų sunkumų, kurie iškildavo anuomet, kuomet mums aktualios informacijos mes ieškodavome tik knygose ar kreipdamiesi į savo aplinkos žmones. Kaip bebūtų, kai kurie vartotojai teigia, kad šiandien internete informacijos yra netgi per daug, todėl jiems visa tai sukelia dar daugiau klausimų. Tačiau iš tikrųjų viskas priklauso nuo to, kokie informaciniai šaltiniai šiame procese yra…
Top 3 pažinčių programėlės
Tobulėjant technologijoms, o ypač atsiradus išmaniesiems telefonams, mums tapo pasiekiamos įvairios programėlės, kurios neretai mūsų gyvenimą padaro daug patogesniu. Dabar mes galime netgi dirbti su savo išmaniais telefonais, mums yra pasiekiamas elektroninis bankas, emailas, skype ir dar daug kitų reikalingų mobiliųjų programėlių. Ne visos programos skirtos tik darbui, yra gana nemažai ir pramoginio turinio programėlių. Ne išimtis ir pažinčių svetainės. Dauguma jų sukūrė savo mobilias aplikacijas, tam, kad jų nariai galėtų dar patogiau naudotis jų paslaugomis. Šį kartą apžvelgiame – top 3 pažinčių programėlės. Tinder – ši aplikacija tikriausiai yra žinoma kiekvienam. Ją labai paprasta įdiegti ir naudotis. Kadangi prisijungimas galimas ir per facebook paskyrą, registracija truks vos akimirką. Pagrindinė…
Google AdWords reklama – viena efektyviausių skaitmeninės rinkodaros priemonių
Google Ads reklama yra PPC tipo Google paieškos sistemos siūloma mokama reklamos priemonė (PPC). Jos veikimo principas yra labai elementarus: Žmonės, pasitelkdami internetinę paieškos sistemą, naudoja tam tikrus raktažodžius arba raktines frazes tam, kad atliktų paiešką ir surastų informaciją apie juos dominančius produktus ar paslaugas. Jei raktažodžiai, kurie yra pasirinkti kuriant Google reklamos kampaniją, sutampa su tais raktažodžiais, kuriuos paieškoje naudoja vartotojai, virš organinių paieškos sistemos rezultatų yra parodomi mokami rezultatai, tarp kurių atsiduria besireklamuojantis verslas. Kai vartotojai paspaudžia ant reklamos, jie patenka į besireklamuojančio verslo subjekto tinklalapį. Būtent tuomet tokia Google reklama būna „apmokestinama“. Trumpiau tariant, verslas sumoka tik tuomet, kai sulaukia paspaudimo ant savo reklamos. Šiuolaikinėje skaitmeninės rinkodaros…