Finansai

„Maximos“ herojai gruodį pirkėjams šventes kūrė kasdien

Gruodis – ypatingas mėnuo, vainikuojamas gražiausių metų švenčių, kurių laukimą lydi nuoširdumas, draugiškumas, paslaugumas ir šypsenos. Tokios nuotaikos lydėjo ir lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ klientų apsipirkimus. Dėkodami už šio mėnesio prekybos tinklo darbuotojų-herojų ypač malonų, artimą bei šiltą bendravimą, jie tikino, jog netgi įprastas apsilankymas parduotuvėje buvo kupinas ypatingo šventinio pakilumo.

Dalinosi ir nuoširdumu, ir receptais

Nors praėjusios Kalėdos buvo kitokios, grąžinti įprastą jų pakilią nuotaiką ir džiugesį buvo galima tiesiog susiruošus apsipirkti. Tai rodo gruodžio mėnesio heroje tapusios „Maximos“ parduotuvės Klaipėdoje prekybos salės darbuotojos Dalios pavyzdys, kuris ypatingai sužavėjo skanėstų šventiniam stalui ieškojusią pirkėją.

„Likau nustebinta jos nuoširdumu, geranoriškumu ir paslaugumu. Artėjant gražiausioms metų šventėms užsukau į parduotuvę saldumynų artimiesiems palepinti ir šventiniam stalui papuošti. Visgi dėl fizinės negalios negalėjau jų tinkamai apžiūrėti bei pasirinkti. Tačiau darbuotoja mielai viską aprodė ir patarė, kas labiausiai tiktų. Todėl nustebino ne tik jos geranoriškumas, bet ir sklindanti šiluma, kurios taip trūksta per tokias neįprastas Kalėdas.  Su darbuotoja dar trumpai pakalbėjome ir išėjau namo džiuginti artimųjų. Esu labai dėkinga už tokią nuoširdžią pagalbą“, – atvirai džiaugiasi pirkėja.

Savo ruožtu „Maximos“ parduotuvės Vilniuje sveriamų prekių skyriaus darbuotojas Artūras klientę nustebino ne tik paslaugumu, bet ir pradžiugino kulinarinėmis idėjomis.

„Apsilankiusi šviežios mėsos skyriuje, likau be galo sužavėta aptarnavimo. Pasiteiravau rekomenduoto faršo, kurį galima rasti tik „Maximoje“. Darbuotojas ne tik jį parodė, bet ir pasiteiravo, ką ketinu gaminti. Tuomet pakonsultavo ir apie prieskonius, ir pasidalino vaflių receptu. Kadangi nebuvau apsisprendusi dėl vakarienės, pasiūlė keletą variantų su tiksliomis instrukcijomis. Netgi iki tokių smulkmenų, kaip išplakti kiaušinio baltymą. Pasijaučiau, tarsi restorano virtuvės šefas pristatytų patiekalus ir jų ingredientus. Vienareikšmiškai – mėsos grįšiu tik į šią „Maximą“: sutiktas darbuotojas yra tikras atradimas“, – nuostaba dalijasi lankytoja.

Neabejingi klientų rūpesčiams ir poreikiams

Gruodį „Maximos“ herojai su pirkėjais dalijosi ir kulinariniais, ir saugaus apsipirkimo parduotuvėje patarimais. „Už rūpestį savo klientais ir kolegomis noriu labai padėkoti darbuotojui, kuris šalia manęs stovėjusiam vyrui, neteisingai užsidėjusiam apsauginę veido kaukę, pasakė, kaip tinkamai ją dėvėti“, – „Maximos“ parduotuvės Vilniuje kasininku Vitalijumi didžiuojasi lankytoja.

Tuo metu kitas prekybos tinklo pirkėjas džiaugiasi gruodžio herojės neabejingumu kilusiems rūpesčiams. „Maximos“ parduotuvės Rumšiškėse darbuotoja Saulė rado ir grąžino kliento pamestą vairuotojo pažymėjimą.

„Ji skyrė laiko ir pastangų suieškoti ir atiduoti dokumentą. Tokie nuostabūs darbuotojai verti didžiausios pagarbos“, – pagyrimų negaili pirkėjas.

Pavyzdį, kaip rūpintis klientais, gruodį parodė ir „Maximos“ parduotuvės Klaipėdoje prekybos salės darbuotoja Rasa. Būtent taip darbuotoją apibūdina lankytoja, pastebėjusi mėnesio herojės pagalbą pirkėjai: „Tai puikus rūpesčio klientais pavyzdys. Mačiau, kaip klientei iš rankų vis krito prekės. Tai pastebėjusi darbuotoja netrukus atvežė jai vežimėlį, jog moteris galėtų ramiai apsipirkti. Klientė labai apsidžiaugė“.

 „Maximos“ darbuotojai-herojai abejingi nelieko ne tik iškilusiems rūpesčiams, bet ir ypatingiems klientų poreikiams. Taip pirkėja apibudina Vilniaus „Maximos“ kasos darbuotoją Mariją. „Noriu ją pagirti už malonų ir greitą darbą bei ypatingai padėkoti, jog pademonstravo supratingumą ir mus su mažu vaiku aptarnavo be eilės. Esate šaunuolė – likome ypač nustebinti tokiu dėmesiu“, – atsiliepimą rašo pirkėja.

Dėmesys klientams – ne tik prieš šventes

„Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė akcentuoja, jog prekybos tinklo lankytojų atsiliepimai tik įrodo – pirkėjų parduotuvėse nuolatos laukia malonūs, geranoriški ir rūpestingi darbuotojai.

„Kurti pakilią nuotaiką, dalintis dėmesiu bei stebinti paslaugumu. Šie mūsų tikslai darbuotojams yra svarbūs ne tik prieš gražiausias metų šventes, bet ir kiekvieną įprastą dieną. Todėl džiaugiamės, kai noras teikti aukščiausios kokybės paslaugas būna įvertintas pirkėjų, o mes, savo ruožtu, rūpinamės, kad „Maximos“ komanda dirbtų tokioje aplinkoje, kuri savaime įkvėptų tapti herojais“, – pažymi E. Dapkienė.

Todėl ji tikina – bendrovė savo darbuotojams nuolatos užtikrina tiek geriausiais sąlygas dirbti, tiek patrauklią motyvacinę sistemą. Šios bendrovės pastangos, E. Dapkienės teigimu, ir kuria bei puoselėja vidinę „Maximos“ darbo kultūrą.

Jos dalimi tapo ir prekybos tinklo vykdoma mėnesio herojų iniciatyva. Ji skirta paskatinti darbuotojus, išsiskiriančius dėmesingumu klientams. Pastarieji, savo ruožtu, turi galimybę atsidėkoti už puikų aptarnavimą ir išskirtines darbuotojų pastangas, o tokia proga dažnai bei aktyviai naudojasi. Todėl kiekvieną mėnesį, įvertinus klientų internetu, mobiliąja programėle ar telefonu paliktus atsiliepimus, yra išrenkami 9 herojai, iš darbdavio sulaukiantys papildomos motyvacijos. Iniciatyva vykdoma nuo 2019-ųjų balandžio.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba daugiau nei 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rūta Pastarnokienė, UAB „Fabula ir partneriai“

(Perskaityta per mėnesį: 4, iš jų šiandien: 1.)