Finansai

Ant „Rimi“ privačios etiketės produktų – skaidraus verslo ženklas

Gegužės 16 d. prasideda  savaitės trukmės „Baltosios bangos“ pilietinė akcija „Šioje šalyje nėra vietos šešėliui“, kurios metu prie akcijos prisijungę verslai Lietuvos gyventojams primins, kodėl svarbus verslo skaidrumas. Tarp akcijos dalyvių – ir prekybos tinklas „Rimi“, vienintelis iš prekybos centrų Lietuvoje savo privačios etiketės produkciją žymintis „Baltosios bangos“ ženklu. Pasak „Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus Vaido Lukoševičiaus, skaidrumas yra pamatinė tvaraus verslo sąlyga, kuri neįsivaizduojama be sąžiningos mokesčių apskaitos. 

Sąžiningo verslo žinutė

Pasak „Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus Vaido Lukoševičiaus, „Rimi“ yra viena iš įmonių, Investuotojų forumo iniciatyva įsteigusių „Baltąją bangą“, kad Lietuvoje šešėlinės ekonomikos būtų kuo mažiau.

„Savo pavyzdžiu norime parodyti, kad ši tema visada išlieka prioritetinė – sąžiningas mokesčių mokėjimas yra taisyklė, kurios visi privalome laikytis bet kokiomis aplinkybėmis. Savo privačios etiketės nuo 2008 metų produktus ženkliname „Baltosios bangos“ ženklu ir taip skaidraus verslo žinutę skleidžiame tiek savo verslo partneriams, tiek pirkėjams, kurie šiuos produktus vartoja. Tokiu būdu, ši žinutė kartu su šimtais rūšių mūsų privačios etiketės produktų pasiekia Lietuvos žmonių  namus ir tampa dar labiau atpažįstama bei asocijuojama su konkrečiais verslo įsipareigojimais. Šis mūsų žingsnis yra  investicija, kuri, tikime, atsiperka visos pilietinės visuomenės mastu, prisidėdama kuriant bendrą gerovę ir skatindama verslo atsakomybę“, – teigia V. Lukoševičius.

Kaip teigia „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius, sąžiningumas yra  vienas svarbiausių kiekvienos įmonės veiklos principų ir būtina sąlyga tvariam verslui. „Skaidri įmonės veikla skatina darbuotojų įsitraukimą, didina klientų lojalumą bei tarptautinių partnerių pasitikėjimą“, – įsitikinęs organizacijos vadovas. 

Dalinasi gerąja patirtimi

Pasak „Baltosios bangos“ tarybos pirmininkės, asociacijos „Investors‘ Forum“ vykdomosios direktorės Rūtos Skyrienės, „Baltoji banga“ yra vienintelis toks ženklas mūsų šalyje, kuris vartotojams praneša apie Lietuvos skaidrų verslą. Dalyvaudami šioje akcijoje verslai ne tik įgauna vertingų įmonės valdymo praktikų, bet ir dalijasi savo gerąja patirtimi, stiprina Lietuvos verslo įvaizdį.

R. Skyrienė pastebi, jog prie iniciatyvos prisijungiančios įmonės suvokia socialinės atsakomybės naudą ir pradeda ją deklaruoti savo veikloje: „Džiaugiamės turėdami aktyvių narių, kurie vertina ir skatina kitus rodyti lyderystę skaidrumo klausimu. „Baltosios bangos“ ženklas ir skirtas tam, jog įmonė savo komunikacijoje galėtų deklaruoti atskaitingumo bei skaidrumo vertybes. Verslas, kuriuo galime pasitikėti ir kuris atstovauja mūsų vidinėms vertybėms, yra šios iniciatyvos siekiamybė.“

Anot „Baltosios bangos“ tarybos pirmininkės, svarbu skatinti piliečių sąmoningumą, nes norint gauti valstybės suteikiamas paslaugas, mūsų elgesys ir atliekami veiksmai turi tam įtakos: „Tik elgiantis pilietiškai ir sąmoningai, mes galime gyventi tokioje valstybėje, kurioje šešėlinė ekonomika nebus aktuali problema. Todėl iniciatyva „Baltoji banga“ jau 11 metų iš eilės rengia akciją „Šioje šalyje nėra vietos šešėliui“ – akcija buvo pradėta Investuotojų forumo ir Baltosios bangos iniciatyva, jos metu norime priminti, kad šešėlyje nusėdantys pinigai – nuslėpti ir nesumokėti mokesčiai į valstybės biudžetą – tai mūsų valstybės piliečiams nesuteiktos kokybiškesnės viešosios paslaugos, neišplėtota infrastruktūra ir mažesnė socialinė piliečių gerovė.“

Iniciatyva „Baltoji banga“ iš viso vienija 83 sąžiningai, skaidriai ir atsakingai Lietuvoje veikiančius verslus. Prie iniciatyvos „Baltoji banga“ prisijungusios organizacijos įsipareigoja veikti skaidriai, nepažeisti su jos veikla susijusių įstatymų ir teisės aktų, įskaitant korupcijos prevencijos, asmens duomenų apsaugos, aplinkosaugos, konkurencijos, darbuotojų saugos, sveikatos bei kitose srityse. Prekybos tinklas „Rimi“ prie šios iniciatyvos tarybos prisijungė nuo pat jos įkūrimo 2007 m.

Pranešimą paskelbė: Živilė Karevaitė, Integrity PR
Ant „Rimi“ privačios etiketės produktų – skaidraus verslo ženklas

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)