Finansai

„Akropoliuose“ pavasarinio „Jamam“ nebus: svarbiausia pirkėjų saugumas

Šimtus tūkstančių pirkėjų sutraukianti didžiausia šalyje mažmeninės prekybos akcija „Jamam“ šią gegužę nebus organizuojama. „Akropolis Group“ nusprendė didžiųjų nuolaidų dienas atšaukti, siekiant vengti didelių žmonių susibūrimų, taip pat stengiantis užtikrinti maksimalų prekybos centrų lankytojų saugumą.

„Karantino sąlygos švelnėja, tačiau svarbiausia šiuo metu yra pernelyg neatsipalaiduoti ir toliau didžiausią dėmesį skirti saugumui, tad šiemet pavasarinio „Jamam“ nusprendėme neorganizuoti. Tikimės, kad šios, jau seniai tradicine tapusios akcijos gerbėjams toks mūsų sprendimas bus suprantamas. Dėl rudeninio „Jamam“ organizavimo spręsime atskirai. Per karantiną labai pasiilgome pirkėjų, parduotuvėms vėl atvėrus duris lankytojų srautai yra nuosaikūs, tačiau pamažu auga“, – sako Dominykas Mertinas, „Akropolis Group“ komunikacijos departamento vadovas.

Du kartus per metus – gegužės ir lapkričio mėnesiais –  vykstančio išpardavimo „Jamam“ metu „Akropolio“ prekybos ir pramogų centruose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose ankstesniais metais apsipirkdavo daugiau nei 400 tūkst. pirkėjų. „Jamam“ akcijos pradėtos rengti nuo 2009 metų.

Nors masinio apsipirkimo akcijos „Akropoliuose“ ir nebus, tačiau Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ daugiau nei mėnesį neveikusios parduotuvės laukia sugrįžtančių pirkėjus. Pasak D. Mertino, karantinas prasidėjo kaip tik tuo metu, kai prekybininkai pradėjo pristatinėti pavasarines kolekcijas, tad šiuo metu nemažoje dalyje parduotuvių vyksta vidurio sezono išpardavimas, taikomi kiti patrauklūs pasiūlymai.

„Pastebėjome, kad vis daugiau atvykusiųjų „Akropoliuose“ perka ne tik maistą, bet ir drabužius, avalynę, kosmetiką, namų apyvokos reikmenis. Matome, kad žmonės pamažu grįžta į įprastą gyvenimo ritmą ir nori atsinaujinti. Juo labiau, kad pavasario mados naujienos pirkėjams siūlomos žemesnėmis kainomis, didžioji dalis parduotuvių šiuo laikotarpiu prekėms taiko įvairias nuolaidas“, – teigia D. Mertinas.

„Akropolis Group“ atstovo teigimu, teigiamai vertinama tai, kad pirkėjai elgiasi atsakingai, ateina apsipirkti laikydamiesi rekomendacijų, perka tikslingai, parduotuvėse praleidžia mažiau laiko. Jei lankytojų srautai smarkiai išaugtų, prekybos centrai būtų pasirengę juos riboti atsižvelgiant į galiojančius reikalavimus.

Apsipirkti atvykstantiems žmonėms rekomenduojama ir toliau laikytis būtinų saugumo reikalavimų: į prekybos centrus važiuoti po vieną ar dviese, dėvėti apsaugines veido kaukes, laikytis saugaus atstumo nuo kitų žmonių, dezinfekuoti rankas dezinfekciniu skysčiu, kurio galima rasti prekybos centruose prie įėjimų ir šalia sanitarinių zonų.

Apie „Akropolis Group“:

Baltijos šalyse pirmaujanti prekybos ir pramogų centrų vystymo ir valdymo bendrovė „Akropolis Group“ valdo prekybos centrų vystymo ir valdymo paslaugų įmones Lietuvoje ir Latvijoje. Lietuvoje „Akropolis Group“ valdo prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose, Latvijoje – „Akropole“ Rygoje.

Pranešimą paskelbė: Ernesta Karalienė, UAB „Idea Prima”
„Akropoliuose“ pavasarinio „Jamam“ nebus: svarbiausia pirkėjų saugumas

(Perskaityta per mėnesį: 27, iš jų šiandien: 1.)