Finansai

„Bosanova“ jungiasi prie Komunikacijos industrijos asociacijos

Komunikacijos agentūra „Bosanova“ tapo Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) nare. Tai yra jau dešimtoji agentūra, prisijungusi prie aukščiausius komunikacijos verslo profesinės veiklos standartus rinkoje diegiančios asociacijos.

„Esame Lietuvos komunikacijos bendruomenės dalimi, nuolat bendraujame su kolegomis, vadovaujamės KIA vertybėms bei palaikome jos siekį gerinti komunikacijos verslo aplinką Lietuvoje. Mūsų ir asociacijos istorija visada ėjo koja kojon. „Bosanova“ ir KIA veiklą pradėjo tuo pat metu. Pernai „Bosanova“ ir KIA keitėsi, atsinaujino ir sustiprėjo. Tad mūsų prisijungimas prie asociacijos yra logiškas ir natūralus“, – sako komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovaujantis partneris Vytautas Matulevičius.

KIA nariais gali tapti įvairios komunikacijos paslaugas teikiančios įmonės: komunikacijos, ryšių su visuomene, skaitmeninės komunikacijos, influencerių, žiniasklaidos planavimo, reklamos, rinkodaros, kūrybinės agentūros ir kitaip save vadinančios komunikacijos industrijos dalyvės, kurios atitinka KIA Etikos kodekso ir Veiklos kokybės standarto nuostatus bei gauna dabartinių asociacijos narių rekomendacijas.

„Asociacijos nariai suteikė reikiamas rekomendacijas „Bosanovai“ ir vienbalsiai balsavo už šios agentūros priėmimą. Kuo daugiau komunikacijos įmonių įsipareigoja laikytis kokybės standartų, tuo skaidresnė yra komunikacijos rinka. Tai yra mūsų pagrindinis tikslas – gerinti komunikacijos verslo aplinką šalyje. Asociacijos nariai įsipareigoja ne tik užsakovui, bet visai rinkai, ir savo veikloje vadovaujasi Etikos kodeksu. Todėl džiaugiamės, kad šie aukšti reikalavimai priimtini agentūros „Bosanova“ komandai“, – sako KIA Tarybos pirmininkas Artūras Jonkus.

Komunikacijos industrijos asociacija rūpinasi komunikacijos rinkos profesiniais standartais ir siekia užtikrinti efektyviai veikiantį rinkos savireguliacijos mechanizmą. Asociacijos narės savo veikloje vadovaujasi KIA veiklos kokybės standarte numatytais finansinio ir klientų skaidrumo, atskaitomybės, atsakomybės reikalavimais, deklaruoja interesus, aktyviai dalyvauja edukacinėje komunikacijos srities veikloje ir nuolat kelia agentūrų darbuotojų kvalifikaciją.

Veiklą 2009 m. pradėjusi ir pernai akcininkų struktūrą pakeitusi „Bosanova“ teikia korporatyvinės, integruotos ir kūrybinės komunikacijos paslaugas, didelį dėmesį skirdama tvarumo bei socialinės atsakomybės komunikacijai. Tarp agentūros klientų yra „Swedbank“, „Pieno Žvaigždės“, „Mercedes-Benz“ atstovai „Veho Lietuva“, „Fiskars“, „Hostinger“, „Itella“, „Sun Investment Group“, „Eternia Solar“, „Servier Pharma“, „me2U“ ir kiti.

Agentūros direktorius Vytautas Matulevičius valdo 55 proc., o partneriai Eglė Bagdonaitė, Rasa Grigaitė ir Justas Vaitkevičius – po 15 proc. „Bosanovos“ akcijų.

Gegužės mėnesį prie Komunikacijos industrijos asociacijos prisijungė ir dar vienas naujas narys – finansinės ir strateginės komunikacijos agentūra „Publicum FComm“.

Dabar KIA vienija 10 agentūrų: „Adverum“, „Agency 1323“, „Bosanova“, „co:agency“, „Headline“, „Idea Prima“, „Integrity PR“, „Nova media“, „PR Service/Edelman Affiliate“ ir „Publicum Fcomm“.

Pranešimą paskelbė: Ulijona Bartašiūtė, UAB „Bosanova“
„Bosanova“ jungiasi prie Komunikacijos industrijos asociacijos

(Perskaityta per mėnesį: 2, iš jų šiandien: 1.)