Didžiausia Baltijos šalyse akinių lęšių gamintoja „Bod Lenses“ savo pardavimo pajamas 2021 m. išaugino net 46 proc. – nuo 5,4 mln. eurų iki 8 mln. eurų. Įspūdingą šuolį lėmė suvaldyti pandemijos iššūkiai, gamybos automatizavimas ir sparti pardavimų plėtra Europos šalyse.
Globali statistika visame pasaulyje patvirtina tą pačią tendenciją: žmonių regėjimas silpsta. Tyrimų duomenimis, trumparegystę šiuo metu turi trečdalis pasaulio gyventojų, o iki 2050-ųjų trumparegiai sudarys jau maždaug pusę visos populiacijos.
Pastaraisiais metais ypač suprastėjo vaikų regėjimas. Kaip sako „Bod Lenses“ vadovas Vytautas Tuminas, šios tendencijos lemia pasaulio rinkose sparčiai augantį kokybiškų specializuotų akinių lęšių poreikį, o ypač didelis dėmesys skiriamas vaikų trumparegystei stabdyti. Dar šiemet įmonė planuoja pristatyti naują inovatyvų produktą – akinių lęšius, skirtus trumparegystės kontrolei, t.y. sumažinti trumparegystės progresavimą vaikams.
„Augant poreikiui kartu didėja ir konkurencija, kuri yra globali – konkuruojame pasauliniu mastu su stipriausiais akinių lęšių gamintojais.
Nepaisant to, pernai fiksavome rekordinį pardavimo pajamų šuolį, kurį lėmė nuolatinis dėmesys kokybės gerinimui, gamybos modernizavimas ir nuoseklus bei sistemingas mūsų darbuotojų komandinis darbas“, – 2021-ųjų finansinius rodiklius apžvelgė V. Tuminas.
46 proc. pardavimo pajamas 2021 m. padidinusi „Bod Lenses“ daugiausiai koncentravosi į plėtrą esamose ES rinkose.
Taip pat įmonė didino partnerysčių su produkcijos platintojais intensyvumą, aktyviai vykdė pardavimus.
Šalių, kuriose „Bod Lenses“ parduoda daugiausiai akinių lęšių, sąraše rikiuojasi Jungtinė Karalystė, Lietuva, Prancūzija, Ispanija, Portugalija ir Kipras.
„Tarp artimiausių mūsų planų – tolesnis augimas jau pažįstamose rinkose bei plėtra į Skandinavijos šalis“, – pažymi „Bod Lenses“ vadovas V. Tuminas.
Pajamas sparčiai auginusi įmonė 2021 m. pelno augimo nefiksavo – pastarieji keleri metai įmonei buvo itin intensyvūs investicijų prasme. Sugeneruotos pajamos buvo nukreiptos į naujų technologijų diegimą gamyboje, procesų automatizavimą, robotizacijos sprendimų finansavimą.
„Šios investicijos lėmė kokybės, greičio, operatyvumo ir efektyvumo didėjimą įmonėje: su tuo pačiu darbuotojų skaičiumi pagaminame daugiau, greičiau ir kokybiškiau. Šį kokybinį šuolį greitai pajuto ir visi mūsų klientai.
Patvirtintais terminais įvykdytų užsakymų rodiklis pernai metų pabaigoje pasiekė 98 proc., kai tuo tarpu rinka toleruoja 90 proc. ribą. 2020 m. šis rodiklis mūsų įmonėje siekė 79 proc., tad rezultatas tikrai įspūdingas.
Itin aukštai užkėlėme ir produkcijos kokybės kartelę – auginome visų kokybės parametrų rodiklius, įsirengėme įmonėje vidinę kokybinio testavimo laboratoriją“, – teigė V. Tuminas.
„Bod Lenses“ pernai į Europos šalis eksportavo apie 80 proc. pagamintos produkcijos.
Rusijai pradėjus karą prieš Ukrainą ir į Lietuvą plūstelėjus ukrainiečių pabėgėliams, „Bod Lenses“ kartu su partneriu „Fielmann“ šį pavasarį įgyvendino didelės apimties paramos projektą – tūkstančiui į Lietuvą atvykusių ukrainiečių buvo neatlygintinai patikrintas regėjimas bei pagaminti korekciniai akiniai.
Pranešimą paskelbė: Giedrė Buivydienė, Strateginės komunikacijos agentūra „Proto vėtra“