Finansai

„Iki“ išsirinko naujus medijos planavimo partnerius

Prekybos tinklo „Iki“ skelbtą medijos planavimo konkursą laimėjo medijos planavimo ir pirkimo paslaugas teikianti agentūra „Inspired UM“.

Lina Giedrė, prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros vadovė, sako, kad „Inspired UM“ pasirinkimą nulėmė kompleksinis ir duomenimis paremtas agentūros požiūris į medijos planavimą ir pirkimą.

„Pasitikęs 30 metų jubiliejų prekybos tinklas atsinaujina ir keičiasi, tad natūraliai atėjo laikas ir pasirinkti naujus partnerius. Iš naujosios agentūros tikimės lankstaus partneriško bendradarbiavimo, kad kasdien kuo plačiau mūsų pirkėjai žinotų apie „Iki“ šviežio maisto asortimentą, patrauklias kainas bei siūlomus sprendinius, kurie lengvina apsipirkimo patirtį. Taip pat norime padėkoti buvusiems partneriams „Open Agency“ už ilgametį darbą kartu su „Iki“, – sako L. Giedrė.

„Šiuo dideliu laimėjimu ypač džiaugiamės, nes mažmeninė prekyba yra viena įdomiausių, greičiausiai besikeičiančių ir daugiausiai iššūkių keliančių sričių. Esu įsitikinęs, kad turėdami ilgametę patirtį mažmeninėje prekyboje ir rinkoje pirmaujančias analitikos, skaitmenines, turinio ir media kompetencijas pateisinsime parodytą pasitikėjimą ir prisidėsime prie ambicingų „Iki“ tikslų įgyvendinimo“, – sako „Inspired UM“ vadovas Vasaris Oržekauskas.

Prekybos tinklą „Iki“ iš viso šiuo metu sudaro 231 parduotuvė, 2 logistikos centrai, kulinarijos gamybos centras bei 3 regioninės kepyklos. Nuolat naujoves diegiantis prekybos tinklas Vilniuje atidarė ir pirmąją autonominę parduotuvę, paženklintą „Iki“ prekės ženklu. Ji pirmoji tokia Lietuvoje ir Šiaurės šalyse. Prekybos tinkle dirba beveik 6 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“.

Pranešimą paskelbė: Gabrielė Valaitytė, UAB „Publicum“

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)