Finansai

„ConnectPay“ didina investicijas į produktų vystymą: sieks 2,5 mln. eur iki metų galo

Įmonė iki šių metų pabaigos iš viso į produktų vystymą bus investavusi 2,5 mln. eur, papildomos investicijos į atitikties specialistus sudarys 1,6 mln. eur.

Spalio 10 d., 2023 m. „Fintech“ ekosistema šiemet neišvengė neramumų. 2023-ųjų m.  pirmame ketvirtyje pasaulyje nuaidėjo žinia apie glaudžiai su technologijų sektoriumi susijusio „Silicon Valley Bank“ banko griūtį. Tai laikinai supurtė pasitikėjimą ambicingais rinkos startuoliais, o rinkoje jau esantys žaidėjai pradėjo kur kas atsargiau vertinti potencialius partnerius. 

Pasak Mariaus Galdiko, „ConnectPay“ vadovo, šiemet įmonės fokusas buvo didinti investicijas į siūlomų produktų vystymą ir komandos kompetencijų stiprinimą. Ekspertas teigia, kad tai – strateginis žingsnis ne tik dėl siekio pristatyti rinkoje labiausiai konkurencingas paslaugas: aukšta kartelė produktų vystymui stiprina pasitikėjimą tiek klientų tarpe, tiek tarp rinkos žaidėjų.

„Pasitikėjimas – viena pagrindinių valiutų „fintech“ sektoriuje, apibrėžiantis kaip sparčiai rinka gali judėti į priekį. Jei pasitikėjimo lygis sektoriumi žemas, startuoliai sunkiau gaus finansavimą, o „vyresnėms“ įmonėms teks daugiau vargti stiprinant savo patikimumą bei bandant užmegzti partnerystes, kad galėtų plėsti savo paslaugų spektrą, – teigė M. Galdikas. – Kad pasitikėjimas sektoriumi nemažėtų, o inovacijos nelėtėtų, dabar svarbu būti imliems klientų poreikiams, kalbėti jų kalba, prisitaikyti ir parodyti savo privalumus.“

Produktų tobulinimui skirta 2,5 mln. eur

Praeitais metais stipriai fokusavęsi į bendro siūlomų paslaugų spektro plėtrą, šiemet įmonė didžiausią dėmesį skyrė įterptinių finansų produktų tobulinimui – pastaroji suteikia galimybę ne bankinėms institucijoms integruoti savo platformose finansines paslaugas ir teikti jas klientams.  

Taip pat tobulintas atitikties procesų integravimas į finansinius siūlomus sprendimus.  Suprasti sudėtingus reguliacinius procesus – iššūkis net patyrusiems verslams, tad norint įmonėms palengvinti verslo veiklos priežiūrą, visi atitikties procesai yra integruoti į siūlomas paslaugas.  

Pasak vadovo, tai leis klientams dar lengviau taupyti laiką ir kitus resursus, nes klientai gali gauti visus reikalingus „fintech“ įrankius – tiek finansinius, tiek atitikties sprendimus – „vieno langelio principu“, taip pat, sprendimus iš vieno partnerio lengviau integruoti, o tai leidžia greičiau auginti verslą.

Iki šių metų pabaigos, iš viso į produktų vystymą investuota suma sieks 2,5 mln. eur., 30 proc. daugiau nei praėjusiais metais. 

„Šiuometinių įvykių akivaizdoje klientai ieško vis daugiau saugumo ir partnerių gebėjimo adaptuotis besikeičiant situacijoms, – sakė Galdikas, – tad investicijos į produktą veikia kaip tam garantija tiek klientams, tiek partneriams, nes jos dažniausiai atsiperka tik ilgalaikėje perspektyvoje.”

„Fintech“ sektoriui reikia talentų  

Lietuvoje aukštos kvalifikacijos specialistų – trūksta, todėl jau kelerius metus iš eilės arti 50 proc. viso įmonės biudžeto yra skiriama komandos kompetencijų ugdymu. Šiuo metu joje dirba 50 proc. vyrų ir 50 proc. moterų, kurių atlyginimų vidurkiai yra beveik identiški. 

Atliepiant rinkoje vyraujantį klientų saugumo poreikį ir siekiant toliau ugdyti darbuotojų ekspertiškumą, su atitikties užtikrinimu dirbančiai komandai šiemet skirta investicija sudarys 1,6 mln. eur.

„Investuoti į specialistus labai svarbu įmonės augimui, tačiau nauda persiduoda ir visai ekosistemai. Nuolat plečiant kompetencijų sritis, ekspertai gali vieni su kitais dalintis patirtimi, taip skatindami visą sektorių sparčiau inovuoti, tapti atsparesniam iššūkiams”, – teigė ekspertas. 

„ConnectPay“ ir toliau sieks pristatyti produktus, kurie geriausiai atspindi rinkos žaidėjų paklausą. Neseniai įmonė, bendradarbiaudama su technologijų kompanija „Velmie“, rinkai pasiūlė naują skaitmeninės bankininkystės sprendimą, kuris leidžia jau veikiančioms „fintech“ įmonėms sutrumpinti naujų finansinių paslaugų paleidimo laiką nuo kelerių metų iki keletos dienų.

Pranešimą paskelbė: Ieva Mackevičiūtė, Perception lab, MB

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)