Finansai

Kovoje su infliacija: nauja „Maximos“ iniciatyva, kuri leis sutaupyti

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pradeda kampaniją „Kainų kaina“, skirtą sumažinti infliacijos įtaką maisto produktų kainoms. Visam mėnesiui bus užtikrinamas būtiniausių kasdienio vartojimo maisto prekių krepšelis už ypač mažą kainą. Kampanijos „Kainų kaina“ maisto prekių krepšelis bus atnaujinamas reguliariai kas mėnesį.

Į pirmąjį „Kainų kainos“ maisto prekių krepšelį patenka pieno produktai (pienas, sviestas, grietinė, varškė) šviežia mėsa (smulkinta kiauliena bei vištienos filė), kiaušiniai, įvairios dešros ir dešrelės, miltai, aliejus, cukrus, grikių kruopos, majonezas, ledai, silkė, kulinarijos ir konditerijos gaminiai, kava, arbata, vaisvandeniai ir kt. Šios prekės visose „Maximos“ parduotuvėse yra žymimos specialiais kampanijos kainoženkliais.

„Augančią infliaciją stebime su nerimu, matome Lietuvos žmonių susirūpinimą ir ieškome būdų, kad galėtume pasiūlyti kuo geresnes kainas. Dedame dideles pastangas, kad pigiausių maisto prekių krepšelis „Maxima“ parduotuvėse kainuotų mažiausiai ir kol kas pavyksta jį išlaikyti žemiausia kaina. Mūsų stiprybė yra didelis šviežio maisto ir kitų kasdienių prekių asortimentas, todėl ir pasirinkimo galimybių yra daugiau. Jas dar labiau išplečia nuolaidos, o renkantis į „Kainų kaina“ kampaniją įtrauktus populiarius maisto produktus pirkėjai sutaupys dar daugiau“, – sako Tomas Rupšys, „Maxima LT“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas.

Kaip rodo kainas stebinčio portalo pricer.lt analizė, pastaruosius 12 mėnesių iš eilės pigiausių maisto prekių krepšelis prekybos tinkle „Maxima“ yra pigiausias. Tuo tarpu prasidėjus kampanijai „Kainų kaina“ kiekvieną mėnesį už ypač mažas kainas bus galima įsigyti maisto produktų iš būtiniausių kasdienio vartojimo prekių krepšelio.

Naujoji kampanija „Kainų kaina“ dar labiau išplės „Maximos“ akcinių prekių pasirinkimą. Nuolaidos ir kiti geros kainos pasiūlymai bei platus prekių asortimentas sudaro galimybę žmonėms sutaupyti. Pirkėjų apklausos rodo, kad net 8 iš 10 lojalių „Maximos“ klientų seka vykdomas akcijas ir atsižvelgia į jas pirkdami.

Kampanija „Kainų kaina“ yra ne pirma „Maximos“ iniciatyva, padedanti įveikti ekonominius iššūkius. 2020 m. pavasarį, prasidėjus COVID-19 pandemijai, inicijuota kampanija „Išvien dėl Lietuvos“, kuri sutelkė Lietuvos gamintojus. Tuo metu atpiginus lietuvišką produkciją buvo skatinamas vidaus vartojimas, o vien per 3 pirmus iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“ mėnesius „Maximos“ pirkėjai, palaikydami Lietuvos gamintojus ir rinkdamiesi jų atpigintą produkciją, sutaupė per 6 mln. eurų.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba daugiau nei 12 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rūta Pastarnokienė, UAB „Fabula ir partneriai”
Kovoje su infliacija: nauja „Maximos“ iniciatyva, kuri leis sutaupyti

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)