Finansai

Atsinaujinusi BETA.LT viena pirmųjų Lietuvoje startuoja su „Singles' Day“ kampanija

Visai neseniai Lietuvoje prigijo Black Friday išpardavimo formatas, o dabar internetinis paslaugų portalas BETA.LT vienas pirmųjų Lietuvoje lapkričio 11 d. startuos su visame pasaulyje populiaria Singles’ Day kampanija. Kaip teigia UAB „Beta Media“ generalinis direktorius Raimundas Adomaitis, tai visame pasaulyje populiarėjanti apsipirkimo diena, kurios metu įvairūs portalai siūlo specialias nuolaidas savo klientams.

„Savo mastu, Singles’ Day dar neprilygsta Black Friday kampanijai, tačiau visame pasaulyje vartotojai kiekvienais metais vis labiau įsitraukia į šį išpardavimą”, – teigia Raimundas Adomaitis.

„Lietuvos vartotojo seniai nebestebina tokie kainų formatai kaip, pvz.: 9,99 € arba 209,99 €, tačiau retai kada pamatysi, kad vartotojui būtų siūloma 11,11 € kaina arba 111,11 € kaina ir pan. Mūsų portale vyks išpardavimas, kurio metu specialių pasiūlymų kainos bus 11,11 € arba 111,11 €“ – novatorišką idėją pristato ilgiausiai Lietuvoje veikiančio ir aukščiausią vartotojų patikimumą pelniusio internetinio portalo BETA.LT vadovas. Išpardavimo metu portale bus galima rasti įvairių pasiūlymų viešbučių, kelionių, pramogų, grožio ir restoranų kategorijose.

Savo veiklą pradėjęs 2010 m., šiandien BETA.LT yra didžiausias Lietuvoje internetinis paslaugų portalas, kuris bendradarbiauja su žymiausiais Lietuvos paslaugų sektoriaus prekiniais ženklais, siūlantis vartotojui bene geriausius kainos ir kokybės santykio paslaugų pasiūlymus.

„Visai neseniai BETA.LT kardinaliai pakeitė savo veidą. Šiandien vartotojas mūsų portale gali naudotis tiek tradicine paieška per paieškos langą suvedant tekstą, tiek paieška balsu. Mes pirmieji Lietuvoje tarp paslaugas internete siūlančių portalų pradėjome tobulinti combo modelį, t. y. galimybę vartotojui pasirinkti skirtingų paslaugų krepšelį tokiu būdu sutaupant arba įgyjant kitų pridėtinių verčių. Prekių segmente tai nėra naujiena, tačiau paslaugų sektoriuje mes būsime pirmieji”, – sako Raimundas Adomaitis.

BETA.LT nuo šiol galima rasti dar daugiau įvairių kategorijų paslaugų pasiūlymų: viešbučių, kelionių, laisvalaikio, restoranų, grožio, sveikatos ir kt. Internetinės platformos kūrėjai intriguoja nesilankiusius gerokai pasikeitusiu puslapio dizainu. Jame vyrauja naujų spalvų gama, puslapis tapo šiuolaikiškesnis, atitinkantis naujausias pasaulines internetinių portalų valdymo bei turinio pateikimo tendencijas. „Pristatome pasikeitusį puslapio valdymą – dabar jis dar greitesnis ir patogesnis lankytojams“, – teigia R. Adomaitis.

BETA.LT internetinis paslaugų portalas nuo šiol ypatingą dėmesį skirs šeimoms. „Mes orientuojamės ne tik į tradicinį šeimų su vaikais segmentą, bet plečiame savo pasiūlą, skirtą šeimoms be vaikų arba toms šeimoms, kuriose vaikus augina vienas iš tėvų. BETA.LT vis daugiau atsiranda ne tik paslaugų pasiūlymų, bet ir sprendimų, kurie padeda šeimoms planuoti vaikų gimtadienius, vaikų atostogas, pasiruošti šventėms ir visa tai daryti racionaliai panaudojant šeimos biudžetą. Mes taip pat nepamirštame savo pirkėjų moterų. Joms esame numatę daugybę naujienų. Šiuo metu beveik pabaigėme integruoti į BETA.LT modulius, kurie sutrumpins mūsų vartotojų kelią, apmokant arba užsakant iš kitų lietuviškų portalų paslaugas ar prekes neišeinant iš BETA.LT portalo. Taip pat sekame pasaulines akcijų tendencijas, tad nuo šiol stengsimės pateikti kuo daugiau įdomių kampanijų bei išpardavimų pasiūlymų“, – ateities planus vardija R. Adomaitis.

Pranešimą paskelbė: Raimundas Adomaitis, UAB BETA MEDIA

(Perskaityta per mėnesį: 134, iš jų šiandien: 1.)