Po sėkmingo pardavimų starto šių metų sausį Latvijos „Circle K“ parduotuvėse, bendrovė „Konfesta“, valdanti tarptautinį mažmeninės prekybos tinklą „Candy POP“, toliau stiprina savo pozicijas Baltijos regione. Nuo šiol rinktinių skanėstų tiekėja aprūpins beveik 60 degalinių tinklo parduotuvių Estijoje.
„Tai, kas beveik prieš dvejus metus prasidėjo nuo šaltų skambučių ir nedrąsių bandymų, šiandien tapo tvirta ir produktyvia partneryste. Ji iš esmės keičia ir gerokai praplečia supratimą apie tai, kokių užkandžių galima tikėtis degalinėje, ir kokie produktai šiandien gali būti patrauklūs Baltijos regiono vartotojams. Tradicijas keičia tendencijos“, – sako Dovydas Juškys, „Candy POP“ bendraįkūrėjas ir grupės vadovas.
Asortimentas skiriasi
Pasak Dovydo Juškio, pardavimų sėkmę lemia ne tik stiprus prekių asortimentas, bet ir tinkamas jo pritaikymas konkrečiai pardavimo vietai. „Latvijos degalinėse mūsų suformuotas produktų portfelis pasiteisino puikiai, tačiau tai nereiškia, kad tą pačią strategiją taikome visose šalyse. Kiekvieną kartą ieškome individualių sprendimų, užuot visur rikiavę tuos pačius prekių ženklus. Jei matome, kad skirtingi tos pačios kategorijos produktai turi panašų potencialą, visada skatiname variacijas,“ – tvirtina Dovydas Juškys.
„Candy POP“ didmeninės prekybos modelis grįstas nuolatine rinkos analize ir lanksčiais sprendimais. Bendrovė valdo 33 mažmeninės prekybos parduotuves Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje, kurios veikia ir kaip produktų testavimo platformos. Tai leidžia įmonei iš anksto įvertinti paklausą ir didmeninėje rinkoje pasiūlyti tik geriausiai parduodamus produktus.
Svarbu identifikuoti ne šiandienos, o rytdienos „hitus“
Šiuolaikiniai vartotojai daug laiko praleidžia skaitmeniniame pasaulyje, kur produktų tendencijos formuojasi greičiau nei bet kada anksčiau. Internetas, ypač socialinių tinklų platformos, tokios kaip TikTok, tapo galingu įrankiu, skatinančiu naujų skonių ir produktų populiarumą. Vienas vaizdo įrašas gali per naktį sukelti milžinišką tam tikro užkandžio ar gėrimo paklausą visame pasaulyje. Tačiau, pasak Dovydo Juškio, svarbu žinoti ne tik šiandienos žvaigždes, bet ir iš anksto identifikuoti rytdienos geidžiamiausius.
Šiuo metu „Candy POP“ didmeninės prekybos tinklą sudaro daugiau nei 20 skirtingų mažmeninės prekybos tinklų, kurie kartu apima apie 3000 pardavimo vietų (POS).
Apie „Candy POP“
„Candy POP“ yra pirmaujantis specializuotas mažmeninės prekybos tinklas Baltijos šalyse, siūlantis rinktinius saldumynus, užkandžius ir gėrimus, kurių didžioji dalis atkeliauja iš JAV, Azijos ir kitų egzotinių kraštų. Įmonė valdo 33 parduotuves Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. 2023 m. „Candy POP“ apyvarta siekė 15,3 mln. eurų.
Apie „Circle K Baltics“
„Circle K“ yra pirmaujanti patogaus apsipirkimo ir degalų prekybos paslaugų teikėja Baltijos šalyse – Latvijoje, Estijoje ir Lietuvoje. Baltijos tinklą sudaro 263 degalinės (81 Estijoje, 84 Latvijoje, 98 Lietuvoje). „Circle K“ Baltijos šalyse dirba apie 2 500 darbuotojų.
Pranešimą paskelbė: Eglė Rakauskaitė, Eglė Rakauskaitė