Pasaulinė skaitmeninių platformų partnerė „Aleph“ tapo išskirtine socialinių tinklų platformos „TikTok“ pardavimų partnere septyniose Europos rinkose – Baltijos šalyse, Slovėnijoje, Serbijoje, Bulgarijoje ir Kroatijoje. Sustiprinta partnerystė Lietuvos reklamos užsakovams reikš geresnę prieigą prie „TikTok“ reklamos galimybių, užtikrins nuoseklią ir kokybišką pagalbą.
Šis statusas – tai bendrovės „Aleph“ profesionalumo, vietinių rinkų išmanymo ir įsipareigojimo diegti naujoves bei užtikrinti reklamos užsakovų sėkmę įrodymas. Tai įgalino „Aleph“ nuolat demonstruoti puikius rezultatus savo partneriams.
„TikTok“ populiarumas Baltijos šalyse, Slovėnijoje, Serbijoje, Bulgarijoje ir Kroatijoje toliau sparčiai auga. Siekdami užtikrinti aukščiausios kokybės paslaugas, vienijame savo rinkos strategiją kartu su patikimu partneriu – „Aleph“, kuris nuo šiol bus atsakingas už reklamos pardavimus ir klientų aptarnavimą šiose šalyse. Šis sprendimas leis mums teikti nuoseklias ir kokybiškas paslaugas bei padėti klientams pasiekti užsibrėžtų verslo tikslų“, – teigė Rafal Drzewieski, bendrovės „TikTok“ Vidurio ir Rytų Europos regiono vadovas.
„TikTok“ yra pirmaujanti trumpo formato mobiliųjų vaizdo įrašų platforma, suteikianti prekių ženklams unikalią galimybę pasiekti ir įtraukti bendruomenes. Kartu tai yra galinga rinkodaros platforma. Džiaugiamės galėdami sustiprinti savo partnerystę ir ranka rankon dirbti kartu su regionine „TikTok“ komanda, kad reklamos užsakovai ir agentūros gautų prieigą prie geriausių praktikų, išteklių ir pagalbos, padėsiančios efektyviai išnaudoti „TikTok“ potencialą bei užmegzti glaudesnius ryšius su įsitraukusia auditorija“, – sakė Arnis Ozols, „Aleph“ vadovas Šiaurės Europoje.
*2019 metais prasidėjusi „Aleph“ ir „TikTok“ partnerystė apima pagrindines rinkas Azijos ir Ramiojo vandenyno regione, NVS šalyse, Europoje ir Lotynų Amerikoje.
Apie „Aleph“
„Aleph“ – tai pasaulinė skaitmeninių ekspertų ir technologinių sprendimų ekosistema, skirta auginti skaitmeninės rinkodaros verslą. Bendrovė veikia daugiau nei 130-yje šalių ir teikia žiniasklaidos pardavimų bei mokėjimų paslaugas daugiau nei 26 tūkst. reklamos užsakovų ir agentūrų ir 3 mlrd. vartotojų visame pasaulyje. Be to, „Digital Ad Expert“, bendrovės „Aleph“ švietimo platforma, teikia įmonėms ir vyriausybėms bei individualiems asmenims pritaikytus aukšto lygio apmokymus.
Apie „TikTok“
„TikTok“ yra pirmaujanti trumpo formato mobiliųjų vaizdo įrašų turinio vieta, suteikianti platformą kūrybai ir saviraiškai. „TikTok“ yra pasaulinė vartotojų ir kūrėjų bendruomenė, siūlanti įvairialypį turinį ir patirtį, kuri rezonuoja su žiūrovais visame pasaulyje.
Pranešimą paskelbė: Monika Tamulaitytė, Fabula Rud Pedersen Group