Finansai

70 metų ledus gaminantis „Klaipėdos pienas“: lietuviai vis dažniau gilinasi į produktų sudėtį

Ilgą istoriją turinčio ledų gamintojo AB „Klaipėdos pienas“ atstovų teigimu, pastaruoju metu pasirūpinti vien ledų skoniu nepakanka, nes vis daugiau lietuvių ieško ne tik kuo aukštesnės kokybės, bet ir kuo sveikesnių ledų. Dėl to įmonė savo veikloje stengiasi išlaikyti tobulą pusiausvyrą – ir patenkinti vartotojų norus, ir užtikrinti, kad patobulinus ledų sudėtį, jų skoninės savybės nenukentės.

Pasak „Klaipėdos pieno“ marketingo vadybininkės Lauros Grumčiuvienės, ledai gausiame įmonės pieno produktų asortimente svarbią vietą užima nuo 1950 m., o pastaruosius 24 metus bendrovė vykdo kryptingą specializaciją valgomųjų ledų gamyboje ir rodo didelį dėmesį vartotojų poreikių tenkinimui.

„Mes siūlome išrankiausių pirkėjų norus atitinkančius, išskirtinio skonio ir sudėties ledus, kurių gamybai renkamės kuo natūralesnius ir kokybiškesnius produktus. Dėl to mūsų leduose naudojami ingredientai atkeliauja tik iš tų pasaulio vietų, kuriose jiems sudaromos palankiausios sąlygos augti, o jų skonis ir kokybė – vertinami visur. Kartu su aistra geram skoniui, ypač vertiname estetiką – iki smulkiausių detalių nugludiname kiekvieną produkto aspektą, pradedant pakuote ir baigiant ledų pateikimu“, – sako L. Grumčiuvienė.

Įvertinimo sulaukė ir tarptautiniu mastu

Nuo pat „Klaipėdos pieno“ veiklos starto įmonė dėjo daug pastangų ieškant, kaip pagaminti dar skanesnius ledus. Siekiant šio tikslo, „Klaipėdos pienas“ sulaukė pripažinimo ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje.

„Pavyzdžiui, 1999 m. Lietuvoje užfiksavome rekordą sukūrę didžiausią ledų porciją, kurios svoris buvo net 90 kilogramų, o ilgis – daugiau kaip 1,2 metro. Be to, pirmieji Baltijos šalyse ledų gamyboje pradėjome naudoti belgišką šokoladą. Taip pat esame laimėję ne vieną nacionalinį ir tarptautinį apdovanojimą už įsimintinų skanėstų kūrimą – „Great Taste award“, „The Mercurys“ auksinę statulėlę ir daugybę kitų“, – teigia bendrovės marketingo vadybininkė.

Siūlo ypatingų skonių ledus

„Klaipėdos pienas“ šalies ir pasaulio gyventojams siūlo platų „DIONE“ ir „Baltosios varnelės“ ledų asortimentą, kuris pasižymi natūralia sudėtimi, unikaliomis formomis ir skonių įvairove.

„Įmonės gaminamų ledų asortimente vyrauja ledai, pagaminti iš natūralaus pieno ir šviežios grietinėlės. Juos siūlome skirtingos formos – vafliniame ragelyje, ant pagaliuko ar šeimyninėse pakuotėse. Pastarosios klientus džiugina ir šmaikščiomis frazėmis, kurios slepiasi po ledų dangteliu. Mūsų ledai pasižymi ypatingais skoniais: „DIONE“ ledai su kietuoju sūriu „Džiugas“ nepalieka abejingų, o ledai su mangų-pasiflorų įdaru ir čija sėklomis tinka ir laktozės netoleruojantiems žmonėms. Išskirtinio pirkėjų susidomėjimo sulaukia  ir „Baltosios varnelės“ karamelizuotų spragėsių skonio ledai“, – sako specialistė.

Pirkėjai ieško sveikatai palankesnių skanėstų

Kalbėdama apie šalyje vyraujančias ledų valgymo tendencijas įmonės marketingo vadybininkė akcentuoja, kad kaip ir visas likęs pasaulis, Lietuva itin seka sveikatingumo tendencijas.

„Žmonės vis dažniau gilinasi į produktų sudėtį, kelia itin aukštus reikalavimus kokybei. Siekdami prisidėti prie sveikesnio gyvenimo būdo, sukūrėme „DIONE“ ledus be pridėtinio cukraus, su daugiau baltymų, skaidulų ir mažiau angliavandenių, o visa tai supakavome į aplinkai draugiškesnę pakuotę. Tačiau tuo pat metu, vartotojų prioritetu vis dar išlieka skonis ir malonumas, tad šie aspektai negali nukentėti sveikumo ir natūralumo sąskaita“, – teigia L. Grumčiuvienė.

Tikslo siekimą palengvina tvirtos partnerystės

„Klaipėdos pieno“ rinkų vadovė Berta Motiejūnienė pratęsia, kad įmonės užsibrėžtų tikslų – patenkinti kiekvieno ledų mėgėjo poreikius ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje – siekti lengviau, kai šalia stovi tvirtas ir patikimas partneris.

„Itin vertiname aukštus „Lidl“ kokybės reikalavimus ir inovatyvumą, nes šiais aspektais savo kasdienėje veikloje vadovaujamės ir mes. Be to, glaudi partnerystė su prekybos tinklu lėmė, kad su mūsų produkcija gali susipažinti ir užsienio „Lidl“ parduotuvių lankytojai. Esame dėkingi šiai profesionaliai organizacijai už trejus metus trunkančią tarpusavio supratimu paremtą naudingą partnerystę“, – sako B. Motiejūnienė.

Produkcijos į užsienį eksportavimas – didelis pripažinimas

„Lidl Lietuva“ pirkimų skyriaus vadovas Domantas Vizbaras pažymi, kad vasarą tarp „Lidl“ šalių parduotuvių vyksta nuolatiniai ledų mainai, todėl tokių, kaip „Klaipėdos pieno“ gaminamų, skanėstų galima rasti svetur, o ledų iš visos Europos galima įsigyti ir Lietuvoje.

„Vienas iš mūsų strateginių tikslų – glaudžių partnerysčių su prekybos tinklo tiekėjais puoselėjimas. Jų produkcijos siūlymas kitoms „Lidl“ šalims įprasmina artimai užmegztą bendradarbiavimą. Pasitikime „Klaipėdos pieno“ gaminamais ledais, kuriuos jau spėjo pamėgti ne tik lietuviai, bet ir europiečiai. Tikimės, kad šis santykis ateityje tik stiprės“, – teigia D. Vizbaras.

Jis akcentuoja, kad visų prekybos tinklo parduotuvėse siūlomų ledų kokybei rodomas išskirtinis dėmesys, o ją užtikrinti padeda platus spektras kruopščiai suplanuotų priemonių.

„Visų mūsų privačių prekių ženklų ledų glaisto gamybai yra naudojama tik „UTZ“ arba „Rainforest Alliance“ sertifikatais pažymėta kakava, kuri yra auginama tvariau ir atsakingiau. Be to, kasmet su partnerių pagalba stengiamės mažinti cukraus kiekį leduose, atliekame reguliarius jų kokybės tyrimus“, – pasakoja „Lidl Lietuva“ pirkimų skyriaus vadovas.

Pranešimą paskelbė: Eglė Girdauskaitė, UAB „Gravitas Partners“

(Perskaityta per mėnesį: 3, iš jų šiandien: 1.)