Didžiausios Baltijos šalyse ne gyvybės draudimo bendrovės „Lietuvos draudimas“ skelbtą komunikacijos paslaugų konkursą laimėjo ryšių su visuomene agentūra „Integrity PR“. Bendrovė teiks integruotos komunikacijos paslaugas pristatant ir viešinant „Lietuvos draudimo“ siūlomus ne gyvybės draudimo produktus, draudimo srities ekspertų įžvalgas, vykdomas socialines iniciatyvas.
„Šiandieniame neapibrėžtumo nuotaikomis gyvenančiame pasaulyje draudimo paslaugos į klientų namus atneša ramybės ir užtikrintumo jausmą. Kartu su naujaisiais komunikacijos partneriais sieksime stiprinti šio ramybės jausmo visuomenėje sklaidą, kartu suteikdami aiškią ir suprantamą informaciją apie draudimo paslaugas ir jų svarbą kasdieniame gyvenime. Norime padėkoti buvusiems komunikacijos partneriams agentūrai „Salve“ už produktyvų bendradarbiavimą“, – sako Saulius Abraškevičius, „Lietuvos draudimo“ komunikacijos vadovas.
„Džiugu, kai po pertraukos pas buvusius klientus galime grįžti su naujomis idėjomis. Su „Lietuvos draudimu“ jau esame dirbę ir įgyvendinę ne vieną įsimintiną kampaniją, tarp kurių apdovanojimų pelniusi iniciatyva „Nulis pykčio“ su daugeliui puikiai pažįstamais „Įsijunk šypseną“ kelio ženkliais. Esame pasiruošę padėti ir toliau „Lietuvos draudimui“ išlaikyti lyderystę draudimo rinkoje bei siekti išsikeltų tikslų“, – teigia Daiva Lialytė, „Integrity PR“ direktorė.
„Integrity PR“ yra viena didžiausių ryšių su visuomene bendrovių Lietuvoje, teikianti korporacinės, rinkodaros, integruotos, krizių ir skaitmeninės komunikacijos paslaugas.
Agentūra dirba su tokiomis įmonėmis, kaip „Rimi Lietuva“, „Swedbank“, „Ignitis“, „Darnu Group“, „Go Vilnius“, „Omniva“, „PRO BRO“, „Novaturas“, „Vinted“ ir kt. „Integrity PR“ bendradarbiauja su tarptautiniu komunikacijos įmonių tinklu „Fleishman-Hillard“.
Pranešimą paskelbė: Laura Šimkutė, Integrity PR, UAB