Finansai

Juokingos prekių kainos sausį viliojo pirkėjus: sutaupė daugiau nei 4 mln. eurų

Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ pirkėjai ir toliau aktyviai naudojasi „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymais. Juokingos kainos „Maximos“ pirkėjams sausio mėnesį padėjo sutaupyti daugiau nei 4 mln. eurų. Į prekių krepšelį pirkėjai gausiai krovė juokingomis kainomis pažymėtus populiarių prekės ženklų traškučius, augalinį pieną, mineralinį vandenį. Pavyzdžiui, sauskelnių prekybos tinklo pirkėjai įsigijo net 8 kartus daugiau.

Daugiausiai „Maximos“ pirkėjai sausį sutaupė pirkdami traškučius „Pringles“, žieminį stiklų ploviklį, biskvitinį batonėlį „Kinder Maxi King“. Populiariausiu pirkėjų pasirinkimu tapo gazuotas mineralinis vanduo „Birutė“.

„Po didesnėmis išlaidomis pasižymėjusio šventinio laikotarpio daugeliui pirkėjų metų pradžioje buvo itin aktualu sutaupyti, todėl sausio mėnesio „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymai buvo itin populiarūs. Pasinaudoję juokingų kainų pasiūlymais pirkėjai sutaupė įsigydami taip mėgstamą „Birutės“ mineralinį vandenį, taip pat augalinį pieną „Alpro“, kavos pupeles, sauskelnes ir skalbiklį „Woolite“.

Duomenys rodo, kad šių prekių pardavimai praėjusį mėnesį mūsų prekybos tinklo parduotuvėse vidutiniškai per savaitę išaugo nuo pusantro iki 8 kartų“, – sako „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Praėjusį mėnesį pirkėjus viliojo ir reikšmingai pigesnėmis kainomis paženklinti įvairių užkandžių bei saldėsių „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymai. Daugelį sausio pasiūlymo prekių, pasinaudoję lojalumo kortele „Ačiū“, pirkėjai įsigijo net 50 proc. mažesne kaina.

Nuo perpus pigesnio lydyto sviesto iki indaplovių kapsulių

Be to, pasak „Maximos“ atstovės, prekybos tinklo nuolatines pastangas suteikti pirkėjams geriausius kainų pasiūlymus įrodo ir kainas stebinčio nepriklausomo portalo „Pricer.lt“ naujausi duomenys – sausį „Maxima“ ir vėl užtikrino pigiausių maisto produktų vidutinio krepšelio lyderės poziciją.

I. Trakimaitė-Šeškuvienė pastebi, kad pirkėjai jau įprato, jog „Maximos“ parduotuvėse kiekvieną mėnesį galima rasti prekių už juokingai mažą kainą.

„Vasarį mūsų pirkėjams turime naujų patrauklių pasiūlymų. Gerokai pigiau šį mėnesį pirkėjai galės rasti daugelio pamėgtų, populiarių karališkųjų „Liūtukas ir Ko“ koldūnų, ypač gryno alyvuogių aliejaus „Basso“, bulvių traškučių „Estrella“ ar pasinaudoti išskirtiniu kainos pasiūlymu įsigijant net 4 vienetus populiarių prekės ženklų – „Pepsi“, „Mirinda“ ir „7Up“ – gazuotus gėrimus reikšmingai pigesne kaina“, – dalinasi „Maximos“ atstovė.

Pirkdami „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymų prekes su „Ačiū“ lojalumo kortele „Maximos“ pirkėjai vasarį galės ženkliai pigiau įsigyti ir „Reeva“ greitai paruošiamų makaronų, šaltai rūkyto pjaustyto česnakinio saliamio, lydyto sviesto „Khanum Ghee“, spurgų.

Beje, perpus pigiau, pasinaudoję „Ačiū“ kortele, pirkėjai galės įsigyti ne tik maisto prekių. Pavyzdžiui, šluosčių, kempinėlių „Spontex“, WC valiklių-gaiviklių „Bref“, indaplovių kapsulių „Somat“ ar net avių vilnos paklodę „Merkys“.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia arti pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 11 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Daugiau informacijos:

El. paštas komunikacija@maxima.lt

Pranešimą paskelbė: Urtė Paulauskaitė, MAXIMA LT, UAB

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)