Finansai

Dešimtadaliu išaugo lietuviško pieno, duonos ir daržovių paklausa

Apie 10 proc. išaugusi lietuviškų daržovių, duonos ir pieno produktų paklausa, virš 534 tūkst. eurų, kuriuos pirkdami šiuos produktus susigrąžino klientai, daugiau nei 135 tūkst. pirkėjų išaugęs lietuvišką produkciją bent kartą įsigijusiųjų žmonių skaičius. Tai – pirmieji, vos dvi savaites trunkančios, lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ inicijuotos kampanijos „Lietuva, ačiū!” rezultatai.

„Vos per dvi savaites nuo kampanijos „Lietuva, ačiū!“ pradžios iki šiandien Lietuvos gyventojai jau įsigijo per 6,7 mln. lietuviškų daržovių, duonos ir pieno produktų, o į savo AČIŪ korteles susigrąžino per 534 tūkst. eurų. Kampanijos naudą jaučia ir lietuviškos produkcijos tiekėjai –  lietuviškos duonos, pieno produktų bei daržovių šiemet per dvi kampanijos savaites bendrai nupirkta beveik dešimtadaliu didesnis kiekis nei analogišku metu pernai“, – vardina „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Anot jos, kampanijoje „Lietuva, ačiū!“ per savaitę sudalyvauja per 700 tūkst. pirkėjų, o tai yra net 135 tūkst. daugiau nei savaitę iki kampanijos pradžios. V. Drulienė priduria, kad visos kampanijos „Lietuva, ačiū!” metu pirkėjų gaunamos naudos skiriamos prekybos tinklo pelno sąskaita, skatinant žmones rinktis Lietuvos gamintojų ir augintojų produkciją, tuo prisidedant prie šalies ekonomikos augimo

„Šiuo metu į „Maximos“ parduotuves gabename daugiau daržovių, o pastaruoju metu ypatingai jaučiame išaugusią svogūnų paklausą. Džiugu, kad ši kampanija prisideda prie lietuviškos produkcijos realizacijos augimo“, – teigia lietuviškas daržoves auginantis ūkininkas Linas Šateika.

Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, kampanijoje „Lietuva, ačiū!” dalyvauja apie 1000 lietuviškos kilmės prekių: apie 650 pieno produktų, virš 200 duonos gaminių bei daugiau kaip 50 Lietuvoje užaugintų šviežių daržovių.

Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ inicijuotos kampanijos „Lietuva, ačiū!“ centre – padėka visiems nuo pat Nepriklausomybės pradžios Lietuvą kuriantiems žmonėms, kurių kasdienė veikla padeda augti ir stiprėti visuomenei bei ekonomikai. Visos kampanijos metu „Maximos“ klientams, perkantiems lietuvišką produkciją: duoną, pieno produktus ar daržoves, į turimas AČIŪ korteles grįš 10 proc. „Maximos“ pinigais nuo minėtų prekių kainos. Pinigai į kortelę grįš nuo prekių, nedalyvaujančių kitose akcijose.

Susigrąžintus ir kortelėje sukauptus „Maximos“ pinigus pirkėjai galės panaudoti pirkdami bet kurią kitą prekę, išskyrus alkoholį, tabaką bei paslaugas.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rūta Pastarnokienė, UAB „Fabula ir partneriai“

(Perskaityta per mėnesį: 2, iš jų šiandien: 1.)