Finansai

„Maxima“ paprastina bendravimo su tiekėjais procesą

Didžiausias Lietuvoje ir Baltijos šalyse veikiantis prekybos tinklas „Maxima“ tęsia prekių pirkimo proceso paprastinimą – jau nuo gegužės 10 d. pradėjo taikyti vieno langelio principą bendraujant su tiekėjais. Toks modelis spartina bendravimo su tiekėjais procesą ir padeda greičiau priimti sprendimus.

Perėjimas prie paprastesnio bendravimo su tiekėjais modelio – „Maximos“ parduotuvių formatų vienodinimo Baltijos šalyse dalis. „Tiekėjams atidarytas vienas langelis – logiškas žingsnis tęsiant dar 2021 m. pradėtą „Maximos“ parduotuvių formatų vienodinimą visose Baltijos šalyse. Šis modelis patogus tiekėjams, nes leidžia sutelkti prekių pirkimus, sutrumpina ir pagreitina bendravimo su tiekėjais procesą“, – sako „Maxima LT“ generalinis direktorius Tomas Rupšys.

Vieno langelio principas jau išbandytas bendradarbiaujant su kai kuriais tarptautiniais gamintojais, taip pat derantis dėl privačių prekių ženklų. Pasak T. Rupšio, vieno langelio principas reiškia, kad nuo gegužės 10 d. „Maxima LT“ vardu su vietiniais tiekėjais kalbasi Pirkimų departamento direktorius Marius Tilmantas, o tarptautiniams tiekėjams vienas langelis veikia bendrovėje „Maxima International Sourcing“, kuri įgaliota kalbėti visų „Maximos“ įmonių vardu. 

„Prekybos tinklo „Maxima“ prioritetas – aiškumas ir abipusė pagarba dirbant su tiekėjais. Esame pirmasis Lietuvoje veikiantis prekybos tinklas, nuo praėjusių metų atsisakęs baudų tiekėjams už įsipareigojimų nevykdymą. Atidarydami vieną langelį taupome ir savo, ir tiekėjų laiką, galime geriau planuoti asortimentą ir pirkėjams pasiūlyti kokybiškų prekių“, – sako „Maxima LT“ generalinis direktorius.

„Maximos“ parduotuvių formatų vienodinimas, įskaitant ir vieno langelio principo įdiegimą, vyksta ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje bei Estijoje – siekiama, kad visose šalyse veikiančios to paties dydžio parduotuvės pirkėjams būtų atpažįstamos ir patogios, siūlytų tą patį asortimentą. Pasak T. Rupšio, parduotuvių vienodinimas „Maxima LT“ tinkle jau įpusėjo –  šiuo metu visoje Lietuvoje jau atnaujinta daugiau nei 150 parduotuvių iš 250. 

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 12 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

 

Pranešimą paskelbė: Inga Razmaitė, UAB Headline agency
„Maxima“ paprastina bendravimo su tiekėjais procesą

(Perskaityta per mėnesį: 3, iš jų šiandien: 1.)