Finansai

Kūdikių tėvai renkasi ekologišką maistą

Pasibaigus vasarai drąsiai galima sakyti, kad, sušilus orams ir išaugus keliautojų skaičiui, ima augti ir kūdikių prekių paklausa. Ji piką pasiekia liepos ir rugpjūčio mėnesiais, po to jau seka pakilimas gruodį, kai prasideda intensyvus švenčių laikotarpis, rodo lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ ketverių metų duomenys.

Per devynis šių metų mėnesius prekybos tinkle „Maxima“ parduota 6,2 mln. vienetų kūdikiams skirtų prekių – 4 procentais daugiau negu per tą patį laikotarpį pernai. Didelę dalį šių prekių su nuolaidomis įsigijo aktyvūs „Mažylių klubo“ nariai – kūdikių tėvams skirtos programos dalyviai.

„Suprantame, kad vasarą mūsų klientams yra patogiau įsigyti jau iš karto paruošto sveiko ir skanaus maisto savo kūdikiams, pavyzdžiui, vykstant į gamtą ar skrendant į ilgesnę kelionę. Tuo metu gruodį žmonės intensyviai lanko svečius ar ruošiasi juos priimti, mažėja laiko, tad jau paruoštas maistas patiems mažiausiems tampa išeitimi. Higienos prekės kūdikiams, be jokios abejonės, kaip ir maistas, yra būtinybė. Todėl nenuostabu, kad šios dvi prekių kategorijos yra labiausiai paklausios“, – teigia Vilma Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė.

Prekybos tinklo duomenimis, šiemet paklausiausiomis išlieka kūdikių sauskelnių ir servetėlių kategorijos prekės, o populiariausi kūdikių maisto produktai – vaisinės ir desertinės tyrelės. Šios abi kategorijos sudaro beveik 50 proc. visų kūdikių prekių pardavimų.

„Kūdikių sauskelnių ir servetėlių pardavimai kasmet stabiliai auga. Šiemet per devynis mėnesius jų pardavėme beveik 1,6 mln. vienetų, o kūdikių vaisinių ir desertinių tyrelių – beveik 1,48 mln. vienetų. Tačiau jau kurį laiką pastebime itin spartų kūdikių žindukų ir buteliukų augimą. Šiais metais jis siekia net 29 proc. ir viršijo 55 tūkstančius“, – sako „Maximos“ atstovė.

Nors žindukų kainos svyruoja nuo 2 iki 7 Eur, tačiau pats populiariausias pasirinkimas mažiausiems yra silikoniniai čiulptukai už 6,99 Eur ir 5,99 Eur.

Kuo užkandžiauja kūdikiai
„Maximos“ klientai šiemet įsigijo ir daugiau kito kūdikių maisto, ne tik populiarių vaisinių ir desertinių tyrelių: košių su pienu ir košių be pieno, mėsos ir daržovių tyrelių, kūdikių užkandžių. Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, per devynis šių metų mėnesius net 22 proc. augo būtent kūdikių užkandžių pardavimai, pasiekę beveik 290 tūkst. vienetų. Tiesa, visus kūdikių maisto pasirinkimus vienija pagrindinis bruožas – tėvai savo atžaloms linkę rinktis ekologiškus produktus. Užkandžiai nėra išimtis.

„Populiariausių užkandžių kūdikiams sąrašo viršūnėje išlieka ekologiškas bananų, vyšnių sulčių batonėlis „Hipp“ su jogurtu, kurio parduota virš 52 tūkstančio. Pastebime, kad tėvai labiausiai ieško būtent ekologiškų užkandžių kūdikiams, todėl stengiamės pasiūlyti kuo didesnį asortimentą: sausainių, duonos, daržovių lazdelių, įvairių paplotėlių ar vaisių batonėlių”, – vardija Vilma Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“
Kūdikių tėvai renkasi ekologišką maistą

(Perskaityta per mėnesį: 4, iš jų šiandien: 1.)