Finansai

Lietuvių startuolis „Billo“, pritraukęs beveik 1 milijono eurų investiciją, spartina plėtrą į JAV rinką

Lietuvių Tado Deksnio ir Donato Smailio įkurtas startuolis „Billo“, padedantis JAV el. komercijos verslams greitai ir paprastai gauti video reklamas savo produktams, per 2020 m. pritraukė daugiau nei 935 tūkst. eurų investicijų.

Pavasarį pirmajame investicijų raunde (angl. pre-seed) įmonė gavo beveik 500 tūkst. eurų investiciją, vėliau, baigiantis 2020 m., iš rizikos kapitalo fondų „Open Circle Capital“, „70Ventures“ ir SOSV buvo pritraukta dar 435 tūkst. Eurų.

„Billo” sukurta platforma veikia kaip alternatyva tradiciniam verslo ir kūrybinių agentūrų bendradarbiavimo modeliui. „Billo“ leidžia verslams skelbti užduotis trijų tūkstančių video kūrėjų bendruomenei, kuri už autentiško turinio kūrimą – užduočių programėlėje „Billo.app“ atlikimą – gauna atlygį. Galutinis video reklamos produktas verslams kainuoja iki 10 kartų pigiau.

„Džiaugiamės jėgas nukreipę į JAV rinką ir išgryninę savo siūlomas paslaugas. Gerėjantys įmonės rezultatai rodo, kad einame teisingu keliu –  reklamos rinkoje visame pasaulyje auga autentiško video turinio poreikis, tad el. komercijos verslai supranta, kad įtraukiančios video reklamos padeda kurti stipresnį, organiškesnį ryšį su auditorija, labiau skatina pardavimus. Per 2020 m. antrąjį pusmetį „Billo” pajamos išaugo 10 kartų, kas mėnesį sulaukiame virš 400 naujų klientų, kuriems mūsų video kūrėjai jau sukūrė virš 7000 video reklamų. Esame tikri, kad tai – geriausias mūsų darbo įvertinimas.“ – komentuoja Tadas Deksnys, vienas iš „Billo” įkūrėjų.

„Esame vartotojų kūrybiškumo revoliucijos liudininkai: tiek kūrėjų ekonomika, tiek el. komercija pandemijos metu augo eksponentiškai”, teigia William Bao Bean, SOSV akseleratoriaus partneris. „Billo” atsirado pačiu laiku, kai verslai vis labiau ieško autentiško turinio. Todėl matome dideles „Billo” galimybes revoliucionuoti video reklamos industriją, ir tikime, kad investicijos dėka kompanija toliau plėsis JAV rinkoje”.

„Mums patinka šio startuolio verslo tikslų įgyvendinimo vizija, sujungianti el. komercijos verslus su video kūrėjais, kurie patys išbando reklamuojamas prekes. Matome sparčią šios įmonės plėtrą ir didelį potencialą iš esmės pakeisti egzistuojančias marketingo taisykles. Tikime „Billo“ komandos kompetencija ir galimybėmis kurti inovatyvius, konkurencingus sprendimus“ – sako Rokas Tamošiūnas, „Open Circle Capital” partneris.

Pritrauktas investicijas „Billo“ planuoja naudoti platformos tobulinimui, papildomų funkcijų diegimui, naujų darbuotojų pritraukimui. Nors startuolio platforma skirta tik JAV rinkai, kol kas visi joje dirbantys darbuotojai – lietuviai. Vien per praėjusius metus kompaniją papildė 13 naujų komandos narių. Įmonė talentų, galinčių papildyti kolektyvą, ima dairytis ir užsienyje.

Lapkritį prie „Billo“ prisijungė Arnoldas Rogoznyj, kuris tapo įmonės marketingo vadovu. A.Rogoznyj yra didžiausio technologijų ir inovacijų festivalio Baltijos šalyse „Login“ įkūrėjas ir ilgametis jo organizatorius. Taip pat patirtį A.Rogoznyj kaupė 10 metų dirbdamas vienoje didžiausių Lietuvoje žiniasklaidos planavimo agentūrų „Open agency“, iš jų 5 metus vadovavo agentūros skaitmeninės rinkodaros skyriui.

Pranešimą paskelbė: Arnoldas Rogoznyj, Billo, UAB
Lietuvių startuolis „Billo“, pritraukęs beveik 1 milijono eurų investiciją, spartina plėtrą į JAV rinką

(Perskaityta per mėnesį: 9, iš jų šiandien: 1.)