Finansai

„Candy POP“ plečia didmeninės prekybos tinklą Baltijos šalyse – pasirašyta sutartis su „Circle K Latvija“

Bendrovė „Konfesta“, valdanti tarptautinį mažmeninės prekybos tinklą „Candy POP“, pasirašė vieną didžiausių didmeninės prekybos sutarčių Latvijoje. Sausio mėnesį bendrovės produktai pasieks daugiau nei 60 „Circle K“ parduotuvių, kuriose papildys nuolatinio asortimento lentynas.

Šis susitarimas žymi svarbų žingsnį plečiant „Candy POP“ didmeninės prekybos tinklą Baltijos šalyse. „Skoniai, kurie anksčiau buvo vertinami kaip nišiniai, dabar sulaukia platesnės auditorijos dėmesio. Tvirtas žingsnis į nuolatinį „Circle K“ asortimentą yra labai aiškus signalas, kad paklausa novatoriškiems ir šiuolaikiniams produktams auga, ir juos perka ne tik vaikai“, – teigia Dovydas Juškys, „Candy POP“ bendraįkūrėjas ir grupės vadovas.

„Mūsų tikslas – palengvinti „Circle K“ klientų kasdienybę. Nesvarbu, ar tai degalų papildymas, ar greitas užkandis, mes siekiame būti vieta, kur galima rasti viską, ko gali prireikti keliaujant. Partnerystė su „Candy POP“ suteikia mūsų klientams dar daugiau priežasčių užsukti ir atrasti kažką įdomaus bei skanaus“, – priduria Piretė Kask, „Circle K Baltics“ rinkos plėtros direktorė.

Auganti unikalių produktų paklausa 

Baltijos šalių mažmenininkai vis dažniau į savo asortimentą įtraukia nišinius ir egzotiškus produktus, siekdami išsiskirti konkurencingoje rinkoje. „Paklausa šiuolaikiniams produktams, tokiems kaip „MrBeast Feastables“ šokoladas, „Sour Patch“ guminukai ar „Samyang Ramen“ makaronai, atspindi augantį vartotojų susidomėjimą globaliais skoniais“, – sako Dovydas Juškys. 

„Candy POP“ didmeninės prekybos verslas remiasi įžvalgomis, gautomis iš pačios bendrovės vystomo tarptautinio mažmeninės prekybos tinklo, kuris veikia kaip produktų inkubatorius. Bendrovė valdo 33 parduotuves Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Šis strateginis pranašumas leidžia išbandyti tendencijas ir optimizuoti produktų pasiūlą prieš juos pristatant didmeninės prekybos rinkai.

Šiuo metu „Candy POP“ didmeninės prekybos tinklą sudaro daugiau nei 20 skirtingų mažmeninės prekybos tinklų, kurie kartu apima apie 3000 pardavimo vietų (POS). 

Apie „Candy POP“

„Candy POP“ yra pirmaujantis specializuotas mažmeninės prekybos tinklas Baltijos šalyse, siūlantis rinktinius saldumynus, užkandžius ir gėrimus, kurių didžioji dalis atkeliauja iš JAV, Azijos ir kitų egzotinių kraštų. Įmonė valdo 33 parduotuves Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. 2023 m. „Candy POP“ apyvarta siekė 17,4 mln. eurų.

Apie „Circle K Baltics“

„Circle K“ yra pirmaujanti patogaus apsipirkimo ir degalų prekybos paslaugų teikėja Baltijos šalyse – Latvijoje, Estijoje ir Lietuvoje. Baltijos tinklą sudaro 263 degalinės (81 Estijoje, 84 Latvijoje, 98 Lietuvoje). „Circle K“ Baltijos šalyse dirba apie 2 500 darbuotojų. 

Pranešimą paskelbė: Eglė Rakauskaitė, NOAGENCY
„Candy POP“ plečia didmeninės prekybos tinklą Baltijos šalyse – pasirašyta sutartis su „Circle K Latvija“

„Candy POP“ plečia didmeninės prekybos tinklą Baltijos šalyse – pasirašyta sutartis su „Circle K Latvija“

(Perskaityta per mėnesį: 2, iš jų šiandien: 1.)