Finansai

„Lexus“ pristato pirmą pasaulyje tatuiruotą automobilį

Tatuiruotės – įprastas šiuolaikinės kultūros reiškinys, tad toks žmogaus kūno puošybos būdas nieko nebestebina. Visgi, ar daugeliui mūsų teko regėti tatuiruotėmis išmargintą automobilį? Norėdamas pabrėžti profesinį meistriškumą, automobilių prekės ženklas „Lexus“ pristato pirmą pasaulyje tatuiruotą automobilį.

Naująjį kompaktiškojo visureigio „UX“ įvaizdį sukūrė ir įgyvendino tatuiruočių meistrė iš Londono Claudia De Sabe. Drobę menininkei atstojo visiškai baltas „UX“ modelis, o vietoj adatos moteris pasitelkė „Dremel“ gręžimo įrankį ir automobilį papuošė koi karpiu. Ši žuvis tradiciniame japonų mene – dažnai sutinkamas motyvas, reprezentuojantis laimę ir atkaklumą.

Kad sukurtų tatuiruotės raštą, De Sabe „Dremel“ gręžimo įrankiu reikiamose vietose pašalino automobilio dažus ir atidengė jo „poodinį“ metalinį sluoksnį. Siekdama išryškinti detales ir suteikti kūriniui 3D efektą, menininkė ant automobilio užtepė 5 litrus dažų. Po viso tatuiravimo proceso, siekiant apsaugoti menininkės kūrybą, automobilis buvo padengtas apsauginiu lako sluoksniu ir galutinai parengtas keliui.

Tai buvo pirmas kartas, kai De Sabe savo įgūdžius pritaikė puošdama metalą, o ne žmogaus odą. Nors ši užduotis pernelyg nesiskyrė nuo kasdienio tatuiruočių meistrės darbo, ji privertė susidurti ir su nematytais iššūkiais.

„Tatuiruojant žmogų reikia galvoti apie po oda esančius raumenis ir audinius. Puošiant automobilį dėmesį sutelkti reikėjo į jo rėmą ir besikeičiančią kėbulo formą“, – pasakoja menininkė, kuriai asistavo jos vyras Yutaro.

Visas automobilio tatuiravimo procesas, pradedant nuo eskizų kūrimo ir baigiant intensyvaus darbo kupinomis automobilio puošimo dienomis, truko maždaug pusę metų. Pasak De Sabe, vienas didžiausių iššūkių buvo tai, kad skirtingai nei dirbant su žmogumi, automobilio negalima „vartyti“ į darbui patogias pozicijas. Visgi, aiški automobilio forma leido darbą atlikti tobulai.

 „Priežastis, kodėl „Lexus UX“ modelį tatuiruoti buvo malonu ir kodėl jis puikiai tiko šiam projektui – itin aiški automobilio forma. Visos šio modelio linijos ir detalės – dinamiškos, todėl jis puikiai tiko įgyvendinti šiai idėjai“, – kalba „Red Point“ tatuiruočių studijos įkūrėja Claudia De Sabe.

Šis projektas – duoklė profesionalumui ir meistriškumui, savybėms, kurios lydi kiekvieną „Lexus“ modelį. Ištatuiruotas „UX“ modelis nėra įkainotas, tačiau vertinama, kad šio išskirtinio darbo kaina siektų daugiau nei 130 000 eurų.

„Lexus“ sukūrė specialų filmuką, kuriame galima išvysti automobilio tatuiravimo proceso užkulisius.

Nuoroda į video medžiagą:

https://www.youtube.com/watch?v=61hW3GYQZzM&feature=emb_title 

Apie „Lexus“

„Lexus“ savo kelionę pradėjo 1989 metais su dviem prabangiais sedanais ir pažadu siekti tobulumo. Nuo to laiko „Lexus“ tenkino prabangos klientų poreikius daugiau nei 90-yje valstybių. „Lexus“ – prekės ženklas, turintis aiškią ateities viziją, kuriantis išradingas technologijas, siekiantis drąsių dizaino sprendimų ir puikių rezultatų.

Galerija: https://bit.ly/2J93oFE 

Daugiau informacijos: 
Ivo Kallasmaa 
Generalinis direktorius / vyresnysis konsultantas
Dalton PR Agency 
+372 506 4593 
ivo@dalton.ee 

Pranešimą paskelbė: Goda Diečkutė, UAB Headline agency
„Lexus“ pristato pirmą pasaulyje tatuiruotą automobilį

(Perskaityta per mėnesį: 16, iš jų šiandien: 1.)