Finansai

Banko darbuotojai tapo savo įmonės reklamos herojais

Minint dvejų metų įmonės, kaip specializuoto banko sukaktį, „General Financing bankas“ pristatė gimtadienio reklaminę kampaniją, kurios vaizdo klipuose nusifilmavo darbuotojai. Sumanymo tikslas – suteikti reklamos siužetui daugiau autentiškumo, o darbuotojams sukurti progą išbandyti save naujame amplua.

Sukūrė autentišką reklamos toną

„Pastaruoju metu rinkoje stebime gana viena į kitą panašias reklamas, retai išsiskiriančias savo autentiškumu. Planuodami dvejų metų komunikacijos kampaniją pagalvojome, kad niekas negalės geriau pristatyti gimtadienio pasiūlymų nei tie žmonės, kurie juos sukūrė. Tikėjome, kad darbuotojai organiškiau atspindės mūsų pačių nuotaiką, papildomu argumentu tapo ir tai, kad toks projektas suteikia naujos patirties ir įspūdžių, suvienija komandą“, – pasakoja Ugnė Radikienė, „General Financing banko“ Rinkodaros departamento vadovė.

Anot banko atstovės, tarp herojų žiūrovai gali pamatyti ir padaliniuose sutiktų darbuotojų, ir valdybos narių. 

„Į atranką susirinko, o vėliau vaizdo įrašuose savo užduotį puikiai įgyvendino pardavimų, IT, rinkodaros, apskaitos, mokesčių departamentų darbuotojai. Aktoriaus iššūkį priėmė ir banko valdybos narys. Be to, reklamos buvo filmuojamos banko biure, tad ir visi kiti darbuotojai, norintys pamatyti užkulisius, galėjo pasmalsauti“, – atskleidžia U. Radikienė. 

Mato naudą vidinei įmonės kultūrai

Kūrybiniam „General Financing banko“ vaizdo įrašų procesui vadovavo reklamos agentūra „All Caps“. Kaip teigia banko Rinkodaros departamento vadovė, partnerių dėka drąsiau jautėsi ir banko darbuotojai – daug kam tokia aktorinė patirtis buvo pirmoji, todėl greta buvusi ir visą procesą koordinavusi komanda darbuotojus padrąsino, pamokė atsipalaiduoti prieš kameras.

„Žinoma, jog profesionalus filmuoti būtų lengviau ir greičiau, tačiau puikiai žinojome, kad mūsų pasirinktas variantas suteiks pridėtinės vertės banko vidinei kultūrai bei darbuotojų savijautai. Įprasta manyti, kad banke darbas labai formalus ir rimtas, tačiau iš tiesų pas mus dirbantys žmonės yra atviri ir kūrybingi. Šįkart tiek darbas filmavimo aikštelėje, tiek bendras rezultato laukimas suteikė visam kolektyvui daug teigiamų emocijų. Nors dalintis aktualijomis, aktyviai įsitraukti į susirinkimus ar įvairius mokymus – įprasta komandinio darbo dalis, papildyti ją kitomis iniciatyvomis, ypač gimtadienio proga, mums yra tikras malonumas“, – sako U. Radikienė. 

Pamatyti naujausias „General Financing banko“ reklamas galima čia ir čia. 

Pranešimą paskelbė: – -, Berta And, UAB
Banko darbuotojai tapo savo įmonės reklamos herojais

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)