facebook reklama
Internetas,  Paslaugos,  Technologijos,  Verslas

Reklama Facebook – kodėl turėtumėte išnaudoti šį reklamos kanalą

Socialiniai tinklai turėtų būti bet kurios įmonės skaitmeninės rinkodaros strategijos dalis. Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter ir kiti socialiniai tinklai yra pagrindinis būdas dalytis turiniu, kurti nuorodas ir skatinti auditorijos įsitraukimą. Tačiau jūs praleidžiate visą socialinių tinklų potencialą, jei jį naudojate tik organiniam srautui generuoti. Reklaminiai skelbimai socialiniuose tinkluose leidžia pasiekti dar daugiau auditorijos, dažnai už pakankamai nedidelę kainą. 

Facebook reklama yra pati populiariausia rinkodaros vieta. Daugybė prekinių ženklų pasirenka būtent Facebook mokamą reklamą, kad pagerintų savo verslo rezultatus. Pateiksime kelias priežastis, kodėl ir jūs turėtumėte išbandyti šį reklamos kanalą. 

Lengva pradėti reklamuotis

Facebook leidžia lengvai sukurti skelbimą, tereikia vykdyti ekrane matomą veiksmų seką. Pasirenkate skelbimo tipą, apibrėžiate auditoriją, nustatote biudžetą ir laiką. Ir viskas! Nepaisant to, kad procesas yra paprastas, jis leidžia nustatyti itin specifinius pageidavimus. Galite rinktis iš įvairių skelbimų formatų, pateikimo ir kainų siūlymo parinkčių. 

Pavyzdžiui, Facebook skelbimuose naudojamas mokėjimo už paspaudimą modelis, kaip ir daugumoje internetinių skelbimų platformų, tačiau yra galimybės mokėti už parodymą, mokėti už „patinka“ mygtuko paspaudimą arba mokėti už tam tikro veiksmo atlikimą.

Potencialūs klientai turi Facebook anketą

Facebook yra vienas populiariausių ir didžiausią auditoriją turintis socialinis tinklas. Tad tikėtina, jog net jei taikotės į siaurą ir specifinę auditoriją, ją rasite ir Facebook. Naudojantis Facebook reklama galima pasiekti didžiausią reklamos matomumą, kurio negalėtų garantuoti kiti reklamos kanalai. 

Facebook turi daug informacijos apie savo vartotojus. Tai gali būti naudinga taikant reklamą tik tiems žmonėms, kurie greičiausiai taps jūsų klientais. Platforma leidžia jums nurodyti kriterijus, tokius kaip amžius, lytis, gyvenamoji vieta, pareigos, pramonės sritis kurioje dirbama, šeimyninė padėtis ir interesai. Taip pat galite filtruoti pagal ryšius (pvz., vartotojų draugus, kuriems jau patinka jūsų puslapis) ir elgesį, įskaitant naujausius pirkinius ir gyvenimo įvykius. 

Kita reklamos taikymo parinktis yra naudoti panašias auditorijas. Juos sudaro vartotojai, panašūs į jūsų dabartinę auditoriją, o tai reiškia, kad nereikia spėlioti demografinių rodiklių, jei trūksta šios informacijos.

Reklamos ataskaitos – idėjos kitoms reklamoms

Facebook reklama naudinga tuo, jog galima gauti daug naudingos informacijos, kaip auditorija reaguoja į jūsų skelbimus, palyginti reakcijas su ankstesniais skelbimais, pamatyti kada reakcija yra didesnė, o kada pradeda slopti. Be duomenų apie parodymus, pasiekiamumą ir dažnumą, jūs gaunate informaciją apie teigiamus įvertinimus, pasidalijimus, komentarus, puslapio „patinka“ mygtuko paspaudimus ir kitų paspaudimų rodiklius. Visa ši metrika pateikiama realiuoju laiku, leidžianti prireikus atlikti skelbimų pakeitimus dar nepasibaigus jų rodymui. Daug medžiagos analizei taip pat leidžia lengviau planuoti sekančias reklamines kampanijos. 

Facebook siūlo pakartotinę rinkodarą

Dar vienas būdas pasiekti tinkamus vartotojus yra pakartotinė rinkodara (ang. retargeting). Tai leidžia jums pasiekti vartotojams, kurie anksčiau lankėsi jūsų svetainėje, naudojo jūsų programą mobiliesiems arba nurodė jums savo el.pašto adresą. Kadangi jie jau yra susipažinę su jūsų verslu, jie greičiausiai atsisiųs aukščiausios kokybės turinį, pradės naudoti nemokamą bandomąją versiją arba apsipirks. Per pakartotinę rinkodaros kampaniją pritraukti klientai yra naudingiausi ir nešantys daugiausia pelno. 

Ir pabaigai apie Facebook reklamą

Reklama Facebook socialiniame tinkle yra esminis būdas išplėsti savo pasiekiamumą socialinėje erdvėje. Be to, Facebook skelbimai vaidina svarbų vaidmenį jūsų bendroje skaitmeninėje rinkodaroje, didindami jūsų prekės ženklo žinomumą, pritraukdami potencialių klientų ir kartais net paversdami vartotojus lojaliais klientais.

(Perskaityta per mėnesį: 22, iš jų šiandien: 1.)