Finansai

„Luminor“ bankas atsisako stacionaraus elektroninio parašo

„Luminor“ bankas atsisakė stacionaraus elektroninio parašo naudojimo jungiantis prie internetinės bankininkystės. Tokį sprendimą bankas priėmė atsižvelgęs į itin mažą šio prisijungimo būdo populiarumą ir patogumą vartotojams.

„Šiuo metu rinkoje yra alternatyvių tokį pat saugumo lygį užtikrinančių priemonių kaip ir stacionarus elektroninis parašas, kurios klientams yra žymiai patogesnės naudoti. Pavyzdžiui, daugiau negu pusė mūsų klientų prisijungdami prie elektroninės bankininkystės naudojasi Smart-ID programėle, kai tuo tarpu elektroniniu parašu naudojasi mažiau nei 1 proc. internetine bankininkyste besinaudojančiųjų“, – sako Jonas Pivoriūnas, „Luminor“ banko Internetinės bankininkystės vystymo skyriaus vadovas.  

„Luminor“ klientai gali naudotis šiomis prisijungimo prie elektroninės bankininkystės priemonėmis – mobiliuoju parašu, Smart-ID arba kodų generatoriumi.

Daugiau informacijos apie prisijungimo priemones ir jų aktyvavimą galima rasti adresu https://www.luminor.lt/lt/prisijungimo-priemones

Jeigu klientams kyla klausimų, kviečiame susisiekti el. paštu info@luminor.lt arba telefonu +370 5 239 3444.

Apie „Luminor“:

„Luminor“ yra trečias pagal dydį finansinių paslaugų teikėjas Baltijos šalių bankininkystės rinkoje, 2020 m. birželio 30 dieną turėjęs 16 proc. indėlių ir 18 proc. paskolų rinkos dalis. 2500 „Luminor“ darbuotojai aptarnauja 900 000 klientų. 1 lygio kapitalo pakankamumo (CET1) koeficientas yra 22 proc., o akcinis kapitalas sudaro 1,6 mlrd. eurų.

Daugiau informacijos:

Indrė Baltrušaitienė

„Luminor“ komunikacijos vadovė

Tel.: +370 676 45334

El. p.: indre.baltrusaitiene@luminorgroup.com

Pranešimą paskelbė: Skaistė Barauskienė, UAB „Publicum“

(Perskaityta per mėnesį: 9, iš jų šiandien: 1.)