Finansai

„Bolt“ super-mobilios aplikacijos kūrimui pritraukė 600 mln. eurų, investavo ir „Sequoia“

Europoje pirmaujanti pavėžėjimo paslaugų platforma „Bolt“ baigė pirmosios Europoje super-mobilios aplikacijos investavimo etapą su 600 mln. eurų, padidindama kompanijos vertę daugiau kaip 4 milijardais eurų. Pranešama, kad „Bolt“ šiuos pinigus skirs naujausios paslaugos „Bolt Market“ plėtrai, įgalinančios vartotojus sulaukti užsakytų maisto produktų vos per 15 minučių.  Žinoma, dėmesys bus skiriamas ir esamoms mobilumo paslaugų vartotojo patirties gerinimui.

Sulaukė naujų investuotojų dėmesio  

Esamų „Bolt“ investuotojų ratą („G Squared“, „D1 Capital“, Naya“) papildė ir nauji rinkos žaidėjai: „Sequoia“, „Tekne“ ir „Ghisallo“. Pasak „Bolt“ įkūrėjo ir generalinio direktoriaus Markuso Viligo, bendrovė ir toliau dirba vardan savo misijos – kurti visiems prieinamas ir tvarias miesto keliones. 

„Kuriame ir žvelgiame į tokią ateitį, kurioje visuomenė neprivalo pirkti automobilių, sukeliančių spūstis ir teršiančių aplinką. Priešingai, skatiname naudotis automobiliais pagal poreikį, kai jų iš tiesų reikia. Septynerius metus vykdoma mobilumo ir pristatymo veikla yra geriausia alternatyva bet kokiam įprastinio transporto panaudojimui. Nekantrauju šias paslaugas bei idėjas skleisti mūsų esamiems ir būsimiems klientams Europos ir Afrikos kontinentuose, atitraukdamas juos nuo tradicinių transportavimo būdų ir taip grąžindamas miestus  žmonėms“, – mintimis dalijasi M. Viligas.

Susižavėjimą „Bolt“ filosofija išreiškė ir naujieji investuotojai – „Sequoia“, Amerikos rizikos kapitalo įmonė, daugiausiai dirbanti su technologijų sektoriumi.

„Matome, jog „Bolt“ iš tiesų naujai apibrėžia miesto transporto paslaugas daugelyje pasaulio šalių. Įmonės steigėjas Markus yra tiesiog įkvepiantis kūrėjas – jo verslas turi labai orientuotą misiją bei kultūrą. „Bolt“ padeda ne tik vartotojams, bet ir miestams, ir visai aplinkai. Džiaugiamės, galėdami būti naujaisiais jų partneriais“, – teigė „Sequoia“ atstovas Andrew Reedas. 

Tęsia plėtros darbus

Per paskutinius metus „Bolt“ išgyveno stiprų augimą ir pasiekė 75 mln. vartotojų skaičių visame pasaulyje. Be pagrindinės pavėžėjimo paslaugos, „Bolt“ siūlo automobilių dalijimosi galimybę „Bolt Drive“, elektrinius paspirtukus ir dviračius. Bendrovė taip pat teikia maisto į namus iš įvairių restoranų pristatymo paslaugą bei, kaip minėta anksčiau, „Bolt Market“ paslaugą, skirtą maisto pristatymui iš parduotuvių per itin trumpą laiką. 

Pastarąją paslaugą „Bolt“ jau per artimiausius mėnesius tikisi išplėsti 10 Europos šalių, įskaitant  Lietuvą ir kitas Baltijos regiono šalis, Centrinę Europą, taip pat Švediją, Portugaliją, Kroatiją ir Rumuniją. Teigiama, kad „Bolt Market“ paslaugų plėtrai „Bolt“ naudos „Bolt Food“ kurjerių tinklą ir šioje srityje sukauptą patirtį.

Apie „Bolt“

„Bolt“ – Europoje lyderiaujanti susisiekimo platforma, kurios pagrindinis tikslas – įperkamas, patogesnis ir patikimesnis keliavimas mieste. Kompanijos teikiamų paslaugų sąraše – pavėžėjimas, automobilių dalijimasis ir mikromobilumą gerinantys elektriniai paspirtukai bei dviračiai, maisto ir pirkinių į namus pristatymas. „Bolt“  paslaugomis  šiuo metu naudojasi daugiau nei 75 mln. klientų 45 šalyse Europoje ir Afrikoje. Elektrinių paspirtukų nuomos paslaugas „Bolt“ teikia Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio, Alytaus, Marijampolės ir Mažeikių miestuose.

Pranešimą paskelbė: – -, Berta And, UAB
„Bolt“ super-mobilios aplikacijos kūrimui pritraukė 600 mln. eurų, investavo ir „Sequoia“

(Perskaityta per mėnesį: 5, iš jų šiandien: 1.)