Finansai

„Barbora“: per dieną įvykdome daugiau nei 11 000 užsakymų ir srautas toliau auga

Artėjančios žiemos šventės ir sugriežtintos karantino sąlygos dar daugiau gyventojų nukreipė į elektroninės prekybos platformas. Didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ visą gruodžio mėnesį dirba tokiu pat intensyvumu, kaip karščiausiomis pavasario karantino dienomis, o per dieną visose trijose Baltijos šalyse įvykdo daugiau nei 11 000 užsakymų. Pasak įmonės vadovo Andriaus Mikalausko, nuo savaitgalio užsakymų srautai ir toliau auga.

„Šiuo metu dirbame maksimaliu režimu, kad patenkintume išaugusią paklausą. Mūsų turimi pajėgumai leidžia įvykdyti ženkliai daugiau užsakymų nei pirmojo karantino metu – tam ruoštis pradėjome nuo rudens, atidarydami naujus prekių surinkimų centrus ir priimdami šimtus darbuotojų. Pastarosiomis savaitėmis užsakymų ir naujų klientų srautas nuosekliai augo – kas savaitę pirmą kartą „Barboroje“ Lietuvoje apsiperka po 2500 naujų klientų, o per dieną Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje bendrai įvykdome 11 tūkst. užsakymų. Savaitgalį Lietuvoje teko raitotis rankoves ir mobilizuoti visus savo pajėgumus – Vyriausybei dar nė nepriėmus sprendimų dėl karantino pratęsimo, dar daugiau gyventojų suskubo užsisakinėti maisto internetu“, – apie užsakymų šuolį pasakoja A. Mikalauskas.

E. parduotuvės vadovas klientams šiuo metu rekomenduoja planuoti savaitinius apsipirkimus – vienu kartu užsisakyti prekių ilgesniam laikui ir visą krepšelį iškart. Taip pat, norintiesiems užsakymą gauti greičiau, rinktis kitus prekių atsiėmimo būdus: „Drive in“ prekių atsiėmimą tiesiai į automobilį, pirkinių atsiėmimą Vilniuje esančiose stotelėse-maistomatuose ar apsipirkimą per „Barbora Express“.

„Dienos eigoje stebime užsakymų judėjimą ir pagal galimybes stengiamės dar labiau padidinti išvežamų užsakymų skaičių. Todėl kasdien klientams atidarome papildomų laisvų laikų tos pačios ar kitos dienos pristatymui“, – prideda e. parduotuvės vadovas. 

Užsakymų ir naujų klientų skaičiaus augimas – ne vienintelis šiemet itin išaugusią e. prekybos maistu svarbą rodantis rodiklis. Tarp „Google“ paskelbtų populiariausių Lietuvos verslo segmento paieškos rezultatų e. parduotuvė „Barbora“ atsidūrė 5-oje vietoje. Estai e. parduotuve domėjosi dar dažniau – Estijos „Google“ paieškos rezultatų sąraše įmonė 3-ia. Pasak A. Mikalausko, tokie rezultatai rodo, kad e. prekyba maistu šiemet buvo tarp svarbiausių gyventojams paslaugų, o investicijos į įmonės plėtrą ir paslaugos tobulinimą buvo savalaikės ir reikalingos.

Pranešimą paskelbė: Jurgita Gižaitė-Tulabienė, UAB Headline agency
„Barbora“: per dieną įvykdome daugiau nei 11 000 užsakymų ir srautas toliau auga

(Perskaityta per mėnesį: 6, iš jų šiandien: 1.)