Finansai

„Deeper“ pardavimai ir pelnas 2019 m. buvo rekordiniai

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“ 2019 m. užbaigė pagerinusi savo veiklos rezultatus. Bendrovės pardavimai išaugo 19 proc., nuo 9,6 mln. eurų 2018 m. iki 11,4 mln. eurų pernai. Augimą lėmė efektyvesnė „Deeper“ veikla Lietuvoje bei visose užsienio rinkose ir prasidėję naujos kartos užmetamų echolotų „Deeper Chirp+“ pardavimai.

„Deeper“ grynasis pelnas 2019 m. buvo rekordinis ir pasiekė 1,273 mln. eurų. Pertvarkius ir pagerinus bendrovės veiklą, jis grįžo į ankstesnių metų lygį. 2017 m. „Deeper“ buvo gavusi 1,132 mln. eurų grynąjį pelną, o 2018 m. jis buvo sumažėjęs iki 35 tūkst. eurų.

„Deeper“ augimo pagrindas buvo labai susitelkęs ir nuoširdus komandos darbas. Lietuvoje surinkome labai stiprią inžinierių, programuotojų, pardavėjų ir rinkodaros specialistų komandą. Ne tik kuriame pasaulinei rinkai skirtą produkciją, kurį lyderiauja savo rinkos segmente, bet ir sėkmingai ją parduodame daugelyje svarbiausių pasaulio rinkų. Visa tai sėkmingai daro Vilniuje surinkta tarptautinė komanda“, – dėkodamas komandai pasakojo Vilius Juraitis, „Deeper“ direktorius.

2019 m. pertvarkytas darbas su užsienio rinkose dirbančiais „Deeper“ platintojais. Jie labiau įsitraukė į produkcijos rinkodarą ir augino pardavimų apimtis daugelyje užsienio rinkų.

„Matome tiesioginį ryšį tarp žvejų pasitenkinimo „Deeper“ ir veiklos rezultatų. Praėjusiais metais augo vartotojų pasitenkinimą matuojantis „Deeper“ rodiklis NPS (Net Promoter Score). Skyrėme daug dėmesio šiai sričiai, atitinkamai gerėjo ir veiklos rezultatai“, – teigė V. Juraitis.

Pasak jo, taip pat pradėtas matuoti ir vertinti bendrovės viduje labai svarbus rodiklis eNPS (Employee Net Promoter Score) – be komandos įsitraukimo ir pasitenkinimo savo darbu nebūtų ir gerų produktų bei paslaugų.

Postūmį „Deeper“ pardavimų augimui taip pat suteikė naujos kartos echolotai „Deeper Chirp+“. Tai – pirmasis pasaulyje užmetamas echolotas, kuriame naudojama CHIRP technologija bei GPS ir „Wi-Fi“ funkcijos. Nauja technologija leidžia perduoti vaizdą aukšta raiška.

Iki šiol ši technologija buvo pritaikyta tiktai valtyse įrengiamuose echolotuose, o „Deeper“ pavyko ją perkelti į patogesnius, užmetamus, įrenginius. Be to, pavyko išspręsti energijos problemą – „Deeper“ echolotuose CHIRP technologija baterijos energiją naudoja taupiai.

„CHIRP technologija dabar yra pažangiausia, ką gali pasiūlyti užmetami echolotai, o naujo „Deeper“ modelio suteikiamas kokybinis šuolis yra didžiulis. Žvejai dabar aktyviai keičia senesnius modelius į naujausią. Šiemet neplanuojame naujų įrenginio modelių, tačiau ruošiame naują paslaugą programinės įrangos srityje. Labai nekantraujame, kada galėsime žvejams pristatyti šią naujovę, kuri taps dar vienu „Deeper“ augimo varikliu“, – teigė V. Juraitis.

„Deeper“ siūlo žvejams kelių modelių išmaniuosius sonarus, specialią programėlę, žvejybai skirtų aksesuarų ir batimetrijos valdymo platformą „Lakebook“. „Deeper“ sonarus galima įsigyti daugiau nei 50 šalių, o jiems skirta programėlė jau yra atsisiųsta daugiau nei 2 mln. kartų. Bendrovėje dirba virš 60 specialistų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“
„Deeper“ pardavimai ir pelnas 2019 m. buvo rekordiniai

(Perskaityta per mėnesį: 11, iš jų šiandien: 1.)