Finansai

Dantų šepetėlius lietuviai pavyzdingai keičia kas tris mėnesius bei ieško ekologiškų burnos priežiūros priemonių

Nuoširdi šypsena – kalba, kurią supranta žmonės visame pasaulyje. O Lietuvos gyventojai aktyviai rūpinasi savo šypsenomis. Vien per praėjusius metus jie įsigijo daugiau nei 2 milijonus dantų pastos tūbelių ir beveik 850 tūkstančių dantų šepetėlių. Greta šių produktų šypsenai prižiūrėti, pastebimai daugiau pirkėjų dėmesio sulaukia burnos skalavimo skysčiai, dantų siūlai bei ekologiški dantų priežiūros produktai.

Pernai ekologiškų burnos higienos priemonių paklausa lietuviškame prekybos tinkle „Maxima“ šoktelėjo penktadaliu. „Tai rodo, jog mūsų klientai vis labiau domisi sveikais ir aplinkai draugiškais gaminiais, kuriuos siūlo ir Lietuvos, ir užsienio gamintojai. Tokie produktai praturtinti natūraliais ingredientais: mėtų aliejumi, anglies dalelėmis, papajos ekstraktu ir kt.“, – kalba Vilma Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė.

Ji taip pat pastebi, kad lietuviai – pavyzdingai keičia dantų šepetėlius. Jų paklausa lietuviškame prekybos tinkle svyruoja taip, tarsi dauguma pirkėjų būtų susitarę visi kartu kas tris mėnesius įsigyti po naują dantų šepetėlį, kaip rekomenduoja odontologai. Būtent per tokį laiką įprasti dantų šepetėlių šereliai nusidėvi, todėl valo prasčiau. Per tris mėnesius juose gali susikaupti bakterijų, sukeliančių skrandžio dirginimą, virškinimo ar net širdies veiklos problemų. O gyventojams, kurie susirgo gripu ar peršalimo ligomis, išgijus, patariama dantų šepetėlį iškart pakeisti nauju.

„Fiksuojame, jog praėjusiais metais klientai įsigijo ir maždaug 15 proc. daugiau dantų siūlų pakuočių bei apie 10 proc. daugiau burnos skalavimo skysčių buteliukų. Darome išvadą, jog visapusė burnos higiena darosi ir dar svarbesnė nei iki šiol“, – tęsia V. Drulienė.

Didžiausiose „Maximos“ parduotuvėse klientai gali rinktis iš 180 rūšių dantų pastos rūšių. Skirtingų dantų šepetėlių pasirinkimų skaičius viršija 110, o burnos skalavimo skysčių ir gaiviklių asortimentą sudaro net 55 skirtingi pasirinkimai.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Aistė Gražytė, UAB „Fabula ir partneriai“

(Perskaityta per mėnesį: 5, iš jų šiandien: 1.)