Finansai

Juodojo penktadienio rekordai: lankytojų srautas išaugo 50 proc.

Didžiausių akcijų ir išpardavimų diena – Juodasis penktadienis – vis labiau įsitvirtina Baltijos šalyse. Kaip rodo UAB „Pigu“ valdomų e. parduotuvių rezultatai, per dvi savaites iki šios dienos trukusį išpardavimą užsakymų jau pateikta beveik penktadaliu daugiau nei pernai, o vien per Juodojo penktadienio naktį ir rytą apsilankiusių klientų skaičius išaugo 50 proc., palyginti su praėjusiu penktadieniu.

Per „Blekseilu“ pavadintą lapkričio 18 d. prasidėjusį išpardavimą e. parduotuvėse „Pigu.lt“, „220.lv“ ir „Kaup24.ee“ apsilankymų skaičius perkopė 3 mln.

„Juodasis penktadienis tampa tradicija Baltijos šalyse – tai parodo pirkėjų lankomumo ir užsakymų rodikliai, per metus išaugę dar labiau, nei ir taip sparčiai besiplečianti e. prekybos rinka. Šį pirmadienį mes jau fiksavome geriausią metų pardavimų rezultatą, tad pirkėjų aktyvumas leidžia prognozuoti, kad per Juodąjį penktadienį užsakymų skaičius muš iki šiol pasiektus rekordus ir viršys 30 000“, – teigia Ernestas Kačerauskas, „Pigu.lt“ rinkodaros vadovas.

Duomenys taip pat rodo, kad pirkėjai išpardavimo metu taip pat renkasi daugiau ir brangesnių prekių. Vidutinis pirkėjo krepšelis viršija 60 eurų ir jame mažiausiai dvi prekės.

„Populiariausių prekių sąrašo viršuje dominuoja kalėdinės dekoracijos, papuošimai ir žaislai, kosmetikos prekės – priemonės plaukams, lūpoms, kosmetikos rinkiniai, balzamai, veido kaukės ir aliejai. Taip pat populiarūs žaislai – dėlionės, „Playmobil“ rinkiniai, kūdikių žaislai bei pliušiniai ir interaktyvūs žaislai“, – kalba E. Kačerauskas.

Skirtumai tarp šalių

Pasak E. Kačerausko, iš visų Baltijos šalių, kuriose veikia bendrovė „Pigu“, sparčiausias augimas pastebimas Latvijoje, nors bendrai pardavimų suma didžiausia Lietuvoje.

„Žiūrint į prekes, skirtumų tarp šalių yra nemažai. Pavyzdžiui, Lietuvoje ir Latvijoje vienas populiariusių pasirinkimų – kavos kapsulės, o estai jų beveik neperka. Užtai Estijos perkamiausių prekių sąraše galime rasti kavos aparatus bei kvepalus, kurių nėra tarp popliariausių lietuvių ir latvių pasirinkimų. Lietuvoje galime išskirti išmaniąsias apyrankes, „Boral“ puodelius ir patalynės komplektus, o Latvijoje – dūmų detektorius, kuriuos įsigijimą skatina naujai įsigaliojęs įstatymas“, – pasakoja „Pigu.lt“ rinkodaros vadovas.

Prie Juodojo penktadienio rekordų, tikimasi, didele dalimi prisijungs ir pardavimai fizinėse parduotuvėse. Šiemet, visose penkiose Lietuvoje esančiose „Pigu.lt“ parduotuvėse išplėtus kvepalų ir parfumuotos kosmetikos asortimentą bei suteikus galimybę klientams gyvai išbandyti kvapus, akcijų metu pardavimai augo 2–3 kartus.

Pranešimą paskelbė: Matas Noreika, UAB „Gravitas Partners“
Juodojo penktadienio rekordai: lankytojų srautas išaugo 50 proc.

Juodojo penktadienio rekordai: lankytojų srautas išaugo 50 proc.

Juodojo penktadienio rekordai: lankytojų srautas išaugo 50 proc.

Juodojo penktadienio rekordai: lankytojų srautas išaugo 50 proc.

(Perskaityta per mėnesį: 4, iš jų šiandien: 1.)