Finansai

Dalį sumos nuo parduotų pomidorų „Rimi“ skirs emocinei senjorų paramai

Visą birželio mėn. „Rimi“ klientai, pirkdami pomidorus „Romantica“, galės prisidėti prie paramos „Sidabrinei linijai“. Ši parama itin reikalinga, kad nei vienas senolis neliktų be pokalbių draugo ar emocinės pagalbos.

Gimtadienis – dar viena proga prisidėti

Birželis „Sidabrinei linijai“ ypatingas – M. Čiuželio labdaros ir paramos fondo organizuojamas projektas švenčia penkerių metų gimtadienį. Šiandien projektas skaičiuoja tūkstančius pašnekovų, kuriems „Sidabrinė linija“ – gaivus oro gurkšnis savaitėje.

„Kartu mes siekiame pakeisti nusistovėjusius stereotipus apie seną žmogų ir norime, kad Lietuva taptų draugiška šalimi senatvei. Siekiame, kad čia kiekvienam būtų gera senti, o garbaus amžiaus žmogus būtų neatskiriama ir svarbi visuomenės dalis“, – sako „Sidabrinės linijos“ įkūrėjas, filantropas, verslininkas Marius Čiuželis.

Gimtadienį kartu su „Sidabrine linija“ švenčia ir draugystės pokalbius senjorams dovanoja partneris „Rimi Lietuva“ – visą birželio mėnesį „Rimi“ parduotuvėse įsigijus „Romantica“ pomidorų, pažymėtų „Sidabrinės linijos“ šventiniais lipdukais, 10 % nuo parduotos prekės bus skiriama senjorų draugystės pokalbiams.

„Prieš daugiau nei dvejus metus prasidėjusi draugystė tarp „Rimi“ ir „Sidabrinės linijos“ tapo lygiaverte partneryste. „Rimi Lietuva“ ne kartą skyrė finansinę paramą „Sidabrinei linijai“, kartu organizavo socialines akcijas darbuotojams ir vyresnio amžiaus pirkėjams. Vien per paskutinius metus šio bendradarbiavimo dėka reguliarios emocinės ir psichologinės paramos sulaukė daugiau nei 80 senjorų“, – sako „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė Gabrielė Šerėnienė.

Iš viso su į „Sidabrinę liniją“ skambinančiais senoliais pokalbius palaiko daugiau nei 600 savanorių, o skambučių centro veiklą koordinuoja 13 žmonių komanda. Jų darbui – 4200 senjorų nuolatiniams draugystės pokalbiams ir emocinei paramai organizuoti – ir bus skiriama „Rimi“ gauta parama.

Daugiau galimybių paremti

Prekybos tinklo „Rimi“ pirkėjai „Sidabrinės linijos“ veiklą gali nuolat remti skirdami sumą, gautą už taromatuose priduotą tarą. Taip pat, apsipirkdami e. parduotuvėje „Rimi.lt“ į savo krepšelį jie gali „įsidėti“ paramą žyminčią etiketę ir atsiskaičius kartu su kitais pirkiniais – paaukoti 3 arba 5 eurus. Jokie papildomi mokesčiai ir administravimo lėšos nuo šios sumos nėra nuskaičiuojamos.

Apie „Sidabrinę liniją“

„Sidabrinė linija“ siūlo draugystės pokalbių, emocinę ir informacinę pagalbą vyresnio amžiaus žmonėms. Senjorai kreipiasi į liniją norėdami išsipasakoti, ieškomi žmogaus, su kuriuo galėtų sukurti ilgalaikį ryšį. Jiems „Sidabrinėje linijoje“ surandamas telefoninis draugas – „Sidabrinės linijos“ savanoris ar panašaus amžiaus bendramintis, su kuriuo senoliui būtų įdomu šnekučiuotis. Prieš parinkdamos pašnekovą „Sidabrinės linijos“ skambučių centro konsultantės išsiaiškina senolių lūkesčius, poreikius, pasikalba apie gyvenimo patirtį, pomėgius ir parenka atitinkamų interesų turintį pašnekovą; tuomet abu, suderinus tinkamą pokalbių laiką, automatiškai sujungiami pokalbiui tam laikui atėjus.

Tokie pokalbiai vyksta reguliariai, kiekvieną savaitę tuo pačiu laiku. Ilgainiui senoliai pamažu atsiveria: vis daugiau kalba, dalijasi prisiminimais, išgyvenimais, džiaugsmais, net rūpesčiais. Svarbiausia, parodyti, kad jie yra įdomūs, reikalingi, svarbūs ir norime jais rūpintis.

Pranešimą paskelbė: Marius Čiuželis, M. Čiuželio labdaros ir paramos fondas

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)