Finansai

Liene Lemane paskirta naująja „Stena Line“ Šiaurės Baltijos jūros regiono prekybos direktore

Nuo 2024 m. birželio 1 d. Liene Lemane pradeda eiti „Stena Line“ Šiaurės Baltijos jūros regiono prekybos direktorės pareigas ir vadovaus nuolatinei „Stena Line“ plėtrai Baltijos jūroje.

Į naująsias pareigas Liene Lemane ateina su didele verslo kompetencija. Baigusi finansų ir banko operacijų studijas, Liene ketverius metus dirbo Latvijos ekonomikos ministerijoje, o 2014 m. prisijungė prie „Stena Line“. Iki 2021 m. ji ėjo įvairias pareigas Šiaurės Baltijos jūroje, todėl turi daug žinių apie regioną, kolegas, klientus ir bendrą verslo dinamiką. 2021 m. ji persikėlė į Geteborgą ir ėmėsi grupės verslo kontrolės vadovės pareigų. Kai 2023 m. gegužę „Stena Line“ įsigijo Ventspilio uosto terminalą, ji grįžo į Latviją ir tapo Ventspilio terminalo generaline direktore, diegdama „Stena Line“ kultūrą, vertybes ir darbo metodus.

Eidama naujas pareigas Liene užtikrins nuolatinę „Stena Line“ plėtrą regione, sutelkdama dėmesį į klientų poreikių tenkinimą, atsparių operacijų užtikrinimą ir bendrovės pozicionavimą konkurencingoje rinkoje.

„Man didelė garbė, kad man suteikta galimybė toliau plėtoti šiuos svarbius maršrutus tarp Švedijos, Vokietijos ir Baltijos šalių. Nekantrauju įsiklausyti į mūsų klientų poreikius ir toliau dirbti tam, kad „Stena Line“ galėtų plėstis ir daugelį metų būti tvirta kompanija, kuri ir toliau jungtų Europą tvariai ateičiai“, – sako Liene Lemane.

Liene Lemane ir toliau eis Ventspilio uosto terminalo generalinės direktorės pareigas. Ji pakeis Johaną Edelmaną (Johan Edelman), kuris savo ruožtu pradės eiti „Stena Line“ Airijos jūros pietų regiono prekybos direktoriaus pareigas.

Apie maršrutą Nynäshamn-Ventspilis:

2012 m. „Stena Line“ įsigijo keltų maršrutą tarp Nynäshamno Švedijoje ir Ventspilio Latvijoje. Nuo to laiko ji daugiau nei dvigubai padidino veiklos apimtis – nuo vieno laivo ir 10 reisų per savaitę iki dabartinio paklausą atitinkančio tvarkaraščio, pagal kurį 2021 m. ir 2022 m. bus naudojami du modernūs laivai ir iki 4 reisų per dieną.

8,5 valandos trunkantis perplaukimas yra greičiausia jūrų jungtis tarp Švedijos ir Baltijos šalių. Šis maršrutas yra populiarus tiek transporto, tiek turizmo srityje ir yra gyvybiškai svarbi tiekimo linija Skandinavijos gamybos ir statybos pramonei.

Apie maršrutą Travemiundė-Liepoja:

Maršrutu tarp Vokietijos Travemiundės ir Latvijos Liepojos keleiviai ir kroviniai gabenami 21,5 val. trukmės reisu kartą per dieną dviem plaukiojančiais laivais. „Stena Line“ valdo Skandinavienkai terminalą Travemiundėje, vieną didžiausių RoRo ir keltų uostų Europoje, o maršrute siūlomi intermodaliniai sprendimai ir sunkiasvorių krovinių gabenimas.

Apie „Stena Line“:

„Stena Line“ yra viena iš pirmaujančių Europos keltų bendrovių, turinti apie 40 laivų ir 20 maršrutų Šiaurės Europoje ir Viduržemio jūroje, kasmet vykdanti 33 300 reisų. „Stena Line“ yra svarbi Europos logistikos tinklo dalis ir kuria naujus intermodalinius krovinių vežimo sprendimus, derindama vežimą geležinkeliais, keliais ir jūra. Be to, „Stena Line“ atlieka svarbų vaidmenį Europos turizmo srityje, vykdydama intensyvią keleivių vežimo veiklą. Bendrovė priklauso šeimai, buvo įkurta 1962 m., o jos pagrindinė būstinė yra Geteborge. Bendrovėje „Stena Line“ dirba 6300 darbuotojų, jos metinė apyvarta siekia 19 mlrd. kronų. 

www.stenaline.com

Pranešimą paskelbė: Vytautas Lukaševičius, Integrity PR, UAB

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)