Finansai

Draudimo bendrovė BTA atnaujina fizinį klientų aptarnavimą 54 atstovybėse

Vyriausybei švelninant karantino sąlygas fizinį klientų aptarnavimą pirmadienį atnaujins viena Lietuvos draudimo rinkos lyderių – bendrovė BTA. Į 54 atstovybes įvairiuose šalies miestuose po šešių savaičių pertraukos grįš darbuotojai, specialiai pasiruošę darbui tokiomis neįprastomis sąlygomis. Jie bus aprūpinti visomis būtinomis apsaugos priemonėmis, kiekvieną dieną bus stebima jų sveikatos būklė.  Klientus ruošiamasi aptarnauti pagal naujas taisykles – laikantis maksimalios higienos bei po vieną.

„Kartu su kitais šalies verslais grįžtame prie gyvo klientų aptarnavimo, kurį organizuosime atsižvelgdami į galiojančią nepaprastąją situaciją dėl koronaviruso. Tai reiškia, kad aktyviai stebėsime darbuotojų sveikatą, darbo vietos bei priemonės bus periodiškai dezinfekuojamos, darbuotojai nuolat dėvės apsaugos priemones, o su klientais ir tarp jų bus išlaikoma 2 metrų distancija. Elektroniniu būdu ir toliau teiksime visas draudimo paslaugas, tačiau ne visi gyventojai gali ar moka paslaugas užsisakyti internetu, todėl esame pasiruošę jiems padėti“,  – sako BTA Klientų aptarnavimo departamento direktorius Kęstutis Taškūnas.

Draudimo bendrovės darbuotojai dėvės apsaugines kaukes, o aptarnaudami klientus – ir apsauginius veido skydus, periodiškai plaus bei dezinfekuos rankas, darbo vietas. „Klientus kviečiame planuoti apsilankymus, nes į atstovybes juos kviesime po vieną ir galėsime skirti iki 20 minučių. Žmonės turės dėvėti apsaugines veido kaukes – tai yra būtina sąlyga, numatyta valstybės lygiu, taip pat laikytis atstumo ir higienos reikalavimų“, – teigia K. Taškūnas.

Jis atkreipia dėmesį į vyresnio amžiaus klientus, kurie priklauso rizikos grupei. Jiems viešosiose vietose rekomenduojama lankytis tik esant neišvengiamai būtinybei.

„Vyresnius klientus skatiname pirmiausiai susisiekti su mūsų atstovais ir pasitarti rūpimais klausimais, galbūt rasime būdą suteikti paslaugą be apsilankymo atstovybėje“, – sako K. Taškūnas.

Austrijos „Vienna Insurance Group“ priklausanti draudimo bendrovė BTA iš viso turi 118 klientų aptarnavimo skyrių Lietuvoje.

2019 metais BTA Lietuvos gyventojams ir įmonėms atlygino 57,3 mln. eurų žalų – 19 proc. daugiau nei užpernai. Bendrovės paslaugomis Lietuvoje naudojasi per 400 tūkst. privačių bei verslo klientų.

Apie BTA:                

AAS „BTA Baltic Insurance Company“ (BTA) priklauso Vidurio ir Rytų Europos draudimo rinkos lyderei Austrijos „Vienna Insurance Group AG“ (VIG) ir yra didžiausia VIG bendrovė Baltijos regione. Beveik 200 metų veikianti, per 50 įmonių 25-iose šalyse valdanti VIG pirmauja Baltijos šalyse, kur grupės įmonės 2019 m. užima ketvirtadalį ne gyvybės draudimo rinkos. 2019 m. BTA savo draudimo partneriu Lietuvoje pasirinko apie 420 tūkst. privačių bei verslo klientų, su kuriais pasirašyta virš 1 mln. draudimo sutarčių, atlyginta per 57 mln. eurų žalų.

Pranešimą paskelbė: Ernesta Karalienė, UAB „Idea Prima”

(Perskaityta per mėnesį: 6, iš jų šiandien: 1.)