Internetas,  Paslaugos,  Verslas

SEO paslaugos – kaip išvengti neigiamų pasekmių

Dažnas atvejis yra, jog ateiname į rinką, kurioje jau ir taip daugybė konkurentų ir ji praktiškai perpildyta, o su esamais biudžeto limitais kartais prireikia ištisų metų tam, kad  bent kažkiek juos prisivytume. Visa tai gali palengvinti paieškos variklių optimizavimas raktiniams žodžiams ir taip iš „Google“ paieškos pirmojo puslapio išstumti net pačius rimčiausius žaidėjus su kosminiais jų finansais. Tai reiškia, kad SEO paslaugos nėra vienkartinė investicija, o turi būti palaikoma nuolatos ir nesvarbu, kad atrodo, jog to net nereikia.

Žinoma, kad reklamos biudžetas reikalauja daugybės planavimo ir palyginimo, o SEO čia tikrai nėra išimtis, todėl reikia suprasti jos teikiamus privalumus ir trūkumus. Tiesa, kad jos teikiami pliusai beveik visada atsveria minusus, tačiau tai vis tiek turi savų rizikų, todėl žemiau pasidalinsime pagrindiniais paieškos variklių optimizavimo trūkumais.

Pirmiausia, reikia tikrai suprasti, kad SEO yra ilgalaikė investicija ir jai atsipirkti prireiks nemažai laiko. Tai yra ganėtinai sudėtingas procesas, kurį apima daugybė įvairiausių faktorių, kuriuos pirmiausiai reikia pasverti ir tik tada galima nuspręsti kiek laiko užtruks visa optimizacija. Pasak „Google“, vienai įmonei tai gali užtrukti nuo 4 iki 12-os mėnesių ir tik tam, kad būtų gaunami pirmieji rimtesni rezultatai. Tuo tarpu kitai specialistai teigia, kad paieškos variklių optimizacija Jūsų puslapiui pradeda veikti 4-6 mėnesių bėgyje, o toliau viskas tik gerėja. Taigi jeigu reikia greito būdų kaip padidinti pardavimus, tai SEO paslaugos čia netiks.

Žinoma, kad dar vienas rimtas minusas yra tai, jog nėra tikrų garantijų, kad viskas iš viso suveiks. Tiesą sakant, net pati „Google“ neigiamai žiūri į specialistus, kurie iš karto siūlo rezultatus pirmajame paieškos puslapyje. Taip yra dėl to, kad platformos algoritmai nuolatos keičiasi ir puslapiai yra įvertinami kiekvieną dieną. Vienas rimtesnis „Google“ pasikeitimas ir kelis mėnesius atliktas darbas gali nueiti „šuniui ant uodegos“ ir suteiktos SEO paslaugos taps bevertėmis. Tai yra patyrusi ne viena įmonė, kuri iš pirmosios vietos nukrito į antrąjį puslapį ir prireikė nemažai laiko tam, kad būtų sugrįžta atgal.

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)