Brangiausias dovanas supakuoti, iš tiesų, nėra lengva. Kaip pakuotumėte rūpestį, meilę, džiaugsmą, gerą savijautą? Apie tokias dovanas šiemet kalba „Eurovaistinė“ ir pristato kalėdinę reklamą, kviečiančią vienas kitam dovanoti tai, kas netelpa į jokias pakuotes, kam nereikia blizgučių, kas džiugina savo tikrumu ir kainuoja – visai nedaug.
„Šių metų „Eurovaistinės” kalėdine reklama norime atkreipti dėmesį į tikrus dalykus, paskatinti neišlaidauti brangioms dovanoms, mažinti vartotojiškumą ir skirti daugiau dėmesio, laiko ir rūpesčio vienas kitam. Reklamos tikslas – priminti, kad didžiausios dovanos yra tos, kurių neįmanoma supakuoti ir kurios netelpa į glėbį, o maža dėžutė – tik didelio linkėjimo simbolis“, – apie kalėdinę reklamą pasakoja „Eurovaistinės“ rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovė Kristina Gumauskienė.
Kalėdinėje reklamoje žiūrovams šventinę nuotaiką dovanoja pažįstama „Eurovaistinės“ šeima ir nuotaikingas orkestras. Reklamos herojai demonstruoja, kokio dydžio dovanos būtų, jei bandytume supakuoti tai, ką iš tiesų norime padovanoti vienas kitam. Milžiniškos dovanų pakuotės greičiausiai būtų didesnės už bet kurią eglutę ir netilptų nei į vienus namus:
„Sveikata – dažniausias linkėjimas, kurį galima išgirsti per šventes. Supakuoti ir pažadėti jos negalime, bet galime priminti, kad mums rūpi, galime paskatinti skirti daugiau dėmesio savo savijautai. Kiekvienoje Kalėdų dovanoje svarbiausias ne pats daiktas, o mūsų žinutė žmogui ir priminimas, kad esame šalia“, – sako K. Gumauskienė.
Reklamą kūrusios „Ogilvy Vilnius“ kūrybinė komanda pasakoja, kad visa reklama buvo nufilmuota Vilniuje, kur kalėdinę nuotaiką kuria lemputėmis išpuoštos senamiesčio gatvės:
„Eurovaistinės“ orkestras šį pavasarį buvo pripažinta viena iš palankiausiai žiūrovų vertinamų reklamų, todėl pirmą kartą norėjome integruoti abu vaistinių tinklą identifikuojančius reklamos veidus – tiek šeimą, tiek orkestrą ir sukurti kuo geresnę Kalėdų emociją ir kartu dar kartą priminti, kad lygiai taip, kaip ir dovanos, yra svarbu palinkėjimai vienas kitam. Todėl būtent DIDELIUS palinkėjimus, netelpančius į mažas dėžutes, ir akcentavome kalėdiniame klipe“, – pasakoja „Ogilvy Vilnius“ vyr. kūrybinė komanda Urtė Sakalytė ir Justė Padegimė.
„Eurovaistinės“ kalėdinę reklamą galite pamatyti čia.
Pranešimą paskelbė: Kamilė Rutkaitė, Eurovaistinė, UAB