Finansai

„Maximos“ pirkėjai vis drąsiau skenuoja prekes savarankiškai

Prekybos tinklui „Maxima“ įdiegus savarankiško pirkinių skenavimo technologiją „Scan&Go“, jau dviejuose dideliuose prekybos centruose vis daugiau pirkėjų pradeda naudotis naujove. Ilgiau nei mėnesį veikiančioje „Maxima XXXX“ Vilniaus „Akropolyje“ kas 13 pirkėjas savarankiškai skenuoja prekes. „Maxima XXX“, kuri veikia Mindaugo g., Vilniuje, ir naują technologiją siūlo nuo šių metų vasario, taip apsiperka kas 17 klientas.

„Tendencija aiški – pažindami technologiją, klientai vis dažniau ir drąsiau naudojasi savarankiško skenavimo paslauga. Išbandę „Scan&Go“, jie įsitikina, kad taip apsipirkti galima pastebimai greičiau ir patogiau, ypač perkant daugiau prekių“, – dalinasi „Maximos“ operacijų vadovė Irtautė Ščerbavičienė.

Ji priduria, jog „Maximoje XXXX“ „Scan&Go“ populiarumą įgauna greičiau, nes čia veikia bene dvigubai daugiau mobiliųjų skenerių – 216. O „Maximoje“ Mindaugo g. – 108.

„Scan&Go“ patirtis „Maximoje XXXX“ rodo, kad pirkėjai šią technologiją pasirenka ir žymiai gausesniam apsipirkimui. Vidutinis savarankiškai nuskenuotų pirkinių krepšelis čia sudaro 32,8 euro ir yra 47 proc. didesnis nei Mindaugo g. „Maximoje“. Ten jis yra 22,3 euro.

Technologijai veikiant jau 4-tą mėnesį, taip pat pastebėta, kad ja naudojasi visų amžiaus grupių pirkėjai. Dažniausiai tai yra 18–34 metų amžiaus klientai. Nors apie 10 proc. visų technologiją atradusių žmonių užtikrintai sudaro pirkėjai, kurių amžius siekia 55 ir daugiau metų.

„Scan&Go“ modernus, tačiau nesudėtingas naudotis sprendimas. Tad technologiją atranda ne tik jaunesni klientai, bet ir kiek vyresnio amžiaus pirkėjai. Tikime, kad daugeliui jų ypač aktualu ne tik apsipirkti ir už prekes atsiskaityti greičiau, bet taip pat skenerio ekrane iš karto matyti prekėms pritaikytas nuolaidas ir bendrą prekių krepšelio sumą“, – teigia I. Ščerbavičienė.

„Scan&Go“ savarankiško prekių skenavimo technologija veikia labai paprastai. Užėjęs į parduotuvę klientas turi galimybę pasiimti specialų mobilų prietaisą, į krepšelį ar prekių vežimėlį dedant prekes iš karto nuskenuoti pasirinktų prekių brūkšninius kodus, o priėjus prie kasos, iškart už jas atsiskaityti.

Atsiskaitant, pirkėjui nebereikia iškrauti prekių ant kasos konvejerio ar savitarnos kasų svarstyklių. O nuo pat apsipirkimo pradžios prekes patogu dėti į nuosavus pirkinių krepšius.

Įėjus į parduotuvę ir pasiėmus prietaisą, pirkėjas identifikuojamas nuskenavus AČIŪ kortelę, o likęs apsipirkimo procesas visiems klientams jau pažįstamas.

„Maximos“ parduotuvėje naudojamas skandinavų sukurtas technologinis sprendimas, kuris tarp savo analogų išsiskiria sparta, patvarumu ir aiškiu informacijos apie nuskenuotas prekes pateikimu.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Aistė Gražytė, UAB „Fabula ir partneriai“

(Perskaityta per mėnesį: 22, iš jų šiandien: 1.)