elektroninės parduotuvės kūrimas

Elektroninės parduotuvės kūrimas

elektroninės parduotuvės kūrimasKaip sukurti tikrai gerą elektroninę parduotuvę? Kas joje turi būti kitaip, nei esame įpratę? Tai gali atsakyti tik specialistai, kurie kiekviena diena dirba su elektroninėmis parduotuvėmis ir gali net pabudę iš miego išvardyti visus pagrindinius jų komponentus.

Pabandykime pasižiūrėti, kas yra profesionalus elektroninės parduotuvės kūrimas ir ko reikia, kad turėtumėte gerą parduotuvę.

1 paspaudimas – tikslas

Apsipirkimo sėkme lemia patogumas vartotojui. Kuo mažiau jis turi paspausti, tuo geriau. Taigi, visų parduotuvių tikslas yra 1 paspaudimas. Tai reiškia, kad į el. parduotuvę atėjęs lankytojas turėtų galimybę prekę užsisakyti paspaudęs 1 kartą. Visa tai įmanoma, kai prekės iliustracijos ir trumpi aprašymai išdėstyti viename puslapyje. Turbūt esate matę el. parduotuvę su didelėmis iliustracijomis, ant kurių tik užvedę pelyte pamatysite aprašymą, o šalia ir kainą. Viskas, ko reikia – paspausti mygtuką „Pirkti“ ir viskas, prekė jau krepšelyje.

Paprastas apmokėjimas

Kartais vartotoją labai sunervina pats apmokėjimo procesas. Nuėjus į krepšelį prašoma atlikti dar 5 žingsnius: patikslinti prekių kiekius, sutikti su sąlygomis, pasirinkti pristatymo/atsiėmimo būdą, pasirinkti apmokėjimo būdą, patvirtinti, kad viskas teisinga ir tik tada apmokėti. Visa tai reikalinga, tačiau laimi tos parduotuvės, kurios supaprastina savo apsipirkimą. Geras pavyzdys yra kinų Aliexpress parduotuvė, kurioje pakanka kartą įvesti atsiskaitymo metodą, adresą ir sąlygas. Toliau viskas – paspaudi mygtuką „Pirkti“ ir viskas, pasirodo užrašas, kad viskas apmokėta ir prekė tuoj bus paruošta išsiuntimui. Tokia sistema patogi nuolatiniams klientams, bet juk to siekia kiekviena lietuviška parduotuvė…

Gera paieška

Nėra nieko apmaudesnio, kai įvedate į paiešką USB ir pradeda rodyti visas prekes nuo televizorių iki USB kabelių. O jums reikėjo atmintinės… Elektroninėje parduotuvėje paieška turi būti labai gerai. Dėl to elektroninės parduotuvės kūrimas kartais kainuoja brangiau, nei įprastai. Tiesa, paieška reikalinga toms parduotuvėms, kurių asortimentas – dešimtys tūkstančių prekių. Mažiau prekių, pakaks ir logiškai sudėliotos navigacijos.

Įkyrus klientų aptarnavimas

Kai tik užeinate į parduotuvę, prieina pardavėjas ir klausia – gal ko ieškote konkretaus. Tada arba pasakote savo poreikius, arba išlemenate, kad „tik apžiūrinėju“. Aišku, apsižiūrėję dažnai vėl pasikviečiate pardavėją ir tada jau teiraujatės apie konkrečią prekę. Visa tai paprastai galima perkelti į elektroninę parduotuvę. Yra net ir nemokamų sprendimų, kurie padeda užkalbinti atėjusį lankytoją ir pasiteirauti, ko jis pageidauja. Vadybininkų patirtis rodo, kad lankytojų konversija į klientus yra didesnė, kai kažkas kiek įkyrokai juos kalbina.

Elektroninės parduotuvės kūrimas pilnas iššūkių. Keletą jų išvardinome. Jei pavyksta su jais susitvarkyti, visada lieka rinkodaros iššūkiai, nes nepakanka atvesti lankytojus į parduotuvę, reikia juos padaryti nuolatiniais klientais.

(Perskaityta per mėnesį: 25, iš jų šiandien: 1.)

About rasytojas