Finansai

Masinio vakcinavimo efektas: per sekundę daugiau nei 400 skambučių į Koronaviruso karštąją liniją

Pirmadienį, tik startavus masinei vakcinacijai, skambučių srautas išaugo daugiau nei 60 proc. – per dieną sulaukė daugiau nei 40 tūkst. skambučių. Koronaviruso karštąją liniją 1808 neseniai visiškai perėmė ir aptarnauja „Bitė Lietuva“. Specialistams suteikiama galimybė naudotis išmaniąja kontaktų centro sistema, skirta bendrauti su klientais telefonu, el. paštu ar tiesioginiu pokalbiu susirašinėjant.

„Naudojamas ryšio ir IT paslaugos verslui (angl. ICT) sprendimas suteikia galimybę priimti itin didelį skambučių srautą. Vos per pirmąsias 3 val., startavus masinei vakcinacijai,  aptarnavome daugiau nei 15 tūkst. skambučių. Momentais skambučių skaičius siekė 400 per sekundę. Dalis gyventojų atsakymus į rūpimus klausimus gauna net nesujungti su specialistais, jiems atsako „robotas“, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Pranas Kuisys.

P. Kuisys priduria, kad „teikiant tokios svarbos paslaugą, būtina aukščiausia kokybė, todėl kartu su partneriu nuolat tobuliname technologinį sprendimą, kad kiekvienas Lietuvos gyventojas kuo skubiau gautų pagalbą ar trūkstamą informaciją“.

Išmaniojo kontaktų centro sprendimas taip pat suteikia galimybę specialistams dirbti nuotoliniu būdu, matyti visą komunikacijos su skambinančiu žmogumi istoriją. Optimalus dirbančių operatorių skaičius garantuoja minimalų atsiliepimo laukimo laiką skambinančiajam.

Bendrovė „Bitė Lietuva“ laimėjo „VšĮ Kauno miesto greitosios medicinos pagalbos stotis“ skelbtą konkursą pagal kurį naujasis operatorius nuo šių metų gegužės 13 dienos visiškai aptarnauja liniją 1808.

Pranešimą paskelbė: Eglė Girdauskaitė, UAB „Gravitas Partners“

(Perskaityta per mėnesį: 4, iš jų šiandien: 1.)