Finansai

„BaltCap“ perka „Mono Solutions“, stiprina skaitmeninės rinkodaros grupę „FCR Media“

Didžiausio Baltijos šalyse privataus kapitalo fondų valdytojo „BaltCap“ portfelio įmonė „FCR Media“ kartu su Norvegijos „1881 Group“ ir Vokietijos „Heise“  perka interneto svetainių kūrimo įrankių įmonę „Mono Solutions“, siekdama papildyti skaitmeninės rinkodaros paslaugas teikiančios „FCR Media“ paslaugų portfelį ir tuo pat metu sustiprinti pirmaujančią Europos interneto svetainių technologijų kūrėją. Bendras įsigijimas yra pirmoji bendra trijų įmonių investicija, skirta patenkinti augančius mažo ir vidutinio verslo poreikius internetinės rinkodaros srityje. 

„Mono solutions“ kuria taip vadinamus „white label“ svetainių kūrimo įrankius, leidžiančius klientams savarankiškai kurti ir pritaikyti savo poreikiams svetaines neturint išsamių programavimo žinių. 

„FCR Media“, „1881 Group AS“  ir „Heise“ sandoryje turės lygias nuosavybės dalis. 

„Šis sandoris iliustruoja trijų patyrusių partnerių potencialą stiprėti patiems ir sustiprinti įsigytą aktyvą, pasiūlant jam savo patirtį ir žinias. „FCR Media“ veikia specializuotame, tačiau sparčiai augančiame verslo segmente, tampančiame vis aktualesniu mažoms ir vidutinėms įmonėms visoje Europoje“, – pažymėjo „BaltCap“ partneris Simonas Gustainis.  

 „Esame įsitikinę, kad sutelktomis jėgomis galime pakelti „Mono Solutions“ į kitą lygį ir taip sukurti sėkmingą Europos interneto svetainių technologijų tiekėją ES rinkai ir partneriams visame pasaulyje. Duomenų apsauga tampa vis svarbesnė, todėl informacijos talpinimas ir duomenų tvarkymas Europoje bus lemiamas argumentas Europos įmonėms renkantis teikėją“, –  sako „FCR Media“ grupės generalinis direktorius Jonas Martinsenas. 

„Mono Solutions“ buvo įkurta 2007 m. Kopenhagoje, Danijoje. Turėdama daugiau nei 70 įgaliotųjų partnerių ir daugiau nei 250 000 prenumeratorių įmonė yra pasirengusi augti. Prisijungimas prie „FCR Media“, „1881 Group“ ir „Heise“ suteikia „Mono Solution“ galimybę toliau plėtoti savo produktų portfelį, siekiant tapti idealiu  partneriu internetinės rinkodaros srityje. Mainais trys leidėjai gaus naudos iš išmaniųjų „Mono Solutions“ įrankių ir strategijų. Trys sandorio partneriai kartu aptarnauja 140 000 verslo klientų ir 500 000 privačių klientų, kurių bendros pajamos siekia 330 mln. EUR ir kurie veikia 11 Europos šalių. 

Daugiau informacijos apie įmonę: https://www.monosolutions.com/

Pranešimą paskelbė: Rūta Slušnytė, Fcomm, UAB

(Perskaityta per mėnesį: 3, iš jų šiandien: 1.)