Kai prieš šventes paštomatų apkrova didėja kone kasdien, daug kas nerimauja, kaip patogiai išsiųsti ar atsiimti šventinius siuntinius: kartais miesto centre prie paštomatų nusidriekia ilgos eilės arba juose tiesiog trūksta laisvų skyrelių. Atsinaujinantis sostinės prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ neseniai perkėlė savo paštomatus į naujai įrengtą, patogesnę pirkėjams vietą, kur siuntos pasiekiamos bet kuriuo paros metu. Gražiausiu metų laiku „Dovanorama“ virstantis prekybos centras, artimiesiems paruoštas dovanas kviečia išsiųsti ar atsiimti išvengiant spūsčių.
Pasak prekybos centro vadovės Birutės Kalanovaitės, „LP express“, „DPD“, „Venipak“, „Smartpost Itella“ ir „Omniva“ paštomatai, perkelti į naujai suformuotą erdvę -2 aukšte, laukia klientų net po prekybos centro darbo valandų. Naująją paštomatų erdvę bet kuriuo paros metu galima pasiekti iš šalia „Panoramos“ esančios požeminės perėjos, o darbo valandomis iš -2 aukšto automobilių stovėjimo aikštelės arba iš prekybos centro pagrindinio įėjimo, eskalatoriumi leidžiantis žemyn link išėjimo požeminės perėjos alėja.
„Kalėdiniu laikotarpiu „Panoramoje“ prie paštomatų nusidriekdavo eilės, tačiau ši naujovė padėjo tai išspręsti: dabar prekybos centre vienoje vietoje galima rasti visų Lietuvoje veikiančių paštomatų įmonių paštomatus. Neseniai mūsų atliktas vartotojų tyrimas parodė, kad prekybos centrų lankytojams vienu svarbiausiu rodiklių yra patogumas. Norime ir toliau atspindėti šį poreikį, todėl atsinaujinant prekybos centrui nusprendėme protingiau išnaudoti esamas erdves tam, kad pirkėjui pas mus lankytis būtų dar patogiau“, – teigia B. Kalanovaitė.
Paštomatų įmonės žiemos švenčių metu ieško sprendimų, kaip sustyguoti visus procesus, kad siuntos klientus pasiektų laiku. „Venipak“ atstovo teigimu, pernai eilių prie paštomatų pavyko išvengti dėl įmonėje dirbančių kurjerių patirties ir partnerių supratingumo, to paties tikimasi ir šventiniu laikotarpiu: „Stebime paštomatų užimtumą, pasitelkę naujausias technologijas, pildome juos keletą kartų per dieną ar net dažniau. Jei nutinka taip, kad siunta į paštomatą netelpa, ją paliekame partnerių parduotuvėje, kuri yra tame prekybos centre, prie kurio pastatytas paštomatas. Visoje Lietuvoje turime 251 paštomatą ir dar 175 atsiėmimo punktus, kuriuos greitai ir sklandžiai aptarnauja patyrę kurjeriai, dirbantys įmonėje po 5 ar net 10 metų.“
Neseniai prie „Panoramos“ paštomatų prisijungė ir „Omniva“, kurios atstovas perspėja, kad prieškalėdiniu laikotarpiu dėl itin išaugusio siuntų srauto ir nepalankių oro sąlygų Vilniuje galimi 1-2 dienų siuntų vėlavimai. „Norime mūsų klientus paraginti siuntas išsiųsti kuo greičiau, kad net pasitaikius nesklandumams, visus jiems brangius žmones siuntos pasiektų iki Kalėdų“ – įspėja „Omniva“ atstovas.
Pranešimą paskelbė: Akvilė Sabaliauskaitė, Integrity PR