Finansai

„Luminor“ perkels Lietuvos klientus iš „Luminor|Nordea“ į vieningą platformą iki birželio pabaigos

„Luminor“ bankas Lietuvoje šią savaitę informuoja 50 tūkst. „Luminor|Nordea“ banko klientų, kad jų duomenys ir paslaugos bus perkeltos į vieningą sistemą birželio 27–28 dienomis. Šis perkėlimas buvo suplanuotas balandį, tačiau dėl karantino atidėtas.

„Dėl Lietuvoje įvesto karantino ir dėl to, kad daliai iš 50 tūkst. perkeliamų klientų gali reikėti apsilankyti mūsų konsultavimo centruose, kovą nusprendėme atidėti paslaugų perkėlimą į vieningą sistemą visose trijose Baltijos šalyse. Kadangi perplanavimo etapas jau užbaigtas, pradėjome vėl informuoti „Luminor|Nordea“ klientus Lietuvoje, kad jų duomenų perkėlimas numatomas paskutinį birželio savaitgalį. Ši informacija liečia, tik Lietuvos „Luminor|Nordea“ klientus“, – sako Andrius Načajus, „Luminor“ Lietuvos skyriaus vadovas.

Iš viso „Luminor“ ketina perkelti 45 tūkst. privačių ir 5 tūkst. verslo klientų paslaugas. Pokyčiai turės įtakos klientams, kurių sąskaitų numeriai prasideda LTXX21400. Apie du trečdalius perkeliamų klientų šiuo metu naudojasi “Luminor|Nordea“ interneto banku. Vienas iš didžiausių pokyčių – „Visa“ kortelės, kurios pakeis dabar naudojamas „Maestro/Mastercard“ korteles. „Luminor“ visiems savo klientams jau yra išsiuntęs naujas korteles paštu.

„Dauguma mūsų klientų jau gavo naujas korteles paštu, likusiuosius kortelės pasieks iki gegužės pabaigos. Labai prašome jas saugoti savo piniginėse – jų prireiks birželio pabaigoje. Jeigu turite aktyvią „MasterCard“ kortelę ir vis dar negavote naujos „Visa“ kortelės paštu, susisiekite su „Luminor“ konsultantais nuotoliniu būdu, tačiau labai prašome nevykti į klientų centrą“, – sako A. Načajus.

Pasak jo, pavėlinus duomenų ir paslaugų perkėlimą, klientai turėjo daugiau laiko aktyvuoti tapatybės patvirtinimo programėlę Smart-ID bei susipažinti su „Luminor|DNB“ interneto banku ir telefonine programėle. Visa tai klientai gali atlikti patys vadovaudamiesi perkėlimo instrukcijomis, taip pat visa informacija yra pateikta banko internetiniame puslapyje.

Dėl susiklosčiusios situacijos, klausimų dėl paslaugų perkėlimo turintiems klientams patariama su banku susisiekti nuotoliniu būdu –  skambinti tel. +370 5 239 34441608, kreiptis el. paštu info@luminor.lt arba užduoti klausimą savo interneto banke. Siekiant apsaugoti savo klientus, bankas „Luminor“ sumažino klientų skaičių bankų skyriuose – vienu metu čia gali lankytis ne daugiau kaip 5 žmonės. 

Kviečiame su visais pokyčiais detaliai susipažinti čia:

– privatiems klientams – luminor.lt/paslaugu-perkelimas

– verslo klientams – luminor.lt/paslaugu-perkelimas-verslo

 „Luminor|DNB“ platforma besinaudojantys klientai jokių pokyčių nepatirs. 

Apie „Luminor“:

„Luminor“ yra trečias pagal dydį finansinių paslaugų teikėjas Baltijos šalių bankininkystės rinkoje, 2019 m. pabaigoje turėjęs 16,6% indėlių ir 18,7% paskolų rinkos dalis. 2500 „Luminor“ darbuotojų aptarnauja per milijoną klientų. 1 lygio kapitalo pakankamumo (CET1) koeficientas yra 19,7%, o akcininkų kapitalas sudaro 1,6 mlrd. Eur. 

Daugiau informacijos:

Vaidotas Vyšniauskas

Tel.: +370 61273474

El. p.: v.vysniauskas@publicum.lt

Pranešimą paskelbė: Rūta Slušnytė, UAB „Publicum“

(Perskaityta per mėnesį: 2, iš jų šiandien: 1.)