Finansai

„Kilo Health“ pernai pajamas padidino 84 proc. iki 213 mln. eurų

Sveikatos technologijų srities startuolis „Kilo Health“ apsukų nemažina ir toliau demonstruoja žaibišką, bet užtikrintą augimą – praėjusius metus įmonė baigė uždirbusi 213 mln. eurų ir beveik padvigubinusi pajamas, lyginant su 2021 m. Pelno rodikliai per metus taip pat išaugo daugiau nei 50 proc. ir pasiekė 10 mln. eurų.  Šių metų planuose – tolimesnis augimas ir milijoninės investicijos į turimų produktų vystymą ir naujų kūrimą.

Pasak „Kilo Health“ vadovo Tado Burgailos, įspūdingas įmonės pajamų ir pelno augimas yra didelė motyvacija ir toliau nemažinti apsukų.

„Esame gal kiek nestandartinis startuolis, kuris niekada nepritraukė jokių išorinių investicijų, todėl bandome augti reinvestuodami pelną ir išnaudodami jau sukurtą savo infrastruktūrą. Matome, kad ši strategija pasiteisina – sėkmingos investicijos ir esamų projektų plėtra padėjo išauginti bendras grupės pajamas ir 2022 metais“, – apie nuoseklią sėkmę lemiančią verslo strategiją sako vadovas.

Kaip labiausiai augimą lėmusį aspektą T. Burgaila įvardina fokusą į naujų produktų kūrimą bei jų tobulinimą lėtinių ligų srityje.

„Pernai daug dėmesio skyrėme lėtinėms ligoms, jų prevencijai ir valdymui reikalingų sprendimų kūrimui. Investavome į šią sritį, nes matome, kad būtent čia galime sukurti didžiausią vertę ir pristatyti pasaulinio lygio inovacijas. Ypač kalbant apie diabetą ir širdies ligas. Pavyzdžiui, investavome į tokią inovaciją, kaip išmanusis kraujospūdžio matuoklis“, – pasakoja vadovas.

Sveikatos technologijų startuolis investicijas taip pat nukreipė į maisto papildų linijas, skirtas žarnyro veiklos gerinimui ir imuniteto stiprinimui. Kaip teigia T. Burgaila, taip siekiama sukurti ekosistemą, kurioje vieni „Kilo Health“ produktai papildytų kitus. Tai leistų padidinti vartotojų krepšelį ir gerinti paslaugų kokybę. 2022 m. nemažai dėmesio „Kilo Health“ skyrė ir pardavimo kanalų plėtrai, prisidėjusiai prie augimo. 

Augant rezultatams, išsiplėtė ir „Kilo Health“ komanda. Per 2022 m. įmonė pasamdė 289 naujus darbuotojus ir metus pabaigė su 678 specialistais.

Šiemet, anot T. Burgailos, įmonė ir toliau sieks atrasti naujų būdų padėti žmonėms gyventi sveikiau, tad dėmesys bus sutelktas į naujų produktų vystymą ir naujų nišų – sveikatos srities problemų, kurioms trūksta technologinių sprendimų – paiešką. Tam šiemet įmonė yra suplanavusi skirti investicijas, siekiančias dešimtis milijonų eurų.  

Atsižvelgiant į rinkos nuotaikas, „Kilo Health“ šiemet taip pat daug dėmesio nusprendė skirti procesų efektyvinimui. „Šiek tiek keičiame įmonės struktūrą, valdomoms įmonėms suteikdami daugiau laisvės ir autonomijos. Taip ruošiamės naujam tvaraus augimo etapui, reinvestuodami savo pelną”, – aiškina T. Burgaila. 

Prie šių metų rezultatų, tikimasi, jog stipriai prisidės ir naujai sukurtas Pirkimų ir susijungimų (Mergers and acquisitions (M&A)) padalinys, kuris, pasak T. Burgailos, dabartinėmis rinkos sąlygomis atrodo labai perspektyviai. Įmonė istoriškai jau yra investavusi į startuolius, tačiau dabar sukūrus atskirą padalinį tam bus skiriama gerokai daugiau dėmesio ir energijos.

Apie „Kilo Health“

 „Kilo Health“ iš viso kuria daugiau nei trisdešimt skirtingų sveikatos technologijų produktų, kurie padeda žmonėms palaikyti sveiką gyvenimo būdą ir leidžia užtikrinti gyvenimo kokybę, sergant lėtinėmis ligomis, pavyzdžiui, diabetu, hipertenzija, arba turint psichikos sveikatos problemų. 2022 m. „Kilo Health“ pateko į „Financial Times“ sparčiausiai augančių Europos įmonių TOP 1 000 ir „Deloitte Technology Fast 50“ sąrašus – abiejuose reitinguose užėmė antrą vietą. Įmonės produktais naudojasi daugiau nei 5 mln. vartotojų JAV, Jungtinėje Karalystėje, Kanadoje, Australijoje, Naujojoje Zelandijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje, Italijoje.

Pranešimą paskelbė: Monika Jakučiūnienė, UAB Kilo Grupė

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)