Google Ads reklama yra PPC tipo Google paieškos sistemos siūloma mokama reklamos priemonė (PPC). Jos veikimo principas yra labai elementarus:
- Žmonės, pasitelkdami internetinę paieškos sistemą, naudoja tam tikrus raktažodžius arba raktines frazes tam, kad atliktų paiešką ir surastų informaciją apie juos dominančius produktus ar paslaugas.
- Jei raktažodžiai, kurie yra pasirinkti kuriant Google reklamos kampaniją, sutampa su tais raktažodžiais, kuriuos paieškoje naudoja vartotojai, virš organinių paieškos sistemos rezultatų yra parodomi mokami rezultatai, tarp kurių atsiduria besireklamuojantis verslas.
- Kai vartotojai paspaudžia ant reklamos, jie patenka į besireklamuojančio verslo subjekto tinklalapį. Būtent tuomet tokia Google reklama būna „apmokestinama“. Trumpiau tariant, verslas sumoka tik tuomet, kai sulaukia paspaudimo ant savo reklamos.
Šiuolaikinėje skaitmeninės rinkodaros rinkoje, mokama reklama yra viena iš pačių tikslingiausių, pačių efektyviausių ir kompleksiškiausių priemonių, kurias gali pasitelkti šiuolaikinis verslas. Yra daugybė privalumų, kuriais pasižymi naudojimasis Google reklama, todėl šiandien patyrusi Google reklamos agentūra pasidalina keletu iš jų.
Lengvai pamatuojama
Jei jūs ne vienerius metus naudojotės įvairiomis fizinės reklamos priemonėmis, turbūt jau esate labai gerai „susipažinę“ su pagrindine tokių rinkodaros priemonių problematika – negalėjimu įvertinti ir pamatuoti jos efektyvumo. Tačiau naudojantis Google reklama, kiekvienas jūsų reklaminių kampanijų aspektas yra labai lengvai pamatuojamas ir įvertinamas – pradedant paspaudimų skaičiumi ir baigiant konversijos rodikliu. Todėl tampa labai nesudėtinga įvertinti Google reklamos kampanijų investicinę grąžą (ROI).
Didelė investicinė grąža
Vienas iš pagrindinių ir pačių svarbiausių Google Ads reklamos privalumų yra susijęs su šios rinkodaros priemonės kainos ir investicinės grąžos santykiu. Jos atveju jūs galite labai aiškiai nustatyti, kiek išleidžiate reklamai, kiek jums kainuoja vienas atvestas klientas, kiek yra išleidžiama reklamai per valandą, per dieną ar per mėnesį. Jei pasitelkiant Google reklamą savo verslui yra dirbama su patyrusia Google reklamos agentūra, tuomet jūsų reklamos kampanijos yra optimizuojamos siekiant didžiausio įmanomo efektyvumo ir našumo – sumažinant paspaudimų kainą, pagerinant pozicijas ir padidinant investicinę grąžą.
Didelis reklamos tikslingumas
Labai svarbu, kad šiuolaikinis verslas naudotųsi tikslinėmis reklamos priemonėmis, kurios yra nutaikytos į tikslinę auditoriją. Tai yra raktas į sėkmę! Google reklamos atveju jūs galite nusitaikyti į būtent tą auditoriją ir būtent tuos vartotojus, kurie domisi jūsų parduodamomis prekėmis arba teikiamomis paslaugomis. Jums nereikia veltui švaistyti savo rinkodaros biudžeto reklamą rodant atsitiktiniams vartotojams, kuriems galbūt yra visiškai neįdomu tai, ką galėtumėte pasiūlyti. Vietoje to, kad reklamos biudžetas būtų panaudotas aprėpiant labai didelę auditoriją, galima susiaurinti jos rodymo apimtį, susikoncentruojant tik į tuos vartotojus, kurie konvertuojasi geriausiai.
Vartotojų segmentavimas
Kaip jau buvo minėta, Google reklama suteikia galimybę nusitaikyti į tikslinę auditoriją. Tai reiškia, kad verslas gali segmentuoti vartotojus, atsižvelgiant į įvairius kriterijus, pvz., vietovę, naudojamus technologinius įrenginius, kalbą, laiką ir kt. Google reklamos atveju jums nebūtina savo reklamos rodyti visam miestui, jei jūs savo komercinę veiklą vykdote tik viename rajone ir jūsų pagrindiniai klientai yra būtent tie, kurie „aptinkami“ kelių kilometrų spinduliu. Google Ads suteikia galimybę „susiaurinti“ reklamos rodymą ir paversti ją matoma tik tiems vartotojams, kurie yra arčiausiai jūsų. Lygiai tą patį galima pasakyti ir apie naudojimąsi konkrečiais įrenginiais, jums aktualiausio reklamos rodymo laiko pasirinkimą bei kitus veiksnius.
Remarketingas
Tai dar viena efektyvi funkcija, be kurios šiandien Google reklama yra tiesiog neįsivaizduojama. Kuomet Google vartotojams pristatė remarketingo galimybę, reklamos kampanijų efektyvumas neįtikėtinai išaugo. Dabar remarketingo pagalba galima į savo tinklalapį ar elektroninę parduotuvę susigrąžinti iškeliavusius vartotojus, kurie pirmojo savo apsilankymo metu neatliko jokių jūsų norimų veiksmų. Tai padidina konversiją ir investicinę grąžą.