Didžiausias šalies darbdavys – lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ – rūpindamasis daugiau kaip 13 tūkst. darbuotojų sveikata bei saugumu, juos apdraudžia papildomu sveikatos draudimu. Bendrovė pasirinko bendradarbiauti su draudimo įmone „Gjensidige“. Sveikatos draudimas nuo gruodžio 1-osios metams galioja visiems prekybos tinklo darbuotojams, kurie „Maximoje“ dirba daugiau nei 3 mėnesius ir jų sutarties terminas ilgesnis nei pusė metų.
Rūpinasi visapusiškai
Darbuotojams bus įteiktos vardinės sveikatos draudimo kortelės, kurios garantuoja šeimos ar gydytojo specialisto konsultaciją, paskirtų diagnostinių tyrimų atlikimą, ambulatorinį gydymą tiek valstybinėse, tiek privačiose gydymo įstaigose, odontologijos bei reabilitacijos paslaugas visoje Lietuvoje. „Maximos“ generalinė direktorė Jolanta Bivainytė akcentuoja – šis draudimas leidžia pasirinkti tą gydymo įstaigą, kurioje nori gauti paslaugą bei operatyviai, laiku išspręsti kilusius sveikatos nesklandumus.
„Gera mūsų darbuotojų sveikata ir savijauta yra pagrindiniai įmonės prioritetai. Dabartiniu laikotarpiu, kai kasdien susiduriame su COVID-19 grėsme, o šalies medicinai tenka dideli krūviai, savo komandai norime užtikrinti sklandų bei kokybišką gydymą. Todėl suteikdami šią motyvacinę priemonę, skatiname darbuotojus rūpintis savimi, o tai padaryti bus paprasčiau, kai susirgus bus galimybė greičiau patekti pas gydytojus“, – pabrėžia J. Bivainytė.
Ji detalizuoja, kad apdrausdama visus savo darbuotojus „Maxima“ per metus skirs 1,5 mln. Eur. Ši papildoma draudimo priemonė – ne vienintelė, kurią bendrovė skyrė savo didžiulei komandai. Prekybos tinklas „Maxima“ yra viena iš pirmųjų Lietuvos įmonių, dar pavasarį per karantiną savo darbuotojus apdraudusi specialiu draudimu nuo COVID-19. Spalio pradžioje įmonė pusmečiui šį draudimą pratęsė. Juo susirgusieji ir besigydantieji ligoninėje gauna išmokas. Tokia priemonė skirta dabartiniams bei naujiems „Maximoje“ įsidarbinsiantiems asmenims.
Motyvuoja ir poilsiu, ir finansiškai
Sutelkusį visą dėmesį į savo darbuotojų ir klientų saugumą, bendrovė nuo COVID-19 pandemijos pradžios šiam tikslui kas mėnesį papildomai skiria apie trečdalį mln. eurų. Visoje Lietuvoje esančiose „Maximos“ parduotuvėse įrengtos organinio stiklo pertvaros prie kasų, sužymėti saugūs stovėjimo atstumai, laikomasi sugriežtintų higienos reikalavimų. Kasdien reguliariai dezinfekuojami vežimėliai ir krepšeliai bei kiti įvairūs paviršiai, parduotuvių vėdinimui yra padidinta šviežio oro cirkuliacija.
Tačiau, anot J. Bivainytės, bendrovė rūpinasi ne tik darbuotojų būtinosiomis apsaugos priemonėmis, bet ir papildomu finansiniu motyvavimu. Todėl kiekvieną mėnesį „Maximos“ darbuotojams yra mokami skatinamieji priedai.
„Visi suprantame, koks ypatingos kantrybės bei susitelkimo reikalaujantis yra šis metas. Todėl itin vertiname darbuotojų kasdienes pastangas užtikrinti nenutrūkstamą įmonės veiklą. Norėdami už tai sąžiningai atsilyginti, suteikiame galimybę užsidirbti daugiau, o kolegoms, kurie šiuo metu jaučia nerimą ar įtampą, sudarome sąlygas išeiti tiek apmokamų, tiek neapmokamų atostogų. Tikimės, kad toks požiūris ir papildomos motyvacinės priemonės, skirtos sveikatos apsaugai, taps padėka už nuoširdų darbą, kurį kasdieną atlieka kiekvienas mūsų darbuotojas“, – reziumuoja „Maximos“ vadovė.
Apie bendrovę „Maxima“
Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.
Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”