Finansai

„GetJet Airlines“ vasaros skrydžių sezoną pasitinka su pokyčiais

„GetJet Airlines“ aviakompanija naują skrydžių sezoną pasitinka gerokai atsinaujinusi. Bendrovė ir toliau pildo savo orlaivių parką, tad vasaros skrydžių sezoną pasitiks turėdama 15 lėktuvų. Be to, pasirašius ilgalaikę bendradarbiavimo sutartį su didžiausiais Lietuvos turo operatoriais ir pradėjus vykdyti užsakomuosius skrydžius, įmonės matomumas tapo itin svarbiu, tad „GetJet Airlines“ pristato atnaujintą savo logotipą, kuriuo jau pradėjo žymėti savo orlaivius.

 „Itin dinamiška pasaulinė aviacijos rinka bei augantis skrydžių poreikis lėmė ir mūsų oro linijų bendrovės plėtrą, o kartu ir vizualinio atnaujinimo poreikį. Norime, kad keleiviai atpažintų mūsų avialinijų lėktuvus ir žinotų, kas rūpinasi jų skrydžiais“, – teigia „GetJet Airlines“ direktorius Darius Viltrakis.

Pasak jo, naujasis įmonės logotipo simbolis – pienės pūkas ir iš jo kylantis lėktuvas atspindi įmonės augimo strategiją ir nuolatinį judėjimą pirmyn, o šilti atspalviai – kad avialinijos yra artimos ir draugiškos keleiviams.

Artimiausiuose įmonės planuose – „GetJet Airlines“ svetainėje įdiegta keleivių registracijos (angl. check-in) sistema, maisto meniu bei orlaivių įgulos aprangos atnaujinimas ir kiti vizualiniai pokyčiai.

Šiuo metu „GetJet Airlines“ orlaivių parke – trys „Airbus A320“, penki „Boeing 737“ bei vienintelis Baltijos šalyse „wide-body“ tipo lėktuvas „Airbus A330“. Bendrovė ir toliau planuoja plėsti orlaivių parką, o 2019-uosius užbaigti turėdama 15 orlaivių.

„GetJet Airlines“ – lietuviškos avialinijos. Pagrindinė įmonės veikla – orlaivių nuoma tarptautinėms aviakompanijoms, o nuo 2018-ųjų pabaigos – ir užsakomieji skrydžiai iš Lietuvos. Įmonės pajamos 2018 m. siekė 52,41 mln. Eur.

Pranešimą paskelbė: Aistė Stalmokaitė, UAB „INK agency“

(Perskaityta per mėnesį: 11, iš jų šiandien: 1.)