Finansai

„Circle K“ nauji kavos aparatai su instagramine pieno puta kainavo 2 mln. eurų

Viena didžiausių pasaulyje Šveicarijos kapitalo automatinių kavos aparatų gamintoja bendrovė „Schaerer“ pagal specialų „Circle K“ užsakymą pagamino naujus kavos aparatus Lietuvos rinkai. Į kavos aparatų pakeitimą „Circle K Lietuva“ investavo 2 mln. eurų.

Ne visai įprasta užduotis, kurią „Circle K“ suformulavo Šveicarijos gamintojams, buvo kavos aparatų gebėjimas paruošti „instagramiškai“ atrodančią pienišką kavą su didele ir puria pieno puta.

„Lietuvos mažmeninės prekybos sektoriuje esame paruoštos kavos pardavimo lyderiai. Negailėjome nei resursų, nei pastangų sukurti analogų rinkoje neturinčius kavos aparatus, kurie klientų patirtį perkeltų į naują lygmenį. Džiugina mūsų klientų grįžtamasis ryšys socialiniuose tinkluose, čia jie aktyviai dalinasi įdomiu vizualiniu turiniu ir patyrimais, tad dabar mūsų kava ne tik skani, bet ir „instagramiškai“ patraukli. Norime būti tais, kurie klientams padeda kurti šį turinį ir dalintis savo patirtimi. Džiaugiamės, kad į kūrybinį procesą buvo sėkmingai įtrauktas mūsų ekspertiškumas, dabar jau saugomas komercinės paslapties susitarimo su „Schaerer“, – teigia Komercijos ir rinkodaros direktorius Renatas Alekna.

Pieniškų kavų pardavimai „Circle K“ tinkle Lietuvoje sudaro didžiausią, arba apie 80 proc. dalį. 20 proc. kavos pardavimų yra paprasta juoda kava. Būtent dėl šios priežasties renkantis naujus kavos aparatus pagrindinis dėmesys buvo sutelktas į kavos su pienu paruošimo niuansus bei jos skonines savybes,  atskleidžiant unikaliai švelnų rinktinių Pietų Amerikos kavos pupelių skonį ir turtingą aromatą.

„Skonio savybes nulemianti kavos pupelių kokybė nediskutuotinai turi būti pati aukščiausia. Tačiau ir pati skaniausia kava gali neatrodyti patraukliai, jei pieno puta ims greitai bliūkšti, bus išskydusi, sukritusi. Mūsų tikslas, kad ji ne tik ilgiau išlaikytų puikią prekinę išvaizdą, bet ir atrodytų kaip mini desertas, ant savęs išlaikantis įvairius pagardus bei sirupus. Nauji kavos aparatai yra modernūs, novatoriški, greitai dirba ir jau veikia visose tinklo degalinėse. Sulaukiame daugybės atsiliepimų, kad klientai skirtumą tikrai pajuto“, – sako R. Alekna.

Pasak  R. Aleknos, inovatyvus pieniškos kavos paruošimo būdas yra ypač aktualus šiuo metu, kai jau pasaulis yra patyręs, jog kavinės bei restoranai gali būti priversti užsidaryti per vieną dieną.

R. Aleknos vertinimu, koronaviruso COVID-19 plitimas skatina investuoti į sprendimus, kurie į pačių vartotojų rankas perkeltų galimybes su minimaliomis pastangomis patiems susikurti patrauklų, džiuginančią patirtį galintį pasiūlyti produktą, kuriam nereikėtų žmogiško įsikišimo iš šalies.

„Naujieji kavos aparatai yra išskirtiniai ir neturi analogo Lietuvos rinkoje. Tai šiuolaikiškas sprendimas moderniam šių laikų pasauliui“, – konstatuoja R.Alekna.

„Circle K“ yra didžiausia pagal pajamas Lietuvos mažmeninės naftos prekybos bendrovė. Didžiąją dalį jos degalinių tinklo sudaro viso aptarnavimo degalinės – jų yra 77, dar 11 – automatinės. Pagal 2019 metais sumokėtus mokesčius „Circle K“ Lietuvoje užėmė šeštą vietą.

Pranešimą paskelbė: Ernesta Karalienė, UAB „Idea Prima“
„Circle K“ nauji kavos aparatai su instagramine pieno puta kainavo 2 mln. eurų

(Perskaityta per mėnesį: 10, iš jų šiandien: 1.)