Finansai

Paskelbti 2025 metų Lietuvos ir Baltijos šalių mylimiausi prekių ženklai

Šį penktadienį, rugsėjo 26 d., Vilniuje vyko Baltic Brand Forum 2025“, kurio kulminacija tapo mylimiausių Baltijos šalių prekių ženklų paskelbimas aštuoniose kategorijose. Šiemet dėl pripažinimo varžėsi Latvijos, Lietuvos ir Estijos prekių ženklai, remiantis plačiausiu regione prekių ženklų ir gyvenimo būdo tyrimu „Brand Capital“.

Lietuvoje nugalėtojais tapo:

·       Greičiausiai augantis prekės ženklas – „LRT“

·       Žaliausias prekės ženklas – „Lietuvos geležinkeliai“

·       Žmogiškiausias prekės ženklas – „LRT“

·       Mylimiausias prekės ženklas – „Swedbank“

·       Mylimiausias vietos gamintojo prekės ženklas – „Vytautas“

·       Mylimiausias žiniasklaidos prekės ženklas – „LRT“

·       Geriausio kainos ir vertės santykio prekės ženklas – „Norfa“

·       Labiausiai rezonansinis prekės ženklas – „Kino pavasaris“

Bendroje Baltijos šalių lentelėje nugalėtojais tapo:

·       Greičiausiai augantis prekės ženklas – „Ikea“

·       Žaliausias prekės ženklas – „Ikea“

·       Žmogiškiausias prekės ženklas – „Swedbank“

·       Mylimiausias prekės ženklas – „Swedbank“

·       Mylimiausias vietos gamintojo prekės ženklas – „Kārums“

·       Mylimiausias žiniasklaidos prekės ženklas – „Delfi“

·       Geriausio kainos ir vertės santykio prekės ženklas – „Lidl“

·       Labiausiai rezonansinis prekės ženklas – „Swedbank“

Be to, Baltic Brand Awards apdovanojimų ceremonijos metu specialius renginio partnerių „Norstat“, „IR Nauda“ ir „Printful“ įsteigtus apdovanojimus gavo „Virši“, „LMT“ ir „GO3“.

Šių metų forumo tema – „Prekių ženklų ir kultūros sąveika “, pabrėžianti prekių ženklų gebėjimą ne tik sekti visuomenės aktualijas, bet ir patiems kurti kultūrą, taip formuojant svarbius kasdieninius įpročius ir vertybes. Forumo programoje dalyvavo tarptautinių prekės ženklų atstovai, tarp jų „LEGO“, reklamos agentūra „LE PUB“, atstovaujanti „Heineken“ ir „Uncommon“, kartu su žvaigždžių prekių ženklais iš Baltijos ir Ukrainos: „Go Vilnius“, „Flow“, „MaisonBeast“ ir Ukrainos Expo paviljono kūrybinė koncepcija „Not For Sale“.

Renginio pabaigoje svečiai sulaukė muzikinės staigmenos – grupės „Daddy Was a Milkman“, o „Might Delete Later“ užbaigė vakarą DJ setu.

„Brand Capital“ tyrimas unikalus tuo, kad pateikia ne tik didelį duomenų kiekį, bet ir leidžia stebėti, kaip žmonių vertybės ir požiūris į prekių ženklus metai iš metų keičiasi. Matome, kad vartotojai tikisi ne tik kokybiškų produktų ar paslaugų, bet ir atsakingo elgesio bei įkvėpimo iš prekės ženklų. Šiųmetinė nauja kategorija „Labiausiai rezonansiniai prekių ženklai“ atspindi, kiek prekių ženklai geba sąveikauti su socialinėmis tendencijomis ir kasdieniniais įpročiais“, – pabrėžia Baltic Brand Forum bendrakūrėjas ir reklamos agentūros „MAGIC“ generalinis direktorius Andris Rubīns.

Toks didelis renginys nebūtų įmanomas be rėmėjų, todėl dėkojame „Baltic Brand Forum 2025“ partneriams: BALCIA, „Latvijas Zaļais punkts“, „Printful“, Rygos miesto taryba, „Go Vilnius“, „Nords Porter“, „Element Digital“, „Sons & Daughters“, „Optimist + Creative“, „Black ducky“, „Turundajate Liit“, LIMA, LRA, „Lido“, „Sixt“, taip pat žiniasklaidos partneriams – TV3 Group, „Delfi“, „IR Nauda“, „JCDecaux“.

Apie „Brand Capital“

Brand Capitalšiuo metu didžiausias Baltijos šalių prekiųženklų ir gyvenimo būdo tyrimas.  Jo ištakos siekia 2004 m., kai buvo sukurtas Latvijos geriausių prekiųženklų reitingas, o nuo 2019 m. tyrimas atliekamas ir Lietuvoje bei Estijoje.  Siekiant užtikrinti duomenų reprezentatyvumą, tyrimą atlieka „Norstat“ – viena didžiausių ir pirmaujančių rinkos tyrimų duomenų rinkimo įmonių Europoje.

2025 m. „Brand Capital“ tyrimas apima apie 660 prekių ženklų, apklausiant daugiau nei 3000 Baltijos šalių gyventojų, kurie atsakė į beveik 330 klausimų apie gyvenimo būdą ir požiūrį į prekių ženklus.

Apie „Baltic Brand Forum“

Baltic Brand Forum rengiamas nuo 2019 m. Jį organizuoja „MAGIC“, „OMD“ ir „Norstat“.  Pagrindinis forumo akcentas – Baltijos šalių gyventojų mėgstamiausių prekių ženklų apdovanojimai pagal „Brand Capital“ tyrimo duomenis. 

Pranešimą paskelbė: Evelina Laučiūtė, UAB „coagency”
Paskelbti 2025 metų Lietuvos ir Baltijos šalių mylimiausi prekių ženklai

Paskelbti 2025 metų Lietuvos ir Baltijos šalių mylimiausi prekių ženklai

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)