Finansai

„ENDORFY“ – naujas Europos prekės ženklas tarptautinėje technologijų arenoje

Bendrovė „Cooling“, sujungusi savo prekės ženklus „SPC Gear“ ir „SilentiumPC“, šiandien pasauliui pristatė naują tarptautinį prekės ženklą – „ENDORFY“. Šį žingsnį paskatino tarptautinė verslo plėtra ir tikslinės auditorijos išplėtimas. Nuo šiol „ENDORFY“ nebeapsiribos tik žaidimų sektoriumi, o savo komunikacija ir produktais ketina pasiekti visus šiuolaikinių technologijų gerbėjus.

Prekės ženklo „ENDORFY“ sukūrimas yra reakcija į dinamiškus technologijų rinkos pokyčius. Be to, tai ir ilgalaikė investicija, užtikrinsianti tolesnį bendrovės augimą pasaulinėje rinkoje. „Cooling“ sukūrė vientisą paveikų prekės ženklą, atitinkantį šiuolaikines komunikacijos tendencijas, tenkinantį viso pasaulio vartotojų poreikius ir įsitvirtinantį technologijų rinkoje.

„Po sėkmės vietinėse rinkose kitas natūralus mūsų žingsnis – tolesnė plėtra, – sako „Cooling“ generalinis direktorius Lukaszas Zdziechas. – Mūsų įmonė nuolat didina tiek siūlomų produktų kokybę, tiek veiklos spektrą. Keliose užsienio rinkose, pavyzdžiui, Čekijoje ir Vokietijoje, jau pasiekėme daug žadančių rezultatų, tačiau atėjo laikas gerokai padidinti veiklos mastą. Dirbsime beveik visoje Europoje, o ateityje – visame pasaulyje. Esame nusiteikę konkuruoti su didžiausiomis pramonės įmonėmis.“

Prekės ženklo susiformavimą lėmė ir išsiplėtusi tikslinė auditorija. „ENDORFY“ produktai apima visų tipų technologijų naudotojus, ne vien tik žaidimų industrijos.

„Esame kilę iš žaidimų pasaulio ir visada tai pripažinsime. Nepaisant to, mūsų auditorija jau seniai nebėra vien žaidėjai. Tai ir turinio kūrėjai, pavyzdžiui, „streameriai“, tinklalaidžių kūrėjai, rašytojai arba atsitiktiniai naudotojai, kuriems visai nebūtina žaisti žaidimus, kad galėtų mėgautis technologijomis, – aiškina L. Zdziechas. – Reaguodami į šiuos dinamiškus pokyčius, nusprendėme pritaikyti prekės ženklą, kad jis būtų aktualus tiek mūsų žaidėjų auditorijai, tiek žmonėms, kurie nėra iš žaidimų pasaulio. Norime, kad mūsų prekės ženklas būtų siejamas su teigiamomis emocijomis, kurias sukelia technologijos.“

Naujasis bendrovės prekės ženklas skirtas visiems, kurie nori pramogauti naudojantis technologijomis. Šis glaudus, beveik kolegialus bendrovės bei jos auditorijos ryšys ir yra „ENDORFY“ kūrimo pagrindas ir naujojo „Cooling“ prekės ženklo vizijos esmė.

„Kurdami „ENDORFY“ dizainą galvojome, kas yra bendra visoms itin skirtingoms mūsų klientų grupėms. Galiausiai radome atsakymą. Tai emocijos, kurias jie patiria naudodamiesi technologijomis, – pažymi „Cooling“ rinkodaros direktorius Jacekas Serwanskis. – Tai džiaugsmas laimėjus rungtynes žaidime arba pasididžiavimas, kai draugams parodai savo paties sukonstruotą kompiuterį. Tai ir akimirka, kai po ilgos dienos atsipalaiduoji užsidėjęs ausines ir klausydamas mėgstamos muzikos. Šios mažos akimirkos mums labai brangios, nes, nors yra itin individualios, iš tikrųjų visus technologijų naudotojus suartina.“

Prekės ženklo vizualinė komunikacija išties išsiskiria. „ENDORFY“ įvaizdis sukurtas pasitelkiant unikalią spalvų paletę, kurios nenaudoja jokia žinoma industrijos bendrovė. Pagrindinės spalvos yra geltona ir mėlyna, jas papildo juodos ir baltos spalvos, taip pat įvairių atspalvių pilka.

„Daug dėmesio skiriame detalėms. Tai rodo ir mūsų sukurtos „ENDORFY“ pakuočių dėžutės, – aiškina J. Serwanskis. – Balta dėžutė iš karto išsiskiria parduotuvės lentynoje, kur technologijų skyriuje paprastai dominuoja juoda spalva. Ant dėžutės parodome gaminį beveik iš visų pusių. Tad klientas gali matyti, ką perka, net neatidaręs pakuotės.“

Pagrindiniai produktai, kuriuos bus galima įsigyti jau 2022 m. spalio 5 d.:

  • „Navis F280“ aušinimo sistema, užtikrinanti tylų veikimą be ventiliatoriaus triukšmo.
  • „Solum Studio“ ir „Solum Broadcast“ mikrofonai – sprendimas, garantuojantis aiškų garsą ir maksimalų komfortą darant ilgai trunkančius įrašus.
  • Belaidė „Thock Compact“ serijos klaviatūra, leidžianti pamiršti susipainiojusius kabelius ir sutelkti dėmesį į užduotis.
  • „Onyx White“ spalvos „GEM“ ir „GEM Plus“ pelės – neįtikėtino tikslumo ir originalaus dizaino bei unikalių spalvų derinys.

„Cooling“ istorija prasidėjo 1993 m., kai Zbigniewas Zdziechas įkūrė kompiuterių priedų prekybos įmonę. Po dešimties metų bendrovė pradėjo siūlyti savo gaminius internetu, o 2007 m. sukūrė pirmąjį prekės ženklą „SilentiumPC“, kuriuo buvo žymimi ventiliatoriai. Šio prekės ženklo įmonė greitai išsiplėtė ir jau 2012 m. pradėjo siūlyti kompiuterių korpusus, orinius aušintuvus ir maitinimo šaltinius. Kitas proveržis įvyko 2016 m., kai bendrovė nusprendė orientuotis į kompiuterių priedų ir išorinių įrenginių rinką bei sukūrė antrąjį prekės ženklą – „SPC Gear“. Pirmas naujojo prekės ženklo gaminys buvo aukštos kokybės žaidimų kėdė, po to – dvi žaidimų klaviatūrų serijos, transliacijos mikrofonas, itin lengva pelė ir VIRO ausinės, sulaukusios didžiulės prekybinės sėkmės. Šiuo metu bendrovė Lenkijos rinkoje užima pirmaujančią poziciją kompiuterių korpusų, maitinimo blokų ir orinių aušintuvų segmentuose, o „SPC Gear“ VIRO ausinės nuolat pirmauja pagal pardavimo rezultatus.

Daugiau apie „ENDORFY“ galima sužinoti bendrovės internetinėje svetainėje arba socialiniuose tinkluose „Facebook“, „Instagram“, „Reddit“, „LinkedIn“ ir „TikTok“.

Pranešimą paskelbė: Karolina Pūtytė, UAB „Idea Prima”
„ENDORFY“ – naujas Europos prekės ženklas tarptautinėje technologijų arenoje

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)