Europos marketingo konfederacijos (EMC) valdyba nusprendė, kad 2025 metų Europos marketingo vadovas (-ė) bus paskelbtas ir apdovanotas Vilniuje ateinantį pavasarį. Lietuva perima ceremonijos organizavimą iš Airijos.
„Šis renginys leidžia sukviesti geriausius Europos marketingo vadovus ir parodo, kokia svarbi yra marketingo svarba organizacijose”, – sako Airijos marketingo instituto vadovas Shane McGonigle.
Marketingo asociacijos iš visos Europos iki šių metų pabaigos renka ir nominuoja savo šalies stipriausią marketingo profesionalą, atrinktus finalininkus vertins tarptautinė komisija. Komisija išsamiai analizuoja kandidatų veiklą ir atlieka interviu su kiekvienu kandidatu.
Lietuvą šiuose rinkimuose atstovaus „Telia Lietuva“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Vaida Jurkonienė. Ji yra Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuotų „Metų CMO‘25“ rinkimų laimėtoja.
„Pagrindinis šių rinkimų tikslas – pabrėžti dinamiškos ir nuolat besivystančios profesijos, reikšmę šiuolaikinėse ekonomikose. Pristatydami geriausius marketingo lyderius, norime įkvėpti naują specialistų kartą: parodyti įvairias karjeros galimybes ir skatinti jaunus žmonės drąsiai siekti savo tikslų“, – sako Europos marketingo konfederacijos pirmininkas R. Straussas.
Jo teigimu, Lietuva yra aktyvi konfederacijos narė, viena iš pirmųjų akreditavusi marketingo kompetencijų modelį, sertifikavusi mokymų programas, sparčiai auginanti marketingo profesionalų tinklą.
„Pagrindinis šių rinkimų tikslas – pabrėžti dinamiškos ir nuolat besivystančios profesijos, reikšmę šiuolaikinėse ekonomikose. Pristatydami geriausius marketingo lyderius, norime įkvėpti naują specialistų kartą: parodyti įvairias karjeros galimybes ir skatinti jaunus žmonės drąsiai siekti savo tikslų“, – sako R. Straussas.
„Vilnius pasirinktas kaip vieta, kur bus paskelbtas Europos metų CMO, – dar vienas įrodymas, kad esame ne tik geografinė, bet ir talentų sostinė. Lietuvoje gimsta idėjos, kurios formuoja pasaulines rinkas, o už mūsų ekonomikos augimo ir vienaragių sėkmės stovi žmonės – kūrėjai, strategai, lyderiai. Marketingas šiandien nebėra vien gražios kampanijos. Tai strateginė jėga, jungianti produktą, klientą ir pardavimus į vieną augimo ratą. O stiprus CMO – tas, kuris šį ratą suka, jungdamas kūrybą, duomenis ir verslo viziją”, – sako LiMA valdybos ir tarptautinės komisijos narė Giedrė Vilkė.
Pernai Dubline vykusioje „MII Awards“ apdovanojimų ceremonijoje Europos marketingo vadove buvo paskelbta Vengrijos bendrovės „Szerencsejáték Zrt.“ komercijos vadovė Zsófia Bánhegyi.
Apie EMC:
EMC yra didžiausia Europos marketingo organizacija, atstovaujanti daugiau kaip 100 000 marketingo specialistų vienuolikoje Europos nacionalinių asociacijų. EMC kartu su savo asociacijomis narėmis skatina marketingo asociacijų ir marketingo specialistų visoje Europoje švietimą, socialinius mokymus ir vertės kūrimą. Lietuvos marketingo asociacija yra EMC narė nuo 2017 metų.
Pranešimą paskelbė: Evelina Laučiūtė, UAB „coagency”